نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
رکوردی شاگردان گل محمدی مقابل نساجی/ مشهد برای پرسپولیسی‌ها خوش یمن بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در حالی برابر تیم نساجی مازندران ۳-۱ برنده شد که برای اولین بار یک تیم در لیگ فوتبال ایران در دوره اخیر سه گل به تیم نساجی زده است.

هیچ تیمی در لیگ ایران نتوانسته بود بیشتر از ۲ گل به تیم نساجی مازندران بزند، بدترین باخت ها را تیم های سپاهان و نفت آبادان با نتیجه ۲-۰ به تیم فوتبال نساجی تحمیل کرده بودند.

حالا نساجی قائمشهر برابر پرسپولیس سه گل خورده و بدترین باخت سال را در مشهد برابر پرسپولیس تحمل کرده اما باید گفت به جز این نتیجه، مردان مازندران، برای اولین بار در تاریخ لیگ حرفه ای به پرسپولیس در هر ۲ بازی رفت و برگشت مسابقات فوتبال لیگ برتر باختند.

پرسپولیس و نساجی ممکن است باز هم برابر هم قرار بگیرند، هر ۲ تیم به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی هم صعود کرده اند و این احتمال وجود دارد در دور بعد مسابقات یا در مراحل بالاتر این ۲ تیم بار دیگر باهم بازی کنند.

نساجی امسال سرحال تر و پرشورتر در مسابقات لیگ حضور دارد و مثل سال ۱۳۷۲ که این تیم بهترین سال حضورش در لیگ را سپری کرد به نظر می رسد در مسابقات دوره اخیر هم نساجی یکی از شش تیم قدرتمند و سرحال بالای مسابقات در پایان فصل لقب گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سایناژ IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    مشهد خوش شانس نبود کمک داور خوش مرام بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی