چراغ سبز ستاره ناپولی به بارسلونا در آستانه بازی دو تیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که ناپولی پنج‌شنبه شب مقابل بارسلونا در نوکمپ به میدان می‌رود هافبک این تیم از تمایل خود برای پیوستن به این تیم حرف زده است.

فابین روئیس هافبک اسپانیایی ناپولی که تابستان ۲۰۱۸ با رقم ۳۰ میلیون یورو از رئال بتیس به ناپولی پیوست، پیشرفت زیادی در تیم شهر ناپل داشته و توانسته در ترکیب اصلی این تیم جایگاه خود را به دست بیاورد.

این هافبک اسپانیایی و ۲۵ ساله، مدت‌ها است که مورد توجه دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا قرار دارد و هر دو باشگاه تلاش دارند تا او را به خدمت بگیرند. روئیس که تا ۲۰۲۳ با ناپولی قرارداد دارد و بند فسخ نیز در قراردادش وجود ندارد، قرار است پنجشنبه شب برابر بارسلونا در دیدار رفت مرحله پلی آف لیگ اروپا، در نوکمپ به میدان برود.

او هنگام سفر اسپانیا با خبرنگاران در مورد بازگشت به اسپانیا و علاقه تیم‌های مطرح اسپانیایی به خودش صحبت کرد و اظهار داشت که دوست دارد به اسپانیا برگردد: «اینکه می‌شنوم باشگاه‌های بزرگی به من علاقه دارند، برای من مایه افتخار است. در حال حاضر فقط به ناپولی فکر می‌کنم، این‌جا خیلی راحت هستم و چالش‌های بزرگی در پیش داریم. ایده بازگشت به اسپانیا در آینده همیشه وجود دارد، آن‌جا خانه من است.»

روئیس در حالی از بازگشت به اسپانیا استقبال کرده که امروز رسانه‌های اسپانیایی مدعی بودند که بارسا تا کنون سه بار برای به خدمت گرفتن این بازیکن تلاش کرده‌ اما هر سه بار این تلاش‌ها به شکست منتهی شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی