باید بساط رفیق بازی و پارتی بازی در فدراسیون فوتبال برچیده شود/ فوتبال ایران داشت به بیراهه می‌رفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی اصغر مدیر روستا مهاجم پیشین تیم ملی می‌گوید برکناری عزیزی خادم بهترین اتفاق ممکن بود چرا که فوتبال ما در حال رفتن به سمت بیراهه بود.

خبرورزشی_علی اصغر مدیرروستا آقای گل پیشین فوتبال کشورمان در خصوص برکناری رئیس فدراسیون فوتبال با خبر ورزشی هم صحبت شد. این گفت‌وگو را بخوانید:

 هیئت رئیسه هم که رئیس فدراسیون را برکنار کرد.

بله و این بهترین اتفاق ممکن بود و نشان می‌داد اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای انجام اقدامات قانونی خود واهمه ای نداشتند و چنین اقدامی قطعاً به سود فوتبال ایران تمام خواهد شد.

به اعتقاد شما چرا این اتفاق افتاد؟

کاملا مشخص بود که فوتبال ما راه خودش را گم کرده و به بیراهه می‌رود. ما افرادی را در راس کار قرار داده بودیم که توانایی انجام کارهای مدیریتی بزرگ را نداشتند و متاسفانه صعود به جام‌جهانی باعث شده بود روی بسیاری از ضعف‌هایی که داشتیم سرپوش بگذاریم و پشت ملی‌پوشان فوتبال کشورمان پنهان شویم. به نظر من ما در ساختار سازی و ایجاد شرایط برای پیشرفت حرفه‌ای هیچ کاری نکردیم.

و حالا هم که میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال شده.

به نظر من این کار را سخت است و در این فرصت کم باید شرایط را برای برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و همچنین دو بازی تیم ملی فراهم کند. حرف من این است که نباید اجازه دهیم پارتی بازی و رفیق بازی در فدراسیون فوتبال رخنه کند که حاصل از همین می‌شود که دیدیم و امیدوارم کسانی وارد عرصه انتخابات فدراسیون شوند که فوتبال را به خوبی بشناسند و از تحصیل کرده‌ها و دلسوخته‌های این رشته پرطرفدار باشند.. من خوشحالم از اینکه با برکناری رئیس فدراسیون فوتبال حالا می‌توانیم به شکل حرفه ای تری فدراسیون فوتبال را در دست اهالی فوتبال قرار دهیم و به آینده امیدوار باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی