نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بازیکن جدید پرسپولیس بیشتر از یک نفر ارزش دارد/ به زودی از استقلال عبور می‌کنیم/ پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: استقلال در واقع فقط یک امتیاز از پرسپولیس بالاتر است ولی همین سه امتیاز هم قابل جبران است و بچه های پرسپولیس منتظر اولین لغزش استقلال می‌مانند تا از این تیم رد شوند.

محمد پنجعلی کاپیتان اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره حضور رامین‌ رضاییان در جمع بازیکنان پرسپولیس و پیروزی اخیر این تیم مقابل نساجی، همچنین دیدار پیش رو اظهاراتی را مطرح کرد.

بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اولاً باید به رامین خیر مقدم بگویم. خیلی خوشحال شدم وقتی شنیدم به پرسپولیس برگشته. او هم پسر خوبی است هم فوتبالیستی کامل است. قطعاً کمک میکند تا سمت راست پرسپولیس بیمه شود.

او را چطور فوتبالیستی میشناسید؟

یک فوتبالیست با انگیزه که از راست، هم خوب نفوذ می‌کند و هم خوب دفاع می‌کند. جزو معدود بازیکنانی است که در حال حرکت سانتر می‌کند و کاشته‌های عالی می‌زند. در کل با انگیزه است. یک فوتبالیست مؤثر و تاثیرگذار. به قول ما فوتبالی‌ها «بازی را درمی‌آورد». از آن دسته بازیکنانی است که فراتر از یک نفر برای تیم فوتبال بازی می‌کند.

او در جام جهانی هم جزو ارکان اصلی تیم ملی بود. به یاد دارید؟

حالا تجربه اش از آن زمان هم بیشتر شده. رامین در جام جهانی تجربه حضور در چنین مسابقاتی را نداشت و آن فوتبال را بازی کرد. ولی معتقدم در بازگشت به پرسپولیس و درخشش در لیگ، قطعاً دوباره به تیم ملی هم دعوت می‌شود چون او با این سن و سال در اوج پختگی است.

برد پرسپولیس مقابل نساجی تا چه اندازه ارزش داشت؟

بعد از بازی سوپرجام تیم نیاز داشت تا نتیجه خوبی بگیرد که گرفت. پرسپولیس با فراز و نشیب زیادی که داشت و بازیکنان زیادی که از دست داد و نتوانست در نیم فصل هم بازیکن زیادی بگیرد خیلی هوشیارانه در ۸ دقیقه اول دو گل زد و بعد هم به خوبی از گل‌هایش مراقبت کرد. البته زمین بازی خیلی خراب بود.

چطور؟

استادیوم امام رضا امکانات خیلی خوبی دارد و خیلی زیبا و شیک است اما زمین چمنش اصلاً در حد لیگ برتر نبود. بازیکنان کاملاً با احتیاط توپ را حرکت میدادند. از آن گذشته رنگ‌لباس دو تیم باعث تعجب همه شده بود. حتی داور هم گاهی اشتباه می‌کرد. بازیکنان در آن اوایل به هم پاس اشتباه می‌دادند. چطور چنین اشتباهی صورت گرفته بود، خدا میداند!

بازیکن جدید پرسپولیس بیشتر از یک نفر ارزش دارد/ به زودی از استقلال عبور می کنیم/ پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است

بازیکن شاخص پرسپولیس در مصاف با نساجی کدامیک از نفرات بود؟

قطعا وحید امیری بهترین بازیکن زمین بود. امیدوارم در لیگ برتر خیلی به او فشار نیاوریم تا برای تیم ملی با قدرت بازی کند و اثرگذاری اش را آنجا هم نشان بدهند.

بازی و آلومینیوم را چطور پیش بینی می‌کنید؟

هر تیمی که جلوی پرسپولیس به میدان می‌آید با انگیزه‌تر می‌شود، چون می‌داند حداقل ۲۰،  ۳۰ میلیون نفر فوتبالش را می‌بینند. به همین خاطر همه بازی‌ها سخت است. یحیی هم جایی گفته بود پرسپولیس بازی آسان ندارد چون اگر پرسپولیس را ببرند انعکاس زیادی دارد تا تیم‌های دیگر را شکست دهند. آن وقت پیروزی شان بیشتر به چشم می‌آید. واقعا برد مقابل نساجی در حالی که تعدادی از بازیکنان اصلی هم نبودند خیلی ارزش داشت.

به نظر شما سه امتیاز فاصله با تیم استقلال برای پرسپولیس قابل جبران است؟

شک نکنید! اولا که ۳ امتیاز نیست و یک امتیاز است چون ۲ امتیاز به خاطر پرونده گل‌گهر به این تیم داده شد که کاری به آن نداریم ولی قطعاً پرسپولیس با نفرات جدیدش منتظر اولین اشتباه استقلال خواهد بود. ضمن اینکه یک بازی رو در رو هم داریم که آنجا فرصت دیگری است تا استقلال عبور کنیم. این پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    رامین ممکن است در پرسپولیس ستاره باشد و شاید هم برای خودش و تیم حاشیه ساز باشد
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    استقلال تو بازی رودررو لنگو له میکنه
    • ... IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
      تو بیشتر از اینکه شله زرد باشی یه کیسه‌کش بدبختی. شما برو به فکر باختتون به پرسپولیس باش و کاری به دعوای بزرگان نداشته باش بچه.
  • علی IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    آقای گنجعلی چطور وقتی امتیازهای الکی رو بابامون بحسابتون واریز می‌کرد خفه خون گرفته بودید حالا با این مصاحبه‌های دوزاریتون چی رو میخواید ثابت کنید آخر فصل هم میبینیمتون شما برید بیانیه‌تونو بدین و در مورد سرورتونین حرف نزنید
  • امانی.امیدیه IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    دربازی بانساجی واسه اولینباربودکه ازبازی پهلوان لذت بردم. همیشه همین باش احسان.....
  • علی IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    پنجعلی با این قدش دفاع آخر تیم ملی بوده؟! ضربات سر اول رو چطوری میزده؟؟
  • عشقپولیس IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    عااااااالی پرسپولیس عشقه😘😍😎😎😎😎⚽⚽ پرسپولیس مدعی اول هست همیین وتمام استقلال دربازی رو در رو هیچ گ..ی نمی تواند بخرد دمت کرم رامین 😍😍😎😎😎😎😎😎😎⚽😊 عشقپلیس قهرمانه 😍😘⚽⚽☺
  • دریکوند IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    بااینکه به تخلفات عدیده ای در مورد عزیزی استناد شد ولی مطمینا قضیه برکناری وی ارتباط چندانی به آن تخلفات نداشت.در واقع این تخلفات بهانه را جور کردند و قضیه اصلی حمایت ایشان از آقای مهدوی کیا که با پیراهن منقش به پرچم رژیم نامشروع بازی کرد بود.البته شاید اصلی تر از این موضوع این بود که ایشان در دولت رییسی باید جایگاهش را می داد.ضمن اینکه باج های مصلحتی ایشان در قضایایی مثل کنعانی زادگان هم افاقه نکرد و امثال کریمی با پنج سال سواد و کمترین سابقه مدیریتی نیز پشتوانه و رسانه خود را برای چالش سازی علیه خادم داشتند و دارند.در اینجا نیز آقای خادم بجای اینکه یک بار محکم جلوی امثال وی که لزوما چون خوب دریبل کرده رییس خوبی هم نیست بایستند به وی و باشگاهش باجهای بیشتر داد و حتی کمک مربیان تیم ملی را با حفظ سمت از آنها انتخاب کرد.جالب تر قضیه رای هیات رییسه که برخی هایشان پرونده تخلفاتشان باز هست علیه عزیزی خادم بود.نتیجه کلی این هست که تاریخ انقضای عزیزی زود به سر رسید
  • علیرضا استقلالی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    وعده ما ۲۶اسفند
  • ارتش سرخ IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    رییس فدراسیون باید علی دایی باشه الان همه می‌خندید به چند دلیل علی دایی فوتبالیست بوده ارزش زیادی توی جهان داره بیزینسمن فوق‌العاده‌ای هست از پول بی‌نیاز هست مدیریت اش هم عالی با اکثر افراد هم رابطه خوبی داریه
  • حسن قهار IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    درجواب علی‌طرفدار تاج حقیر باید بگم .شما یا سن وسالت قد نمیده یا میدونی و خودت رو زدی به اون راه.پنجعلی اسطوره تموم نشدنی تیم با اصالت ماست.که تیم شما نه اون موقع نه حالا.نه سالهای آینده همچین بازیکنی رو نخواهد دید.۱۰ سال واسه ما کری میخونید که آخرفصل میبینیمتون.پس کی؟کجا؟چه وقت؟این آخرفصلتون کی میاد؟به قهرمانی نیم فصلتون‌فعلا دلخوش باشید وحال کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی