وین رونی - کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وین رونی هم‌تیمی موردعلاقه‌اش در منچستریونایتد را معرفی کرد و نامی از کریستیانو رونالدو نبرد تا مشخص شود این‌دو هنوز با هم مشکل دارند.

وین رونی اسطوره منچستریونایتد در مورد بهترین شریکش در خط حمله توضیح داد و عجیب اینکه نام رونالدو به میان نیامد!

رونی خط حمله ترسناکی با امثال کریستیانو رونالدو، رود فان‌نیستروی و رابین فان‌پرسی تشکیل داده بود اما هیچ‌کدام از این‌ها زوج مورد نظر رونی نبودند. در عوض، افتخار هم‌تیمی مورد علاقه رونی به اسطوره من‌سیتی کارلوس توس می‌رسد. این زوج دو سال با هم بازی کردند و ۶ جام بزرگ بدست آوردند، از جمله قهرمانی‌های پشت سر هم لیگ برتر در ساله‌ای ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ و قهرمانی لیگ قهرمانان ۲۰۰۸.

رونی می‌گوید ترکیبش با توس مانند «گاوهای نر» بود که تلاش می‌کردند توپ را از چنگ حریف به‌دست آورند و خیلی عالی همدیگر را کامل می‌کردند.  او به نشریه «اسپورت بایبل» گفت: «من عاشق ترکیب‌مان بودم. دو نفر ما در خط جلویی، ما خیلی خوب هم را کامل می‌کردیم. معمولاً اگر با لوئیس ساها، رود فان‌نیستروی یا رابین فان‌پرسی بازی می‌کردم این مهاجمان همیشه شماره ۹ بودند و من به عنوان شماره ۱۰ بازی می‌کردم. با توِس میتوانستیم بچرخیم، من شماره ۹ می‌شدم، او شماره ۹ می‌شد و من شماره ۱۰ می‌شدم. وقتی توپ را از دست می‌دادیم مثل گاوهای نر برای پس گرفتن توپ می‌جنگیدیم. به عنوان شریک تهاجمی، او کسی بود که بیشتر از همه از بازی با او لذت می‌بردم.»

این زوج مرگبار زمانی از هم جدا شدند که توِس در تابستان ۲۰۰۹ به طور جنجالی به تیم رقیب منچسترسیتی رفت. این انتقال رونی را ویران کرد. مربی دربی‌کانتی در ادامه گفت: «من از بازی با او لذت می‌بردم و می‌دانستم اتفاقی در جریان است زیرا با مالکیت او از نظر باشگاه یا مدیر برنامه‌هایش مشکلی وجود داشت. در واقع خرید او ارزان بود و به دلایلی نامعلوم او را نخریدیم. فکر کنم منچسترسیتی او را با مبلغ ۲۰ میلیون پوند خرید که واقعاً باورنکردنی بود. وقتی به آنجا رفت دیدید که چه بازیکن بزرگی است. من خیلی ناراحت شده بودم.»

توس که اکنون ۳۸ ساله است پس از مدتی مرخصی به خاطر مرگ ناراحت‌کننده پدرش، دیر یا زود بازنشستگی خود را اعلام می‌کند. او در تابستان باشگاه بوکاجونیورز را ترک کرد و الان بازیکن آزاد است. اما ارتباط رونی با توس همچنان ادامه دارد، و طبق گزارش‌ها توس به تیم MLS دی‌سی یونایتد نزدیک شده است، همان تیمی که رونی در ایالات متحده برایش بازی می‌کرد.

وین رونی - کارلوس توس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی