جزئیات توافق نافرجام پرسپولیس با مهاجم اروپایی/ رقم قراردادی که بسته نشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قوانین داخلی فوتبال ایران اجازه جذب ژوآئو سیلوا مهاجم پرتغالی را به پرسپولیسی‌ها نداد.

در شرایطی که رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس بعد از جدال این تیم مقابل آلومینیوم اراک از توافق ابتدایی برای حضور مهاجم اروپایی مدنظر این باشگاه در تهران و انجام تست زیر نظر کادرفنی سرخپوشان خبر داده بود، این انتقال صورت نخواهد گرفت.

این در حالی بود که با نظر باشگاه برای این مهاجم پرتغالی بلیت پرواز حضور در تهران نیز گرفته شده و اقدامات لازم برای اسکان وی نیز به انجام رسیده بود. با این حال با توجه به اینکه او فاقد شرایط آیین نامه نقل و انتقالات فوتبال ایران برای جذب مهاجم خارجی بود، مسئولان پرسپولیس از جذب وی صرفنظر کردند و حضور ژوآئو داسیلوا در پرسپولیس منتفی شد.

ژوآئو سیلوا مهاجم ۳۲ ساله پرتغالی با سابقه بازی در اورتون و سالرنیتانا، پالرمو و لیگ چین به دلیل عدم تطابق آیین نامه‌ای موفق به حضور در پرسپولیس و شرکت در تمرینات نشد. سیلوا به دلیل محدودیت پرسپولیس از میان مهاجمان آزاد و بدون قرارداد انتخاب شده بود و قرار بر این بود که در تمرینات هم تست شود. با این حال با توجه به اینکه تیم او در لیگ چین در رتبه هشتم قرار گرفته بود نمی‌توانست طبق آیین نامه انتقال بازیکنان خارجی به لیگ برتر ایران بیاید.

اما توافق پرسپولیس با این بازیکن به چه شکل بود؟ شنیده‌های ما حاکی از آن است که مدیران پرسپولیس با این بازیکن و ایجنتش توافق کردند، بعد از ۳ جلسه حضور در تمرینات پرسپولیس، کادر فنی نظرش را در خصوص جذب یا عدم جذب سیلوا اعلام کند که مورد موافقت این بازیکن قرار گرفته بود. همچنین مدت قرارداد این بازیکن تا پایان فصل و مبلغ آن به ارزش ۱۰۰ هزار دلار توافق شده بود که با توجه به شرایط پیش آمده، این انتقال منتفی شد و حالا پرسپولیسی‌ها به دنبال گزینه‌های دیگر هستند.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی بیدسیتی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    دمت گرم مهاجم جوان چشم امید ما به ساق پاهای تو هست به امید خدا استقلال اجاره نشین است صاحب خانه دارو میاد باید تخلیه کند استقلال چرا که میخایم جشن بگیریم1
    • نه؟ IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      ووی ووی تیسیدم 😂
  • تاج کبیر آسیا⭐⭐ US ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    درجواب علی بیدسیتی میگیم آرزو بر جوانان عیب نیست و والسلام دوران بابا مسعودتون تمام شد دیگه باید بجنگین واسه دسته یک نرفتن امسال هم ته دیگهای بابا مسعود رو دارین میخورین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی