بدشانسی دست از سر پرسپولیس برنمی‌دارد/ شکست در سوپرجام پایان دنیا نیست/ فداکار کارگری است که با برنج ۸۰ هزار تومان شکم زن و بچه‌اش را سیر می‌کند!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

امید عالیشاه وینگر و کاپیتان دوم تیم پرسپولیس گفت: شکست در سوپرجام پایان دنیا نیست. فوتبال برد و باخت دارد. باید بتوانیم آن را بپذیریم و خودمان را قوی‌تر کنیم.

مهدی یکتا؛ امید عالیشاه در بازی سوپرجام در حالی به میدان رفت که هنوز به صورت کامل از بند مصدومیت رها نشده و شرایط مناسبی نداشت. با این وجود کاپیتان دوم پرسپوزلیس برای کمک به تیمش و جبران گل خورده از فولاد خوزستان به زمین رفت تا مصدومیتش تشدید شود.

امید عالیشاه در دقایق واپسین به زحمت در زمین مسابقه راه می‌رفت و حالا گفته می‌شود دو یا سه هفته دور از میادین خواهد بود. پس از این ماجرا برخی هواداران و حتی پیشکسوتان پرسپولیس به او لقب بازیکن فداکار دادند در حالی که نظر امید عالیشاه چیز دیگریست و ...

یک بازی و سه هفته دوری دوباره از مسابقات رسمی! چرا با وجود آن که به طور کامل از بند مصدومیت رها نشده بودی باز حاضر شدی به زمین بروی؟

دوست داشتم به تیم کمک کنم. تیم عقب افتاده بود و شرایط خاصی داشتیم و باید یک کاری می‌کردم.

ولی لحظات آخر بازی فقط در زمین راه می‌رفتی و حتی نمی‌توانستی بدوی. بسیاری از هواداران و برخی پیشکسوتان این کار تو را فداکاری خواندند؟

از همه این عزیزان ممنونم اما نه! اسم این کار فداکاری نیست و از شنیدن این واژه‌ها شاید یک جورهایی خجالت بکشم!

چرا؟!

به نظرم فداکار آن مرد کارگری است که باید با برنج کیلویی ۸۰ هزار تومان شکم زن و بچه‌اش را سیر کند! واقعا زندگی سخت شده و به همین خاطر می‌گویم فداکار این عزیزان هستند. کسانی که مرد و مردانه از صبح تا شب برای یک لقمه نان حلال زحمت می‌کشند و عرق می‌ریزند؛ امیدوارم هیچ مردی شرمنده خانواده‌اش نباشد.

به نکته جالبی اشاره کردی. شاید خیلی‌ها تصور کنند فوتبالیست‌ها جماعت مرفهی هستند و به فکر قشر ضعیف جامعه نیستند؟

نه، این طور نیست. ما هم بخشی از این جامعه هستیم و اغلب از قشر متوسط جامعه هستیم که مدیون زندگی شریف پدران خود هستیم. دل ما هم از شنیدن برخی اخبار به درد می‌آید و جدای از مردم و جامعه نیستیم.

بسیارخوب، شکست در سوپرجام با تبعات تلخی برای تیم شما همراه بود. انگار یک غم بزرگی همه پرسپولیسی‌ها را فرا گرفت. قبول داری؟

شکست در سوپرجام پایان دنیا نیست. فوتبال برد و باخت دارد. باید بتوانیم آن را بپذیریم و خودمان را قوی تر کنیم.

اما این تیم نیاز به تقویت دارد درحالی که...

به هر حال مشکلات وجود دارد ولی باید پنجه در پنجه مشکلات بیندازیم. این باخت‌ها و مشکلات باید ما پرسپولیسی‌ها را متحدتر کند. باید بیشتر قدر این پیراهن را بدانیم و در تک تک مسابقات با همه وجود بجنگیم.

امید عالیشاه بازی با نساجی مازندران را از دست داد. شاید می‌توانستی بیشتر به تیم کمک کنی؟

درست است. مدتی می‌شود بدشانسی دست از سر تیم ما برنمی‌دارد. من مصدوم شدم، سیامک نعمتی مصدوم شد. احسان پهلوان و مهدی ترابی دو روز و یک شب قبل از سوپرجام کُرونا گرفتند و ...

میلاد سرلک هم در اردوی تیم ملی مصدوم شد؟

میلاد هم بازیکن تأثیرگذاری است که با تیم تمرین کرد. وقتی شما ۵ بازیکن خود را آن هم در آستانه سوپرجام از دست می‌دهید با چالش بزرگی مواجه می‌شوید. ما در شرایط خاصی مقابل فولاد خوزستان بازی کردیم و شاید ...

شاید چی؟

مهم نیست! هر چه بود تمام شد و رفت. این بازی تمام شد و باید نگاه ما رو به جلو باشد. لیگ برتر با بازی‌هایی سخت پیش روی ماست و دیگر حق اشتباه نداریم.

بدشانسی دست از سر پرسپولیس برنمی‌دارد/ شکست در سوپرجام پایان دنیا نیست/ فداکار کارگری است که با برنج ۸۰ هزار تومان شکم زن و بچه‌اش را سیر می‌کند!

اما جلوی نساجی مازندران تو، مهدی ترابی و سیامک نعمتی نیستند؟

انشالله بچه‌های دیگر بهترین نمایش را ارائه داده و با دست پُر از مشهد برخواهیم گشت.

نساجی تیم استان خودت مازندران را در این فصل چطور دیده ای؟

نساجی تیم خوب و سختکوشی است که جلوی تیم‌های بزرگ خیلی با انگیزه و با تمام قوا بازی می‌کند. این ویژگی نساجی از گذشته‌های دور و زمان خدابیامرز نادر دست نشان تا امروز بوده است. بازی سختی پیش رو داریم اما مطمئن باشید بچه‌های پرسپولیس با همه توان در این دیدار به میدان خواهند رفت.

پرسپولیس امسال فقط لیگ برتر و جام حذفی را دارد و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است. چقدر شانس برای تصاحب جام حذفی قائل هستید؟

متأسفانه آخر سر هم معلوم نشد مسبب اصلی حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا چه کسی بوده است. تیمی‌با این همه قدمت و موفقیت در سال‌های اخیر در آسیا نیست و این تأسف برانگیز است. در حال حاضر دو جام لیگ برتر و حذفی پیش روی ماست و می‌خواهیم با تمام توان برای تصاحب این دو جام بجنگیم.

استقلال نزدیک ترین رقیب شما در هر دو جام است که حالا در صدر جدول به سر می‌برد. امسال رقابت سخت تر نیست؟

رقابت همیشه سخت بوده و سال‌های گذشته هم پرسپولیس قهرمانی را به آسانی به دست نیاورده است. هیچ موفقیتی آسان و راحت به دست نمی‌آید و نیاز به تلاش، کوشش و همبستگی دارد. بگذارید جواب پرسش شما را جور دیگری بدهم که این پرسپولیس بیش از هر فصل دیگری نیاز به حمایت هواداران دارد. طرفداران پرسپولیس در سال‌های اخیر تحت هر شرایطی از تیم و بچه‌ها حمایت کرده اند و انشالله باز هم چنین خواهند کرد. ما به شدت به حمایت این عزیزان و هواداران با معرفت و فهیم پرسپولیس نیاز داریم.

شما بازیکنان پرسپولیس چه قولی به هواداران می‌دهید؟

اینکه با همه وجود برای شاد کردن دل هواداران بجنگیم. اینکه یک لحظه هم متوقف نشویم و خوب هم می‌دانیم قهرمانی برای ششمین دوره متوالی چقدر برای هواداران پرسپولیس ارزشمند است. قول می‌دهیم با تا سرحد توان تلاش کنیم.

بدشانسی دست از سر پرسپولیس برنمی‌دارد/ شکست در سوپرجام پایان دنیا نیست/ فداکار کارگری است که با برنج ۸۰ هزار تومان شکم زن و بچه‌اش را سیر می‌کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیا IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    ماشالله امید امسالم قهرمانیم
  • محمد IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    کدام بد شانسی ؟ 4 ماهه 100 ملیارد از طرف وزارت و فدارسیون ب تیم پرسپولیس کمک شده ! نیم فصل یه خروجی داشته (اخراجی ) دو ورودی شاید به اینها می گوید بدشانسی !!!!!!!
    • کیسه حقیر DE ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      اره حاجی دیدی سجادی هم پرسپولیسی از آب درومد ع ع ع ع ع 🤣
  • ... IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    ❤️❤️❤️❤️❤️ ما قهرمانی ششم میخواهیم ❤️❤️❤️❤️
  • هرچی آقا مرتضی بگه IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    چگوارای پلاستیکی اگه راست میگی درباره پولهای بی حساب کتاب هدایتی و زنجانی تحت نام هلدینگ استیل آذین ک با چپاول پول صندوق ذخیره فرهنگیان محترم و سپرده های ملت تو بانک سرمایه و پول ارز دارو تو جیب تو و امثال میریختن حرف بزن نه درباره برنج کیلویی ۸۰ تومن که ملت خودشون بهتر خبر دارن...
    • حرف زدن روی هوا افتخار کیسه IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      هههه پرسپولیسی ها با رقم ناچیز تمدید کردند!!!! اینا همه فهمیدن شما نمیخواید قبول کنید؟؟؟ این سیانمایی ها بسه همه میدونن خارجی های شما دو میلیون دلارن. خارجی های پرسپولیس نهایت دویست هزار تا مقصر اینکه بودجه باشگاه ها از دولته پرسپولیس نیست اگه جرات داری به پاپا بگو بندازتشون تو بورس
  • ۶پُلیس،هُوچیگَرِ داخلی،حَقیرِ آسیایی IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    بابا روتونو برم من! ما ۵ سال بدترین بلاها سرمون اومد، نه بیانیه دادیم، نه هر روزِ خدا همگی اومدیم تو اینترنت ننه من غریبم بازی درآوردیم، چقد بی ظرفیتین شما، هنوز ده درصد چیزی که سرمون آوردن تو این ۵ سال، سرتون نیومده، چقد نق می‌زنین! مگه قرار نبود حرفتون رو در زمین بزنین و از بهانه‌هاتون قوی‌تر باشین؟ چی شد پس؟ خیلی بد عادت شدین، قدیما تو شرایط برابر مبارزه می‌کردین و بالاخره بین پنجم تا دهم می‌شدین، ولی بابا مسعود انقد بهتون حال داده که دیگه حای حلضر نیستین تو شرایط برابر، رقابت کنین
    • کیسه حقیر DE ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      لابد اونی هم ک میگفت وزیر پرسپولیسیه ما بودیم🤣🤣🤣
  • محمد IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    ماشالا امیدشاه
  • .. NL ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    عالیشاه عزیزم خواهش میکنم برادردونده گی وقتی خوبه که تاثیر داشته باشه.. یک تنه تادروازه میری وقتی دروازه هفت متری میبینی هفتاد مترمیزنی آسمون.. کاش آقایی هم اخراج میشد شیری لعنتی.. سالها جاسوس تحمل کردیم عاقبت زهرشو ریخت ورفت
  • امیر IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    تنها بدشانسی شما طی ۵ سال اخیر رفتن بابا مسعود و جهرمی بوده،در ضمن شنیدم نرخ فروش تیمتون "تومنی هفت صننار"با استقلال فرق داره!زیاد ذوق نکنید،اون اضافه مال بدهی انباشته و بیشتر شما هست که میخوان پای خریدار حساب کنن و از گرده ش بکشن!راستی سری قبلی حاج حسین و زنجانی خریدار بودن،با نبودن اونا الآن خریدار کیه؟هرچند اونا هم دستشون تا کتف تو جیب ملت بود!
  • تاج کبیر آسیا IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    آقا امید درود بر شرف و غیرت تو که واقعا به نکته خیلی خیلی مهمی ( فداکاری کارگر ) اشاره کردی👍👍 به عنوان یک تاجی و سوای هر رنگی ؛ شما و وحید امیری ؛ نوراللهی و .... جزوه بهترین بازیکنان با اخلاق فوتبال ایران و باشگاه لنگی هستید و مورد احترام ..👍🙏💖💙😍
  • حمید IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    اگه شما مشکل داشتید در سوپرجام ' تیم فولاد هم سه ساله بخاطرپنجره بسته با یک ترکیب ثابت و شناخته شده ' و عده ای جوان گمنام ' جلوتون بازی کرد ' بهونه الکی نیارید و برد تیم مارو کمرنگ نکنید.
    • م IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      هههه پنجره فولاد سه سال است بسته است!!!😂🤣🤣🤔 حسنی به مکتب نمیرفت وقتی میرفت جمعه میرفت!!!, جای مظلوم و ثروتمند عوض شد!!! خدا وکیلی خودت خندت نگرفت؟؟؟, از اسم فولاد معلومه مالکش کیه اون و سپاهان یکی از ثروتمندترین تیم های ایرانن!!!بعد پنجرش سع سال بسته باشه؟؟؟😳😳 این طی پنج ماه گذشته پرسپولیس پنجره اش پنج بار بسته شده!!!
  • نگین IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    ماشاالله بهت امید❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • علی IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    استقلالی تو کوچکتر از انی که در باره پرسپولیس کبیر و بازیکنهای با غیرتش حرف بزنی آخر فصل بر میگردی تو غار
  • دشمن سجادی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    ما دوست داریم شما درکشور خود سرمایه تون خرج کنید نه در دبی .ترکیه واروپا وامریکا واقعا هرکدوم از شما که انجاها هزیپه میکنید خیانتوپتون کمتر از دزدان که مال ملت را به تاراج میبرند نیست
  • بهزاد spn IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    این چندسال هم خودتون بهترمیدونید چطور جام میگرفتین بارفتن بابامسعود وجهرمی ودولت روحانی کثیف بایدبرگردین به تنظیمات کارخانه...وقتشه که برابقا بجنگین...یادش بخیرفردوسی پور طارمی روبردبرنامه نود بهش گفت از بیست وپنج بازی بیست وشش امتیاز گرفتین بنظرت میوفتین یا میمونین??!!!اره لنگی جان شرایط برابر ومسابقه اونوقتابود...
  • کیسه حقیر DE ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    هرجور که دلمون خواست جام گرفتیم به هیچکی هم ربطی نداره...عرضه جام گرفتن ندارین پس ببندین🔥
    • لنگ IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      خوبه خودتونم میدونید هرجوری دلتون خواست جام گرفتید(بافساد)😂
  • ARshiasairali79 IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    دوستان عزیز لطفا هی نگید این وزیر و اون وزیر پرسپولیسیه. حقیقت اینه چون تیم پرسپولیس خیلی محبوبه همه دوستس دارند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی