نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
لیونل مسی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

صدای انتقادها از لیونل مسی هر روز بیشتر می‌شود و او همچنان نتوانسته مهره‌ای تاثیرگذار در پاریس باشد

یک هفته سخت برای لیونل مسی. هفته‌ای که باید آن را فراموش کند. ستاره ۳۴ یک پنالتی را مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا از دست داد و یک شکست سنگین با پاری‌سن‌ژرمن را در زمین نانت تجربه کرد.

لیونل مسی مدتهاست که بابت عملکردش در پی‌اس‌جی مورد انتقاد رسانه‌های فرانسوی قرار دارد و به نظر می‌رسد که در این مقطع، این انتقادها به اوج خود رسیده است. او در این فصل نتوانسته کمکی به تیم فرانسوی بکند و عملا نقشی که از او به عنوان بهترین بازیکن دنیا انتظار می‌رفت را انجام نداده است.

مسی شش ماه است که در تیم پاری‌سن‌ژرمن چالش جدید خود را بعد از بارسلونا شروع کرده است و حالا پتی معتقد است که با مشاهده عملکرد مسی همه شاهد افول یک فوق ستاره و ظهور یک فوق ستاره دیگر یعنی کیلیان امباپه هستند.

تازه‌ترین مورد از منتقدان مسی، ستاره سابق تیم ملی فرانسه و کارشناس این روزهای تلویزیون RMC امانوئل پتی است. پتی در این مورد گفت: «من واقعاً ناراحت می‌شوم وقتی مسی را در زمین می‌بینم. همه می‌خواهیم موفقیت او را ببینیم، اینکه دست ما را بگیرد و داستانی شبیه آنچه هزاران بار در بارسلونا تعریف کرد را برای ما نیز تعریف کند. من نمی‌خواهم مسی را با امباپه مقایسه یا او را تحقیر کنم. اما چندین ماه است که ما شاهد مرگ یک پادشاه و به قدرت نشستن یک پادشاه دیگر هستیم.»

بازیکن سابق آرسنال و تیم ملی فرانسه سپس از این گفت که مسی از نظر روحی و ذهنی به اندازه کافی برای بازی در بالاترین سطح فوتبال آماده نیست. این کارشناس البته در مورد این حرف خود جزئیات بیشتری را ارائه نکرد و فقط به این بسنده کرد که این آماده نبودن از نظر روحی یا به جدایی او از بارسلونا ربط دارد و یا به تطبیق نیافتنش با شرایط فوتبال در فرانسه: «می‌دانم که این پسر شخصیت خیلی قدرتمندی دارد اما در جایی از مسیر حرفه‌ای خود، او با ید درک کند که تا زمانی که از نظر روحی قوی نباشد نمی‌تواند دوباره تبدیل به همان مسی بارسلونا شود. امیدوارم که تا پایان این فصل ما بتوانیم دوابه مسی بزرگ را بارها رو بارها ببینیم و از عملکرد او لذت ببریم. هرچند که با گذر زمان می‌توان گفت که دیگر چنین چیزی امکانپذیر نیست.»

پاری‌سن‌ژرمن در زمین نانت با نتیجه ۳-۱ مغلوب شد. در این بازی مسی یک پاس گل برای نیمار فراهم کرد تا تک گل بازی به ثمر برسد. هنگامی‌که یک ضربه پنالتی در نیمه دوم به سود پاری‌سن‌ژرمن اعلام شد مسی پشت توپ نایستاد و این کار را به نیمار سپرد که این بازیکن نیز با یک ضربه آرام توپ را درون دستان دروازه‌بان حریف قرار داد. در مجموع مسی و نیمار و کل تیم پاری‌سن‌ژرمن یک شب تلخ را پشت سر گذاشتند که همراه شد با یک شکست عجیب برای این تیم.

حالا در آستانه بازی برگشت مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، باید دید مسی می‌تواند طراوت خود را به دست بیاورد و جواب منتقدان را بدهد یا اینکه صدای انتقادها بابت عملکرد او باز هم بلندتر خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • عبدالکریم IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    تو همه‌ی بازیها داره بالاترین نمره رو میگیره. بیشترین پاس گل رو داده تو فرانسه و در سی ال ۵ تا گل زده تا حالا. کشتین خودتونو بخاطر یه پنالتی از دست رفته بابا !
  • Sr4 IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    بابا مسی تو بارسا مسی بود، بس که کلیه نفرات تیم پشتیبانش بودن، پادشاه یعنی رونالدو، که هر لیگی رفت آقای گل شد و به تیمش کمک کرد
    • نقش جهان IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      توپ طلا چیمیگه🤣🤣🤣 الان رونالدوکجاهس؟
    • Reza US ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      موقع توپ طلا ردش هم نبود کجابود ندیدمش
  • پرهام IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    مسی بهترین بازیکن دنیا بود.، هست و خواهد بود. تمام
  • AriyaN AU ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    مسی تا همین جاشم عالی بودع . دیشب هم بی نظیر بود . مسی تا وقتی ک بارسا رو فراموش نکنع عین قبل نمیشع .
  • امیرحسین IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    بابا این چرت و پرتا چیه مسی تو هر بازی داره بهتر و بهتر عمل می‌کنه دیشبم پاس گل داد یعنی چی همش چرت و پرت میگید عملکرد یک فوق ستاررو با چند بازی نمیسنجن مسی همچنان در اوجه و تاثیر گذاریشو اونایی که از فوتبال چیزی سرشون نمیشه نمی‌فهمن. الان پاریس داره رو دست مسی می‌چرخه حالا یه پنالتی خراب کرده در موردش چرت و پرت میگن
  • رضا IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    مسی واقعی اینه. هرکسی رونالدو نمیشه. مسی یک مهره توی تیم بارسا بود.
  • ایلیا IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    رونالدو خدا هست بابا مسی اون موقع که بارسا بود مسی بود الان انگشت کوچکیه رونالدو هم نیست😂 همه فن های cr7 لایک کنن
  • آرمین IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    مسی عشقه به خاطر یه پنالتی آبروش نمیره
  • جواد IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    مسی بهترین بازیکن هست و هیچکسی مثل او نمیشه انشاالله برای بازی با رئال مسی گل می‌زنم
  • ادوین IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    مسی نمرده چرا چرت می گی همین حالا سرچ کردم بازی کنان پاریس سن جرمن که اون بود چطوری می گی مرده بی تربیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی