چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰
۲ |
۲
مورینیو، رونالدو را به ایتالیا برمی‌گرداند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رم به خرید کریستیانو و همکاری مجدد با او امیدوار است.

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، دوست دارد دوباره با کریستیانو رونالدو کار کند. سرمربی پرتغالی که پیش‌تر در رئال مادرید مربی کریستیانو بود، می‌خواهد ستاره همطونش را بار دیگر به فوتبال ایتالیا برگرداند و این بار با او در تیم جالوروسی کار ند. 

رونالدو از اوضاع منچستریونایتد راضی نیست و امیدوار است که فوتبالش را در باشگاهی دیگر به پایان برساند. او از مدیر برنامه‌های خود نیز خواسته که تیم جدیدی را برای او پیدا کند. در حال حاضر طبق نوشته روزنامه میرر انگلیس، پاری سن ژرمن به جذب او علاقه دارد و بایرن مونیخ نیز جزو مشتریان این ستاره ۳۷ ساله به حساب می‌آید. 

رم برای ایجاد تحول در تیم خود ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی انتخاب کرد و حالا این مربی می‌خواهد با خرید بازیکنان بزرگ و اسم و رسم دار اعتبار تیم رم را دوباره به جایگاه قبلی خود در فوتبال ایتالیا برگرداند. رونالدو یش از این تیم در فوتبال ایتالیا همراه با یوونتوس بازی می‌کرد و تابستان گذشته تصمیم به جدایی از این تیم گرفت تا دومین دوره حضور خود در منچستریونایتد را تجربه کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدامین حاجی آبادی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    رونالدو رم‌نمیره بایرن نمیره یا میره پاریس یا اینکه میره بارسلونا شایدم برگرده رئال مادرید اگه بره رم من‌دیگه فوتبال نگاه نمیکنم ولی میدونم‌رونالدو رم نمیره رونالدو خانه اصلیش رئال مادریده نه تیم های دیگه خواهشا شایعه درست نکنید
  • Mr IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    خونه اصلی رونالدو خو منچستر خوبه که یه شعر بنام i comen houme براش درست کردن اینجا همینجا میمونه رونالدو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی