نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
غلامرضا رفیعی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مشاور حقوقی سابق فدراسیون فوتبال با انتشار پستی در صفحه شخصی اش از رییس سازمان صدا و سیما خواست به او فرصت دفاع کردن در برابر اظهارات احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال بدهند.

احسان اصولی در برنامه های تلویزیونی از جمله برنامه ورزش و مردم و در پاسخ به این سوال مجری که آیا مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال در ماجرای پرونده گل گهر نقش داشته است؟ گفت:« فایل صوتی در این زمینه وجود دارد که همه آن را شنیدند که این مایه تاسف است و باید در وقت خود و به جای خود مورد بررسی قرار گیرد و...»

در پی این اظهار نظر غلامرضا رفیعی که به خاطر مصاحبه هایش همزمان با مهرداد سراجی مدیر عامل باشگاه سایپا با حکم محرومیت مواجه شد پیرامون این موضوع خطاب به رییس سازمان صدا و سیما نوشت: آقای دکترجبلی، در ۷۲ ساعت گذشته، شبکه های مختلف رسانه ملی در بخش‌های خبری و ورزشی به خصوص برنامه "ورزشگاه" به جناب آقای احسان اصولی عضو هیات رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال بطور یک طرفه آنتن و تریبون داده اند که با نقض حق دفاع و پاسخ اینجانب، مطالب کذبی را به اینجانب نسبت دهد؛ رسانه ملی با برگزاری یک مناظره، حریت، آزادگی و بی طرفی رسانه ای را اثبات کند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

گفتنی است در پرونده بازیکن خارجی باشگاه گل گهر ۷ امتیاز از این تیم کسر شد.

درخواست مشاور عزیزی خادم از رئیس سازمان صداوسیما/ تا سیه روی شود هر که در او غش باشد...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    حالا مشکلت چیه رفیعی جان؟؟ دیدی که همه ارکان فدراسیون واسه اینکه هوادارای تیمت از نگرانی در بیان مصاحبه کردن و گفتن پرونده گلگهر سر این فایل صوتی قرار نیست دوباره بررسی بشه، چه برسه رای برگرده! لجن تمام این فوتبال و گرفته. دلیلشم بدنه آبی فدراسیون و وزارته. نمیخواین بفهمین فوتبال همه زیباییش به جنگیدن تو زمین و امتیاز گرفتنه.‌باید میذاشتین همه چی طبیعی باشه. حتی اگه عقده‌تون ۱۰ ساله بشه یا ۲۰ ساله. مرد بودین میجنگیدین تو زمین اثبات کنین. چه گندی بوده که نزدین تو این یک سال؟؟
  • شمسعلی IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    برای اینکه کیسه امثال بتونه به ناحق جام بگیره خیلی وقته ارکان فوتبال کشور رو نابود کردن. بارها گفتم با این فرمون که هر قانونی رو نقض می‌کنن از قانون خدمت گرفته تا قانون لیگ، از کرونای الکی گرفته تا بازی بازیکنان خارجی، بزور زحمات یه تیم شهرستانی رو لگد مال میکنن و به تیم دیگه امتیاز می‌بخشن! دیگه برای این فوتبال کسی تره هم خورد نمیکنه دلیلش هم بودن افرادی هس که به فساد در فوتبال شهره هستن . کسی خودش ساقی جک تری بوده و حالا میخواد به هر قیمتی، بله « به هر قیمتی » تیمشو قهرمان ایران کنه حالا این هزینه ممکنه نابودی کل ساختار تشکیلاتی فوتبال ایران باشه. قشنگ مشخصه این یکسال فوتبال بخصوص لیگ داخلی دچار دردی شده که معلوم نیس کی خوب میشه و هر روز خبر بدتری از نقض قوانین بیرون میاد تا جاییکه حتی خود استقلالی‌ها ی قدیمی هم از این قانون گریزی آشکار دادشون دراومده
  • اس اس IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    نمیدونم لنگیا از چی ناراحتن ؟ بابا مافیاتون ترکید رفت به هیچ عنوان هم نمیتونین جفت و جورش کنین یعنی حتی اگه همین فردا بابا مسعودتون برگرده و وزیر ورزش بشه بازم دیگه هیچ کاری ازش برنمیاد بعدش هم این بنده خدا باید حرف بزنه تا مشخص بشه دروغگوست یا راستگو اگر من همینطوری پشت سر کسی حرف بزنم بدگویی کنم دشنام بدم چرا باید دیگران به راحتی قبول و باور کنند ؟ هم دین ما هم اخلاق و فرهنگ ما این اجازه رو میده پس مثل عقب ماند ها حرف نزنیم و اجازه بدیم دیگران ولو مخالفین ما راحت حرف بزنن اگرخطا کار باشند مطمئنا مردم بهتر و بیشتر میفهمند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی