رامین رضاییان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رامین رضاییان این روزها سوژه اصلی نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ماست که پس از چند سال به تیم پرسپولیس بازگشته است.

شاید جالب باشد بدانید رامین رضاییان که در لیگ پانزدهم در پرسپولیس بازی می‌کرد، در ایام نقل و انتقالات پیش از فصل شانزدهم در اقدامی عجیب و پر حرف و حدیث به ریزه اسپور ترکیه پیوست اما خیلی زود پشیمان شد و با فسخ قراردادش با این باشگاه ترکیه‌ای به تهران بازگشت درحالی که این بار برانکو او را نمی‌خواست!

رامین رضاییان از طریق دوستان مشترک و شادروان دکتر مهدی خانبانی (روانپزشک سابق پرسپولیس و دوست صمیمی علی کریمی) به جادوگر پیغام داد که برای بازگشت او به پرسپولیس وساطت کند.

علی کریمی به هتل محل اقامت برانکو رفت و پس از آن که شنید رامین رضاییان جواب تلفن برانکو و پرسپولیسی‌ها را در زمان سفر به ترکیه نداده است غضب کرد و از دکتر خانبانی خواست این موضوع و کار زشت رامین جوان را به او یادآوری کند.

با این وجود جادوگر که می‌دانست رضاییان جوان خامی است باز نزد برانکو وساطت کرد تا به بازگشت رامین رضایت دهد. مرد کروات این بار روی علی کریمی شاگرد سابق خودش را زمین نینداخت اما رابطه اش با رامین رضاییان هرگز گرم نشد که نشد!

مدافع راست سابق تیم ملی پس از بازگشت به پرسپولیس بارها و بارها تلاش کرد با رفتن به دفتر برانکو، ملاقات خصوصی و حتی در تمرین و مسابقات دل سرمربی کروات را نرم کند اما بی فایده بود.

برانکو ایوانکوویچ دست آخر نیز روی یک درگیری تمرینی در اردوی امارات حکم به اخراج رامین رضاییان داد. مرد کروات پس ازآن هرگز به وساطت دیگران هم توجهی نکرد و این بازیکن نیز پس از نومیدی از ماندن در پرسپولیس راهی لیگ بلژیک و سپس قطر شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وزیرعابی!ماهم که گوشامون مخملیه :)))) IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    مجلس بره تو؟؟؟ بازیکن تونم ک گرفتید!!؟؟؟؟؟بره تو یاهنوز بیرون باشه دروغگوهااااا
    • محمد IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      ما یه بازیکن گرفتیما شما چی؟ اندازه یه تیم بازیکن خریدین
    • میلاد IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      پرو که باشی کارت همیشه پیش می ره مرد حسابی شما این قدر بازیکن داشتید که توی این نیم فصل ۸ رفتن ککتونم نگشت تازه این سکو و نیمکتنشیناتون بود جز یکی بعد ما دوتا بازیکن گرفتم دارین یقتونو جر می دین مونده کاری که وزیر توی این پنج یا شش ماه براتون نکرده باشه در کل دوران سلطانی فر پنجره استقلال به اندازه این چند ماه پرسپولیس در زمان این وزیر بسته نبوده خدایی خجالت نمی کشی اینو نوشتی
  • ابرام US ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    لجبازی و یکدندگی برانکو در این مورد و زمانی که سید جلال را به تیم نفت فرستاد و در ارتبا ط با محسن مسلمان که حقیقتهََ با عث نابودی فوتبال این جوان شد همراه با کل کل از موضع قدرت با کارلوس کیروش به پشتوانه هواداران خا م پرسپولیس هم از مواردی است که نا هنجاری های زیادی در سطح فوتبال ملی و با شگا هی ما بوجود آورد . البته برانکو تمام اعتبار فوتبالی خود را در سطح آسیا از حضور در ایران و تیم های ملی و پرسپولیس بدست آورد . انصاف نیست که شا یستگی های برانکو را منکر شد اما رفتار با پرسپولیس در ارتباط با طلب هایش و همه آنچه را که در ارتباط با او بر فوتبال ما گذشت را نباید از یاد برد .
  • کوهمره_جروق IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    هر کاری کنید برانکو نزد هواداران پرسپولیس خراب نمیشه.برانکو به پرسپولیس شخصیت داد و زندگی را به پرسپولیس برگردوند.برانکو و گرشاسبی دو زوج فراموش نشدنی.وقتی دیدن با وجود برانکو و گرشاسبی تمام کارشکنی ها بی فایده هست ،پروژه حذف برانکو و گرشاسبی را شروع کردن و آرام آرام با پنبه سر پرسپولیس را بریدن.الان هم نزاشتن دادکان بیاد چون نمیزاشت به هدفشون برسن.هدف این آقایون پایان پرسپولیس هست.
    • عادل IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      يعنی قبل از برانکو پرسپوليس شخصيت نداشت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ توی دنيای کل کل کمی هم روی جملاتی که می نويسيد دقت کنيد !! با اين کامنت کل سابقه 70-80 ساله پرسپوليس را زير سوال برديد ؟؟؟
    • اهورا IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      برادر منظور ایشون " احیا و بازسازی مجدد جلوه پرسپولیس بعد از حدود 1 دهه بود" منم با اون چند قهرمانی پیاپی که تیم رو از بقیه کند و دیسیپلین متمایزی براش ساخت؛ ممووااففققمم
  • پرسپولیس IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    اگه ستاره بود خب یه تیم قطری اینو میگرفت 😉
  • رضا پرسپولیسی DE ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    رامین رضاییان واقعا پرسپولیسیه. خوش اومدی به پرسپولیس. دمت خیلی گرمه. کیسه و گروهبان قندعلی و... خودشون رو کشتن بعد اخراج از پرسپولیس بره اونجا ولی حسرتش رو به دل کیسه آبکش گذاشت. کاری که خدابیامرز علی انصاریان نکرد و به همه ما دهن کجی کرد. هاشمی نسب هم که به جای اینکه لج پروین رو دربیاره ما ها رو داغ کرد.حتی یادمه عابدزاده هم سال 80 رسما گفت میره اس دق لال و پورحیدری نخواستش که رفت سایپا. بقیه (امثال داداش زاده و غلام فتح آبادی و...) هم که اصلا قابل نیستن. تو ماجرای برانکو هم حق 1000 درصد (و نه 100 درصد) با برانکو بود که همون وزیر عوضی از پرسپولیس فراریش داد. همون وزیری که کل مملکت رو، از وزارت ورزش تا وزارت خارجه و وزارت دارایی و بانک مرکزی و سفارتخانه ها و.... بسیج کرد اون استرا رو واسه تیم درباری کیسه بگیره و نگهش داره. طنز تلخ تاریخ اینه که به ما انگ حکومتی میزنن. جوکی که مرغ پخته رو تو قابلمه به خنده میندازه! همون دوران که همه تیما رو 3 تا و 4 تایی میکردیم و با 1/5 سال پنجره بسته و 12 بازیکن که خیلی‌هاشون کلا دیگه از عرصه محو شدن دو فینال آسیا و 4 بار نیمه نهایی بودیم.
  • امید سعادتمند IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    چرا برانکو غیر از ایران هر جا مربی شد بعد چند بازی مثل موش انداختنش بیرون؟ پس خدا حفظ کنه بابا مسعود رو نه برانکو،یحیی و کالدرون هم با بابا مسعود نتیجه گرفتن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی