آنچه گل محمدی در رختکن به رامین رضاییان گفت/ یحیی به دنبال دور کردن حساسیت‌هاست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیدیم یحیی گل محمدی در رختکن تیمش با گفتن عبارت «آفرین پسر» از رامین رضاییان تقدیر کرده است.

هر چند سرمربی پرسپولیس سعی کرد در نشست خبری پس از بازی در خصوص بازی و عملکرد خرید جدید تیمش چنین بگوید: رامین اولین بازی اش را انجام می‌داد. بازی سختی بود و شاید شرایط ایده آل را نداشته باشد اما برای بازی اول عملکرد نسبتا خوبی داشت. باز هم خیلی جا دارد که بهتر شود تا بخواهد در تیم جا بیفتد زمان بر است اما این بازی‌ها به او کمک می‌کند تا بتواند بیشتر با تیم هماهنگ شود اما مطمئنم که بیشتر از اینها جا دارد. امروز هم ارسال‌های خوبی داشت و ایستگاهی‌های خوبی زد و فکر می‌کنم در آینده بتواند بیشتر به ما کمک کند.

یحیی گل محمدی بارها از علاقه خود به فوتبال مالکانه سخن گفته است. شاگردانش در پرسپولیس هم خوب می‌دانند او علاقه خاصی به پپ گواردیولا سرمربی شهیر منچسترسیتی دارد. گل محمدی چه در دوران سرمربیگری در ذوب‌آهن اصفهان و پدیده مشهد و چه پرسپولیس همواره از مدافعان چپ و راست خود می‌خواهد که بالا و رو به جلو بازی کنند. در سال‌های اخیر نیز مهدی شیری و سیامک نعمتی در سمت راست و سعید آقایی و وحید امیری در سمت چپ تلاش کرده اند این سفارش تاکتیکی یحیی گل محمدی را مد نظر خود قرار دهند. از این جمع مهدی شیری به دلیل اشتباه بازی با فولاد خوزستان جدا شد و رفت اما یک مدافع راست انرژیک و نفوذی حالا جای او را گرفته است.

رامین رضاییان همان مدافع راستی است که مدت‌هاست یحیی گل محمدی به دنبالش می‌گردد. شاید سرمربی با تجربه پرسپولیس برای دور کردن حساسیت‌ها نسبت به رامین رضاییان در مصاحبه رسمی خیلی از خرید جدیدش تعریف و تمجید نمی‌کند اما در رختکن و نزد دستیارانش به شدت از او راضی است.

رامین رضاییان در دیدار با آلومینیوم اراک به طور مستمر در حال رفت و برگشت و طی طول زمین بازی بود. مانورهای هجومی او در طول زمین، بدون درنگ و حرکت اضافی و چشم نواز بود. علاوه براینکه مرتب در محوطه جریمه حریف دیده می‌شد ارسال‌های خوبی هم داشت و از انجام وظایف دفاعی خود نیز غافل نشد.

دوندگی فراوان، میل به نفوذ به زمین حریف، بالا بازی کردن و هماهنگی زودهنگام رامین رضاییان با سایر بازیکنان همه پرسپولیسی‌ها را به آینده امیدوار کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عباس مازندرانی NL ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    یوسف گم گشته باز آید به ..... گم گشته پرسپولیس باز آمد تا به جایگاه اصلی ش بازگردد . آفرین پسر ! تیم ملی منتظر توست .
  • واقع بین IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    رامین زورمی زدبازیش به چشم بیایدولی نفس های آخرفوتبالش است
    • پرسپولیسی IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      شما لطفا به خبر های تیم خودت برس کاری به رامین بی باک دوست داشتنی ما نداشته باش باشه
  • عشق فقط پرسپولیس IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    بزارید رامین چند تا دیگه بازی بزنه و کامل هماهنگ بشه اونوقت میخوام ببینم کی حریف این پسر گل میشه
  • فراز IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    دربی منتظر توست شیر پسر
  • پرسپولیسی ناشناس IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    رامین و پرسپولیس عشقن
  • محسن IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    عالیه رامین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی