نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پاری‌سن‌ژرمن خانه من است/ رئال‌مادرید باید به ما احترام بگذارد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اشرف حکیمی مدافع مراکشی تیم پاری‌سن‌ژرمن معتقد است او و هم‌تیمی‌هایش فارغ از اینکه در پایان فصل چه خواهد شد، در حال حاضر باید از داشتن کیلیان امباپه لذت ببرند.

اشرف حکیمی که پس از حضوری موفق در تیم‌های بوروسیا دورتموند و اینتر و کمک به نراتزوری برای کسب اولین قهرمانی‌اش در سری A ایتالیا پس از ۱۱ سال، تابستان اخیر در انتقالی ۶۵ میلیون یورویی به پاری‌سن‌ژرمن پیوست تا فوتبالش را کنار فوتبالیست‌هایی همچون لیونل مسی، نیمار، امباپه و سرخیو راموس دنبال کند، در گفت‌وگو با روزنامه اسپانیایی «مارکا» چاپ مادرید گفت: «حقیقت این است که من در پاری‌سن‌ژرمن حس در خانه بودن دارم. باشگاه و هواداران استقبال خوبی از من در بدو وردوم به این اینجا داشتند و حتی پیش از آن نیز محبتی که آنها نسبت به من داشتند را حس کردم.»

وی افزود: «باشگاه برای به خدمت گرفتن من تلاش زیادی کرد. پس از آمدنم به پاری‌سن‌ژرمن هم با مائوریسیو پوچتینو زیاد صحبت کردم و او به من اعتماد داشت. بازیکنان تیم هم استقبال خوبی از من داشتند و من را به گرمی به جمع خود راه دادند. آنها همیشه به من می‌گویند که آرامشت را حفظ کن و از بازی‌ات لذت ببر. به خاطر این چیزهاست که حس خوبی در کنار آنها دارم و تمام تلاشم را در زمین مسابقه به کار می‌گیرم.»

مدافع مراکشی پاری‌سن‌ژرمن که بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ در عضویت باشگاه رئال مادرید بود، درباره آینده حرفه‌ای هم‌تیمی فرانسوی‌اش که گفته می‌شود در پایان فصل به جمع کهکشانی‌ها ملحق خواهد شد، اظهار داشت: «خواهیم دید که چه خواهد شد، برای امباپه آرزو می‌کنم که بهترین اتفاقات در دوران حرفه‌ای و زندگی‌ شخصی‌اش رخ دهد. این اوست که باید تصمیم‌گیری کند. او هنوز چند ماه دیگر کنار ما خواهد بود و از داشتن او لذت خواهیم برد. پس از آن خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.»

حکیمی همچنین در خصوص رویارویی با تیم سابق خود در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خاطرنشان کرد: «رئال مادرید به خاطر آنچه که هستیم باید به ما احترام بگذارد، چون بازی خیلی پایاپایی خواهد بود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی