خطیبی: فکر نمی‌کنم فولاد در آسیا موفق شود/ آن‌ها ضد فوتبال بازی می‌کنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با احترامی که به فولادی ها دارم، با دیدن بازی این تیم ما نباید به کشورهای عربی ایراد بگیریم که ضد فوتبال بازی می‌کنند.

رسول خطیبی پس از شکست آلومینیوم مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: با تیمی بازی داشتیم که در نیم فصل اندازه یک فصل ما برای جذب بازیکن هزینه کردند. یک دیدار پایاپای را شاهد بودیم و هر دو تیم شانس برد داشتند. در مجموع روی یکی از ارسال ها به گل رسیدند. با احترامی که به فولادی ها دارم، با دیدن بازی این تیم ما نباید به کشورهای عربی ایراد بگیریم که ضد فوتبال بازی می‌کنند. اگر به آنها چیزی بگوییم بی احترامی است.

وی ادامه داد: در بین دو نیمه به بچه ها گفتم چیزی نگویند شاید فولادی ها در آسیا بازی دارند و برای بازی با آنها تمرین می‌کنند. بچه های ما هم در این مسابقه خیلی زحمت کشیدند و خوب بازی کردند. البته دیگر این مسابقه برای ما تمام شده و به دیدارهای بعدی فکر می‌کنیم.

سرمربی آلومینیوم عنوان کرد: بازی درگیرانه بود و هم ما موقعیت داشتیم و هم آنها، اما ۱۰۰ درصدی نبود. به نظر من اگر روی ضربه ایستگاهی به گل نمی‌رسیدند تا صبح هم نمی‌توانستند به ما گل بزنند.

خطیبی با اشاره به نیم فصل دوم گفت: نیم فصل تازه شروع شده و تیم‌ها تغییراتی داشتند و فولاد هم بازیکنان با کیفیتی گرفته است. برخی از تیم‌های صنعتی نه تنها فولاد بی نهایت بودجه دارند و ما فقط ۴۰ میلیارد. نفراتی هم که جذب کردند به اندازه کل تیم ما هزینه کردند.

وی خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم فولاد با این سبک بازی در آسیا موفق شود. این برد مبارک شان باشد، اما این برای فوتبال ما بد است که وقت کشی می‌کنند. دروازه بان آنها بدون برخورد ۳ بار روی زمین افتاد. من معتقدم اگر خوب بازی کنید و ببازید هم اشکالی ندارد. در مجموع شاید آنها برای رویارویی با تیم‌های عربی به این سبک بازی می‌کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احمدرضا IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    خداییش این را راست میگه،حیف فوتبال خوزستان که فولاد اینقدر بحرینی بازی می‌کند
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    دقیقن این تاکتیک نیست این زده فوتبال بازی باپرسپولیس نبودمگه بابی شرمی دوست نداشتن اصلابازی شودوداورهم طبق معمول هم گل پرسپولیس به اشتباه آفسایداعلام کردهم پنالتی روبراش نگرفت تیمی که بااین شگردبازی میکندنه موفق نمشودشایدیکی دوبازی جواب بده ولی همیشه جواب نمیده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی