نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۲
تماس طارمی با لژیونری که درخشید و مصدوم شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوتبال پرتغال این روزها تنها تحت تأثیر گلزنی‌های مهدی طارمی نیست. به این جمع محمد محبی هم اضافه شده که در هفته بیست و دوم لیگ برتر پرتغال موفق شد دروازه تیم بنفیکا را باز کند کاری که پیش‌تر مهدی طارمی هم با پیراهن پورتو انجام داده بود.

مهدی طارمی در مصاف با بنفیکا یک گل و سه پاس گل در کارنامه خود ثبت کرده‌ و حالا محمد محبی دومین بازیکن بوشهری لیگ برتر پرتغال بشمار می‌رود که دروازه تهاجمی‌ترین تیم فوتبال پرتغال را باز کرده‌است.

شنبه‌شب گذشته و در هفته بیست و دوم لیگ برتر پرتغال سانتاکلارا با محمد محبی در برابر بنفیکا به گل رسید. هرچند در ادامه بنفیکا با زدن دو گل ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کرد اما گل‌زنی در این بازی برای محمد محبی یک افتخار بزرگ بود و به عنوان دومین بازیکن بوشهری به این افتخار در فوتبال پرتغال دست پیدا کرد.

جالب این‌که مهدی طارمی بعد از پایان این بازی در تماسی با محمد محبی ضمن تبریک گل‌زنی به وی جویای احوالش شد؛ به این خاطر که محمد محبی در دقیقه ۵۲ بازی به دلیل مصدومیت از ترکیب تیم خارج شد. شاید اگر او مصدوم نمی‌شد و در ترکیب تیم سانتاکلارا باقی می‌ماند این تیم به نتیجه بهتری دست پیدا می‌کرد؛ چراکه در دقایقی که تیم بنفیکا برای جبران گل خورده روی به بازی تهاجمی آورده بود محمد محبی به کمک خط دفاعی تیمش آمد و در اکثر حملات تیم بنفیکا پشت توپ بود.

محمد محبی با گل‌زنی در مصاف با بنفیکا شمار گل‌های خود را به عدد ۳ رساند و حالا رسانه‌های پرتغالی علاوه‌بر مهدی طارمی روی محمد محبی هم زوم هستند و اخبار متفاوتی را در مورد او منتشر می‌کنند. جالب است بدانید مدیرعامل باشگاه سانتاکلارا اهل کشور ترکیه و مسلمان است و چندی پیش و در پی درخواست باشگاه‌های ایرانی برای به خدمت گیری محمد محبی به‌عنوان بازیکن قرضی گفته بود استراتژی ما برای فروش محمد محبی به تیم‌های بنفیکا، پورتو و اسپورتینگ است و به‌هیچ‌وجه قصد نداریم که محمد محبی را به تیم‌های ایرانی به‌عنوان بازیکن قرض بدهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اورست IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    دم مدیر عامل سانتاکلارا گرم مث اینکه علاوه بر سود مالی باشگاه خودش به فکر پیشرفت بازیکن ایرانی هست بر عکس تیمای خودمون که می خوان بازیکن خراب کنن
  • اورست IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    مگر اینکه همین خارجی ها به فکر بازیکنای ما باشن تیمای داخلی خودمون که بدتر می خوان آینده جوون هامونو خراب کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی