نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
یحیی گل محمدی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود پیروزی های متوالی این تیم از عملکرد بازیکنانش صد درصد راضی نیست.

تیم فوتبال پرسپولیس با کسب چهار پیروزی متوالی در لیگ برتر خود را در رقابت با استقلال تهران که صدرنشین است، حفظ کرده تا سرخپوشان پایتخت در پایان هفته هجدهم با ۴۱ امتیاز و اختلاف سه امتیازی با رقیب سنتی بازی‌های خود را دنبال کند.

چهار پیروزی متوالی پرسپولیس در حالی کسب شده است که این تیم هفت گل زده و دو گل خورده در کارنامه خود داشته است تا آمار خوبی را به جای بگذارد اما یحیی گل محمدی همچنان از عملکرد این تیم راضی نیست.

سرمربی سرخپوشان پایتخت پس از پیروزی دو بر صفر این تیم مقابل آلومینیوم اراک با وجود رضایت از تلاش شاگردان خود گفت: آن شکلی که تیم ما قبلا داشت را نتوانستیم امروز به نمایش بگذاریم و بازی همیشگی خود را به خاطر پِرس حریف یا مشکل روحی یا جسمی انجام ندادیم.

او در تمرین ریکاوری سرخ‌ها نیز نارضایتی اش از نحوه انجام تاکتیک‌های تیمی را در جلسه ای به گوش دستیارانش رساند تا چاره‌ای برای این مشکل پیدا کنند.

گل محمدی مشکلی در عملکرد بازیکنان خود پیدا نکرده است و می‌خواهد آرایش تیمی را با نظم همراه کند تا پس از گلزنی، بازیکنان پرسپولیس تحت استرس و فشار بازی حریف قرار نگیرند.

سرمربی پرسپولیس قصد دارد مشکلات ساختار خطوط دفاعی و میانی خود را برطرف کند و از عملکرد مهدی عبدی در خط حمله تیمش در چند دیدار قبلی هم راضی نیست اما حامد پاکدل به عنوان تعویض طلایی این تیم توانسته بار مشکلات تهاجمی را بر دوش بکشد و گلزنی کند.

از این رو گل محمدی احتمال می‌رود برای بازی با گل گهر سیرجان نیز تغییر رویه داده و بازیکنان ترکیب اصلی را جابجا کند. بازگشت میلاد سرلک و محمد شریفی همراه با کمال کامیابی نیا خیال گل محمدی را برای چینش میانه میدان راحت کرده است اما امید عالیشاه و سیامک نعمتی همچنان به دلیل آسیب دیدگی نمی‌توانند این تیم را همراهی کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۷ چهارشنبه هفته جاری در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال میهمان گل گهر سیرجان است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیر غیب US ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    با درود،دوستان آیا استقلالک ها را میشناسید؟! یکی از طرح حای نابکارانهء تیم درباری گسیلِ مربیانِ استقلالی به اقصی نقاط کشور و ایجاد سلطه در انحادیهء فوتبال در آینده است.همانگونه که طرح های گذشتهء درباریان اکنون به تصاحبِ دربستِ کرسی های قدرت در فدراسیون گردیده.ما هر یک از این تیم ها را یک "استقلالک" میشناسیم.با شروع نیم فصل فولاد،نساجی،آلومینیوم سه استقلالکِ مغلوب مقابلِ پرسپولیس بوده اند و این هفته با بزرگِ استقلالک ها گلگهرِ سیرجان بازی داریم.با پیروزی بر استقلالکِ ارشد خود را برای میدان تعیین کنندهء قهرمان آماده میکنیم.جوششِ غیرتِ پرسپولیسِ قهرمان باعث میگردد تیم درباری عطایِ صدر جدول را به لقایش سپرده جُل و پلاس برچیده با رمزِ "الفرار" حقیقتِ سیادتِ پرسپولیس را پذیرفته به طبقاتِ پایینِ جدول اکتفا کند
    • سرخ دل IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      جالبه که علاوه بر فولاد و آلومینیوم و نساجی و گل گهر، هوادار و نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت و حتی پدیده هم مربیان استقلالی دارن! تازه به این لیست، باید خود استقلال هم اضافه بشه. خیلی عجیبه!.... ولی با این حال ان شاء الله بازم پرسپولیس قهرمانه
    • همه میدونن که استقلالیای سابق ستون پنجم فرهادن: IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      اصلا فلسفه تبعید بازیکنای استقلالی به تیمهای دیگه حساب کردن روی کم‌کاری اونها و تقدیم پنالتی و اخراجهاییه که برای تیم محبوبشون به ارمغان میارن. اصلا عجیب نیست که هر سال تیم استقلال محله بروبیا میشه و هفت هشت بازیکنش ابتدا و انتهای فصل به تیمهای دیگه با سرمربی استقلالی میپیوندن تا از ضریب نفوذشون استفاده بهینه بشه. جالبه شرط فروش اونا رفتن به تیمهای با سرمربی استقلالیه تا به نوعی یار دوازدهم و ستون پنجم استقلال باشن. کم‌کاری بابک مرادی و داریوش شجاعیان در هوادار و پنالتی اسماعیل شریفات تنها بخشی از نقشه کثیف سرمربیان استقلالیه. سرمربیان استقلالی لیگ حداقل هفت هشت تایی هستن و دلالان بعد از اخراج اونا بلافاصله براشون تیم پیدا میکنن این در حالیه که تنها سرمربی پرسپولیسی لیگ مهدی تارتاره و جالبه کیسه‌کشا که خودشون بعضا حریفش نمیشن توقع دارن تیمهای تارتار جلوی پرسپولیس برنده بازی بشه در حالی که او اصلا بازیکن درست و حسابی نداره و همیشه با یه مشت بازیکن بی‌نام و نشون دویست سیصد میلیونی رفته به جنگ بازیکنای میلیاردی تیمهای متمول لیگ که سرمربی استقلالی دارن.
    • کیسه کش هوچیگر IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      دقیقا درست گفتی استاد. عنایتی،منصوریان،فکری،خطیبی،الهامی،قلعه نویی،نکونام و... همه مربیان کیسه کش شیش آتیشه لیگ هستن. اما دکل نوردان عزیز که برای کوچک ترین چیز اعتراض میکنن نسبت به این موضوع لالمونی گرفتن.به نظرم قلعه نویی راس می‌گفت که لیگ مهندسی میشه
    • لراصیل تاجی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      یه ضرب المثلی هست کافر همه را به کیش خود پندارد نه اینکه تارتار هرساله 6 امتیاز تقدیم لنگ میکند واین کارها مخصوص مکتب لنگپولیس است خیال میکنید تاجی ها اینکار را میکنند اولا افتخار است که اکثر مربیان لیگ تاجی است چون نشان دهنده دانش ومنحصر به فرد بودن مکتب تاج است اینهایی که نام بردی شاگردان خلف منصورخان وناصر خان هستند دوم این تیمهایی که نام بردی بهترین بازیهاشون را جلوی تاج کبیر با تمام قوا انجام میدهند نه اینکه دروازبان سوم میگذارند که با اسپک گل به خودی بزند شماها خیلی حقیر هستید که حقیقت را نمی بینید
  • داود IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    لنگی جون شماهابعدازخدافظی از فوتبال برید دنبال لنگ کشیدنتون توسه راه پیروزی ماتاجیا هوای فوتبالو داریم
  • لر اصیل پرسپولیس تو دهنی به اون لر نمای تاج IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    میگن جوجه‌ها رو آخر فصل میشمارن و استقلالی ها رو آخر فصل تو غار...! تا بود چنین بود تا باد چنین بادا
  • عشقپولیس IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    ❤️❤️
  • تاجی دوستاره IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    دلال های پیروزی عروس آسیا3

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی