نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
منصوریان: مهمترین بازی سال ما فردا مقابل فجر است/ تیم آنالیز ما در طول هفته بیشتر از ۴۰ ساعت کار می‌کند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت از دیدار فردای تیمش مقابل فجر به‌عنوان مهمترین بازی سال زردپوشان خوزستانی یاد کرد.

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فجر سپاسی شیراز اظهار داشت: دیدار مقابل فجر یکی از مهمترین بازی‌های سال ماست. همچنان بر این اعتقاد هستم که در لیگ امسال بازی آسان وجود ندارد و تیم‌های نیمه پایین می‌توانند به راحتی از تیم‌های بالای جدول امتیاز بگیرند. به بچه‌های تیمم امروز گفتم که مهمترین بازی سال را باید برگزار کنیم. تیم فجر در دور رفت ۲ بر صفر ما را شکست داده است و طبق آنالیز ما این تیم در طول فصل طبق یک روند فوتبال بازی کرده است.

وی در ادامه افزود: شاید بحث‌های مالی روی کیفیت بازی این تیم در هفته‌های گذشته تأثیرگذار بوده است. ما نسبت به بازی‌هایی که حریف از لحاظ اسمی بزرگتر بوده است، فردا کار سخت‌تری داریم. بچه‌ها سختی و حساسیت بازی را می‌دانند و دنبال این هستیم که بتوانیم سربلند از زمین خارج شویم. به آقای کلانتری که در لیگ یک موفق ظاهر شد و توانست دوباره استان فارس را صاحب سهمیه کند، تبریک می‌گویم. در فوتبالی که در نیمه بالای جدول عدد روی ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیارد تومان است، در نیمه دوم به یکباره رقم پایین می‌آید و به ۳۰، ۴۰ و ۵۰ میلیارد می‌رسد.

منصوریان اضافه کرد: خود ما جزو تیم‌هایی هستیم که شاید مقداری وضعیت مالی‌مان از فجر بهتر باشد. تیم ما و نفت مسجدسلیمان تقریباً از لحاظ مالی شرایط یکسانی دارند و به نوعی پدیده ولی بقیه تیم‌ها به یکباره از ما جدا می‌شوند و پنج برابر و ۱۰ برابر می‌شوند. کیفیت همه فوتبالیست‌های ما در ایران یک نواخت است و فقط اعتمادبه‌نفسی که مربی به بازیکنان می‌دهد می‌تواند تأثیرگذار باشد.

سرمربی صنعت نفت با بیان اینکه برای بازی فردا روی بازیکنان باتجربه‌اش حساب زیادی باز کرده است، درباره غایبان تیم صنعت نفت هم تصریح کرد: می‌دانید که در فصل زمستان بازی‌ها فشرده‌تر و زمین‌ها نیز بدتر می‌شوند برای همین مصدومانی در بازی‌های دوستانه و در تمرین و بازی رسمی داشته‌ایم. طالب ریکانی را به علت محروم نداریم که البته به‌عنوان کاپیتان تیم همراه‌مان آورده‌ایم. طیبی، ساکی، اهل‌شاخه و حامدی‌فر و دو سه بازیکن دیگر مصدوم هم داریم.

«دلیل موفقیت‌های اخیر صنعت نفت چیست؟»، وی در پاسخ به این پرسش نیز گفت: به فرار رو به جلو اعتقاد نداریم و با هواداران‌مان روراست هستیم. رمز موفقیت ما در دو چیز است؛ اتحاد و همدلی. ما در تمرینات نیز تلاش و پشتکار داریم. من با بازیکنانم زندگی می‌کنم. برای بخشی از آنها حکم برادر بزرگ‌تر را دارم و برای بخشی دیگر از آنها مثل پسرم امیر، حکم پدر را دارم. ما تیم وُرک کار می‌کنیم و کارمان تقسیم شده است. تیم آنالیز ما در طول هفته بیشتر از ۴۰ ساعت کار می‌کند. خداوند متعال می‌گوید از تو حرکت و از من برکت. سفره کسی رنگین‌تر می‌شود که اتحاد و همدلی را به طور کامل در تیمش داشته باشد و این انرژی می‌تواند منجر به موفقیت شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی