نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بردهای استقلال شیرین است ولی ریسکی است/ تیم مجیدی به لحاظ فنی هنوز کار دارد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال نتایج خوبی می‌گیرد ولی توقع مردم این است که بازیکنان تیم تلاش کنند تا فوتبال چشم نوازتری را هم به نمایش بگذارند.

محمد نوازی هافبک اسبق تیم استقلال که به تازگی زانوی خود را تحت عمل جراحی قرار داده در گفتگو با خبر ورزشی، درباره آخرین وضعیت خودش همچنین دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن و بازی پیش رو مقابل تراکتور اظهاراتی را مطرح کرد.

عمل جراحی زانو داشتید؟

بله! یک آسیب دیدگی قدیمی از چند سال پیش مرا اذیت می کرد که در نهایت مجبور شدم چند روز پیش زانویم را عمل کنم و دیشب هم مرخص شدم و به خانه برگشتم.

قبلا هم پای خودتان را جراحی کرده بودید؟

سال ۱۳۸۰ پای راستم را عمل کردم ولی این بار زانوی چپم بود. آن زمان دکتر نوروزی و کادر پزشکی استقلال خیلی برای من زحمت کشیدند که توانستم ظرف مدت ۵ ماه به میادین برگردم.

این بار همان کادر پزشکی زانوی تان را جراحی کرد؟

این بار دکتر حاج تقی زانویم را عمل کرد. این عملم را در بیمارستان هتل گاندی که رئیسش آقای حقی است انجام دادم. همه پرسنل بیمارستان و کادر محترمش خیلی برای من زحمت کشیدند و امیدوارم بتوانم زحماتشان را جبران کنم.

در این مدت تیم استقلال هم نتایج خوبی گرفته. خبر دارید؟

بله شکرخدا تیم در صدر جدول است و هواداران هم خوشحال هستند. ولی فکر می‌کنم یک مقدار به لحاظ فنی باید بیشتر تلاش شود تا بردها مطمئن تر رقم بخورند. کسب پیروزی شیرین است آن هم تحت هر شرایطی ولی شاید به لحاظ فنی تیم مقداری کار دارد.

بازی بسته ذوب آهن تا چه اندازه روی عملکرد تیم استقلال تاثیر گذاشته بود؟

قطعاً بازی مقابل تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن که بسته بازی می کنند روی بازی استقلال تاثیر دارد ولی به هر حال استقلال تیم بزرگی است و مردم از این تیم توقع دارند. می دانیم که کادر فنی تلاشش را می کند ولی بازیکنان هم باید بیشتر تلاش کنند. بیشتر خلق موقعیت کنند و بیشتر با ارائه فوتبال یکضرب و دوضرب، خودشان را به دروازه حریف برسانند. اینکه یک گل بزنیم و عقب بنشینیم خیلی ریسکی است و ممکن است هر لحظه نتیجه تغییر کند.

بازی با تراکتور در تبریز را چطور پیش بینی میکنید؟

با اینکه بازی بدون تماشاگر است ولی باز هم مسابقه در تبریز آن هم جلوی تراکتور برای استقلال آسان نیست. تراکتور تیم زخم خورده است و قطعاً برای جبران شکست دور رفت به میدان می آید. ضمن این که انگیزه زیادی برای شکست دادن استقلال دارند. ولی استقلال هم می داند که در جدول تعقیب کننده های زیادی دارد که منتظر کوچکترین لغزش استقلال هستند. برای همین نباید برای خودش دردسر درست کند. امیدوارم این بازی را هم با ۳ امتیاز کامل پشت سر بگذارد تا همچنان در صدر بماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عادل IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    از خداوند منان خواهان وخواستاریم محمد نوازی سالم وتندرست باشید وهواداران همچنان با پشتیبانی پیشکسوتان استقلال از تیم وکادر فنی دلگرم می‌شوند بنده این قول را به جنابعالی می دهم از طرف شاه فرهاد استقلال بازی‌های به مراتب چشم نواز تر وباطراوت البته همراه بابرد قاطع به نمایش خواهد گذاشت تا هم دل هوادار شادتر وپیشکسوت هم لذت ببرد انشالله با کمک همه به سر منزل مقصود خود خواهد رسید تیم پر افتخار آسیا ولنگپرستان هم مجبور به کرنش مقابل این تیم بااصالت خواهند شد
  • javad US ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    in agha ham eshtebah mikonad bordhayash aslan riskey nist, kheily ham khoub bazy mikonad, Majidi midanad chekar mikonad, lotfan dar kare moraby dekhalat nakonid, Esteghlal kheily khoub bazy mikonad, dige bayad chekar konad
  • Babak IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    کدوم تیم زیبا بازی کرده تا الان؟؟ کجا چرا ما ندیدیم تو دیدی برد شیرینه حتی با یک گل بزودی بازی‌های پرگل هم میرسه شک نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی