نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
۴ |
۵
اسکوچیچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به شرایط فدراسیون فوتبال هنوز تکلیف اسکوچیچ برای رقابت‌های جام جهانی مشخص نیست.

حتی اگر عزیزی‌خادم در فدراسیون فوتبال می ماند با قاطعیت نمی‌شد از حضور اسکوچیچ در جام جهانی صحبت کرد. در شرایط فعلی هم باید دید آیا میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست موقت فدراسیون در مورد اسکوچیچ تصمیم‌گیر است یا دیگران و مثلاً کل اعضای هیئت رئیسه باید در مورد او نظر بدهند؟

آنچه با قطعیت می‌توان گفت این است که برای سرمربی کروات تیم ملی بازی با کره جنوبی در سئول از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید در این دیدار نتیجه بگیرد تا در نهایت تیم ملی را به عنوان صدرنشین راهی جام جهانی کند البته خیلی‌ها می‌گویند مربی ای که تیم ایران را به جام جهانی برده باید در این مسابقات معتبر هم روی نیمکت باشد اما به هر حال هستند کسانی که می گویند اسکوچیچ فقط در حد همین تیم های آسیایی است و تیم ملی ایران در جام جهانی نیاز به یک مربی بزرگ جهانی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آریا IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    مارچلو بیلسا بهترین گزینه برای ایران در جام جهانی خواهد بود با این مربی کهنه کار آرژانتینی میتوان به خلق شگفتی در جام جهانی امیدوار بود
    • اشکان IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      آره مارچلو بیلسا خمره رنگرزی داره ! بازیکنایی که از زیر دست امثال مجیدی بیرون میان و در زمین فجر شیراز مسابقه دادن و با امکانات بسیار ضعیف و بدون زمین اختصاصی تمرین کردند رو در عرض یک ماه تبدیل می‌کنه به بازیکنایی که حریف بازیکنایی میشن که در تمام طول فصل در بهترین زمین‌ها و با بهترین امکانات زیر نظر امثال کلوپ و گواردیولا تمرین کردن! بیشتر در زمینه فوتبال مطالعه کنید
  • مهدی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    اسکوچیچ برای جام جهانی به درد تیم ملی نمیخوره و نهایت سه بازی بیشتر انجام نخواهیم داد
  • م ش IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    دلالان و حسودان به دنبال حذف دراگان قهرمان و آوردن رفقا و رانت. همچین می‌گویند صعود نمی‌کنیم انگار هر بار به نیمه نهایی‌ جام جهانی‌ صعود میکردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی