آقایان فقط با دلار جیب دوستان‌شان را در فدراسیون پر می‌کردند!/ با جادوگری تیم ملی فوتسال را در جام جهانی حذف کردند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اکبر یوسفی هافبک اسبق تیم‌های ملی و پاس می‌گوید کار نایب رئیس فدراسیون فوتبال فروش خودرو بود و خودش هم یک اتومبیل از دم قسط از او تحویل گرفته بود!

اکبر یوسفی ملی‌پوش پیشین پاس که با این تیم قهرمانی در آسیا را هم به دست آورده بود در خصوص برکناری رئیس فدراسیون فوتبال با خبر ورزشی هم صحبت شد. او ابتدا گفت: متأسفانه فدراسیون فوتبال پر شده بود از دروغ و آقای عزیزی خادم حرف و حدیث‌های زیادی را در دوران مدیریتی خود به وجود آورده بود که اگر غیر از این بود اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به صورت ضربتی اقدام به برکناری او نمی‌کردند. موارد بسیار مهم در پرونده مدیریتی عزیزی‌خادم وجود داشت که اعضای هیئت رئیسه را مجاب کرد جلسه اضطراری برگزار کنند و او را از سمتش برکنار نمایند.

یوسفی افزود: ما در فدراسیون عزیزی خادم به دنبال افراد خادم بودیم نه خالی بند ولی متاسفانه دوستان هر کاری می‌کردند و وقتی معترض می‌شدیم، صعود تیم ملی به جام جهانی را به رخ ما می‌کشیدند در حالی که من قبلا هم گفتم عزیزی‌خادم هیچ نقشی در صعود ایران به جام‌جهانی نداشت و این را دیگر همه می‌دانند. متأسفانه آقایان کارشان شده بود پر کردن دلاری جیب‌های دوستان خود در فدراسیون و کسانی که جزو خوبان عالم محسوب می‌شدند.

هافبک تیم ملی در جام ملت‌های آسیا ۹۶همچنین گفت: آقایان فدراسیون را با جادو و جنبل اداره می‌کردند و هرگز هم این موضوع را نه انکار کردند و نه تایید اما همه ما که از نزدیک این دوستان را می‌شناختیم می‌دانستیم که با چه افرادی در ارتباط هستند و کارهای خود را چگونه به خیال خودشان ماورایی پیش می‌برند! یادم می‌آید تیم ملی فوتسال راهی رقابت‌های جام جهانی شده بود و یکی از مسئولان ارشد فدراسیون نیز با هماهنگی خوبان عالم در اردو حاضر بود و ما تمام بازی‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشتیم اما به محض این که آقای مدیر به خاطر مشکل شخصی مجبور شد در میانه راه اردو را ترک کند و به تهران برگردد تیم ملی در مرحله نیمه نهایی بازی را باخت و حذف شد! این هم نتیجه ارتباط با خوبان عالم بود.

یوسفی درباره برخی از اطرافیان رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: من قصد بی احترامی‌به افراد را ندارم فقط می‌خواهم بگویم آقای مهر علی که جای این فوتبال بود که او را به عنوان نایب رئیس معرفی کردند؟تا جایی که من ایشان را می‌شناسم چند سال پیش در باشگاه پیکان از طریق عزیزی‌خادم به یکی از دوستانش که کار لیزینگ خودرو انجام می‌داد معرفی شدیم و من به اتفاق مرتضی کرمانی مقدم و یکی دو مربی دیگر تا آنجا رفتیم و هر یک خودروی خود را به صورت از دم قسط تحویل گرفتیم و آن فرد کسی نبود جز آقای مهرعلی که بعدها شد نایب رئیس فدراسیون فوتبال!

هافبک پیشین پاس تهران در پایان گفت: من خوشحالم که میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال شد و او از دوستان بسیار خوب من است فقط می‌خواهم از میرشاد بخواهم که هر طور شده در فدراسیون پاکسازی انجام دهد و کاری کند که افراد قبلی نتوانند فدراسیون را به حاشیه ببرند و امیدوارم فوتبال برای همیشه در دست اهالی فوتبال قرار بگیرد از دست مدیران غیر فوتبالی جان سالم به در ببرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    رفیق آقای یوسفی سرپرست شده باید خوشحال باشه . فقط فکر منافع خودش هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی