منچسترسیتی ۲ - تاتنهام ۳/ VAR هم پپ را نجات نداد؛ کین سیتی را کُشت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در خانه‌اش ۳-۲ به تاتنهام باخت.

مهم‌ترین نبرد هفته بیست‌وششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد برگزار شد، جایی که منچسترسیتی صدرنشین در این دیدار پرهیجان ۳-۲ به تاتنهام باخت.

خیلی زود اسپرز که ۳ بازی از ۴ بازی آخرش مقابل سیتی را برده بود به گل رسید. فرار سون و پاس او به کولوسوسکی با گلزنی ستاره جدید سوئدی تاتنهام در دقیقه ۴ همراه شد. بعد از دریافت این گل تیم گواردیولا سراپا حمله شد. سرانجام تلاش‌های سیتی دقیقه ۳۳ نتیجه داد. اشتباه لوریس با فرصت‌طلبی گوندوغان تبدیل به گل تساوی شد.

داستان حملات سیتی در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد، ولی اولین فرصت جدی اسپرز در نیمه دوم توسط کین به گل تبدیل شد. هری ارسال زیبای سون را در دقیقه ۵۹ به تور چسباند. دقیقه ۷۳ باز هم در ضدحمله توپ به کین رسید و گل زد، اما VAR آن را رد کرد. در آخرین دقیقه بازی باز هم VAR به کمک سیتی آمد و خطای هند رومرو گرفته شد تا محرز از روی نقطه‌پنالتی کار را به تساوی بکشاند. اما این پایان کار نبود و دقیقه ۵+۹۰ ارسال کولوسوسکی را کین تبدیل به گل دوم خودش و برتری اسپرز کرد.

با باختِ منچسترسیتی کورس قهرمانی داغ‌تر شد، چرا که فاصله ۶ امتیازی صدرنشین ۶۳ امتیازی با لیورپول رده دومی که یک بازی کمتر هم انجام داده، حفظ شد. تاتنهام هم با ۳۹ امتیاز به رده هفتم جدول رسید.

منچسترسیتی ۲ - تاتنهام ۳/ VAR هم پپ را نجات نداد؛ کین سیتی را کُشت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    چه بازی قشنگی بود ! واقعاً اگه اینا فوتبال بازی می‌کنن، پس استقلال داره چی بازی می‌کنه ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی