نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
استقلال
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

نگاهی برنامه مسابقات پیش روی استقلال مشخص می‌کند این تیم در ۱۲ مسابقه باقی مانده تا پایان لیگ، ۴ مصاف بسیار دشوار پیش رو دارد.

بررسی جدول رده بندی لیگ برتر مشخص می‌کند تیم‌هایی که بیش از هر تیم دیگری می‌توانند در مسیر باقی مانده تا پایان بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر تهدیدی برای قهرمانی تیم استقلال باشند چهار تیم گل گهر سیرجان، پرسپولیس، سپاهان و مس رفسنجان هستند. تیم‌هایی که هر یک بنا به دلایلی انگیزه‌های خاص خودشان را برای متوقف کردن تیم استقلال خواهند داشت.

گل گهر سیرجان؛ شکایت و کسر امتیاز

اولین حریف جدی استقلال در حدّفاصل مسابقات باقی مانده تا پایان فصل گل گهر سیرجان است که بعد از فجرسپاسی و نساجی مازندران در هفته ششم دور برگشت باید در تهران میزبان استقلال باشد. تیمی که در حال حاضر ۲۸ امتیاز دارد در حالی که ۷ امتیاز از این تیم کسر شده و دلیل اصلی این کسر امتیاز هم شکایت باشگاه استقلال بود. همین ذهنیت کافی است تا تیم امیر قلعه‌نویی و شاگردانش انگیزه دو برابری داشته باشند تا به هر شکل ممکن تیم اوج گرفته فرهاد مجیدی که رکورد نباختن را در اختیار دارد را متوقف کنند و یا حتی این تیم را شکست بدهند.

پرسپولیس؛ مدافع عنوان قهرمانی

پرسپولیس دومین تیمی است که استقلال در بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل باید هر طور شده آن را شکست بدهد تا به قهرمانی برسد. تیمی که در بازی رفت با استقلال ۰-۰ کرد در حال حاضر با ۴۱ امتیاز نزدیک ترین تعقیب کننده استقلال به این تیم محسوب می‌شود. مدافع عنوان قهرمانی، حالا تمام بازی‌هایش را پشت سرهم می‌برد تا فاصله اش با استقلال بیشتر از سه امتیاز نشود و احتمالا در هفته بیست و سوم به استقلال برسد. دربی که به قول فوتبالی‌ها ۶ امتیازی محسوب می‌شود، هم برای آبی‌ها و هم برای قرمزها. قطعاً عبور سلامت استقلال از این بازی می‌تواند حکم قهرمانی اش را باز هم تقویت کند.

تیم های ۳ شهر مهم علیه سرمربی استقلال/ ۴ بازی سرنوشت ساز فرهاد مجیدی

سپاهان؛ حریف زخم خورده

سومین حریف سرسخت استقلال، سپاهان است. استقلال در هفته دهم دور برگشت باید در اصفهان به مصاف سپاهان برود. تیمی که در تهران با یک گل مغلوب استقلال شد و حالا به عنوان سومین تیم جدول رده بندی با فاصله ۱۱ امتیازی در تعقیب همین تیم است قطعاً تا هفته بیست و پنجم و دیدار با استقلال تغییراتی در جایگاهش در جدول ایجاد می‌شود. اما مسابقه سپاهان و استقلال جدا از بحث قهرمانی و نایب قهرمانی انگیزه‌های زیادی را برای تیم اصفهانی در بردارد تا علاوه بر این که مانع قهرمانی استقلال شود شکست دور رفت را هم جبران کند. محرم نویدکیا که در فصل جاری یکبار به فرهاد مجیدی باخته قطعاً در نقش جهان روز بسیار سختی را برای فرهاد مجیدی و تیمش به انتظار نشسته است.

مس رفسنجان؛ مهارت در گلزنی به استقلال

چهارمین حریف استقلال در مسیر رسیدن به پایان لیگ یکی از خطرناک ترین تیم‌های شهرستانی به شمار می‌رود. مس رفسنجان در حال حاضر در رده چهارم جدول رده بندی با ۳۰ امتیاز در تعقیب سپاهان پرسپولیس و استقلال است. تیمی که در هفته بیست و نهم دور برگشت (هفته ماقبل پایانی)باید در رفسنجان از استقلال پذیرایی کند تنها تیمی است که توانسته در فصل جاری بیش از یک گل به استقلال بزند. این تیم بیشترین گل زده در لیگ را به خود اختصاص داده چون با اینکه استقلال در جدول گل زده ۲۸ گله است ولی سه گلش همان گل‌هایی است که پس از رأی کمیته انضباطی از بازی با گل گهر به حسابش واریز شد. شاید خوان چهارم پیش روی فرهاد مجیدی و شاگردانش در هفته بیست و نهم، تعیین کننده اصلی در رسیدن استقلال به قهرمانی به شمار برود.

با این احتمال که استقلال در دور برگشت که اکثر مسابقاتش در تهران برگزار می‌شود نتایج خوبش را تکرار می‌کند اگر از این ۴ بازی که ۱۲ امتیاز هم دارد لااقل ۸ امتیازش را بگیرد، قطعاً بختش برای کسب عنوان قهرمانی همچنان بیشتر از سایر رقبا خواهد بود. مگر اینکه در این ۴ مسابقه نتایج دور از انتظار بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    البته کیسه با آلومینوم اراگ و پیکان بازی سختی داره ممکن نتایج این دو بازی برای کیسه سنگین تموم بشه
  • تیر غیب US ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    با درود،به نظرم خیلی به استقلال و مسائلش میپردازید! حال آنکه حضرت حافظ استقلال را غیر قابل اعتنا میداند! و میفرماید: آن گل که هر دَم در دستِ بادیست...گو شرم بادت از عندلیبان. تیمِ درباری نیز یک روز مقیمِ نیاوران و یک روز ساکن در جماران است.یکروز بر سفرهء کاخ سفید و روز دیگر بر سفرهء کرملین دَمر افتاده است.مگر تیم درباری تا اینجای کار خود امتیاز کسب کرده که حواشیِ جدال هایش را گمانه میزنید؟! حاشا که نتایجِ این حزب در اتاق هایی دربسته تعیین گردیده به تصویبِ پوتین میرسد.شاید انتصابِ چکمه پوش نیز به دلیلِ قرابتِ اسمی و خطوطِ فکریِ رسمی به اشارهء جنابِ"پوتین" صورت گرفته!!
    • سعید IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      فازتو دوست دارم، بیشتر بدرد منبر میخوری تا کل کل فوتبال
  • تیر غیب US ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    با درود،یادش به خیر پرسپولیس در کورس قهرمانی با رقبای خود سوم بود.شاهین و استقلال را بالای سر خود میدید .قرعه حکم به ملاقات رقیبان در پایان فصل داده شده بود.دو پیروزی و قهرمانی در پایان فصل.از اردوگاهِ پرسپولیس و مس رفسنجان خبر رسیده گل محمدی و ربیعی چنان سیلیِ عبرت آموزی بر گونهء قادیکلایی خواهند نواخت که فونداسیونِ برجِ خلیفه در دبی لرزیده و چفیه از سرِ شیوخِ اماراتیِ حامیِ قادیکلایی بر زمین میریزد.قادیکلایی خود میداند چه پایانِ تلخی در انتظارش است.نامِ حق کشی و حق خوری را "فوتبالِ پاک" اعلام کردن پاخور دارد. چه هواداران درباری را خوش بیاید و چه خوش نیاید
  • روزبه IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    والبته فولاد در اهواز
  • ... IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    تیم پیروزی با همین تیمها هم داره شوتی
  • لنگ بودن نادانی است US ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    دیگه قشنگ معلوم شد دشمن استقلالی. فقط میخواهی استقلالو وارد حاشیه کنی. شرفت و به چند فروختی
  • قایدی IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    بزک نمیر بهار میاد،لنگیا بجای اینکه به فکر بازی‌های خودشون باشن که با کمک داورای لنگی دارن میبرن که بالاخره به یه داور بی‌طرفی میخورن،فکر بازی‌های بعدی استقلالن مطمئن باشید استقلال امسال به هیچکی باج نمیده وتیم بدون شکست میمونه وحسرت اینم مثل جام آسیایی ۵۰ ساله میشه
    • کیسه حقیر IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      شما یه جام ببرید ما میگیم گلات کردین:)
  • رمضون IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    فعلا سرباز های فراری بده تحویل تا بعد کیسه از بس مالیده زبریش از دست داده با این بازی های بدرد نخور شایسته قهرمانی نخواهد بود
  • لنگی سوز IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    به یاری خدا همه بازیها بابرد پشت سرمیگذاره اقا فرهاد
  • لنگی سوز IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    هر چقدرم بقیه تیم ها را علیه استقلال بتراشی، آخر فصل استقلال بدون باخت جام را بالای سر میبره تا تو بسوزی لنگی حقیر بی افتخار
  • استقلال قهرمان IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    هیچ چیز نمی‌تواند مانع قهرمانی استقلال بشود مگر کارهای کودکانه و نابخردانه و حواشی که اطراف استقلال وجود دارد.از مدیران و به خصوص فرهاد مجیدی خواهش میکنم به مانند افراد متعهد این موضوعات را از پیش رو بردارند که حل این مسائل اتفاقاً بسیار دشوارتر از بردن این تیم هاست.
  • **** IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    تیم سه شهر که هیچ،تیم سه کشور و سه قاره باهم حریف جوانمردان آبی پوش نخواهندشد، مگراینکه جنازه متعفن بابامسعود رجعت کند، تا با دسیسه چینی کمیته ها و اذناب بیمقدارش و جنجال وهیاهوی اراذل واوباش سرخپوست ، فرقه ضاله سرخ را از درمنجلاب بولینگ عبده حفظ کند، جماعتی که پرچم فرهنگش دست نشریات زنجیره‌ای سرخ باشد وشماها باسوادشان باشید تکلیف بیسوادهای عقب مانده شان روشن است. مردن بهتراست از قهرمانی ساختگی بچه وزیر بی فرهنگ و وزیر بی اعتبارش. تنها افتخار دخمه ضاله مسعودیه وعبدیه درتمام تاریخ ننگینش ثبت اسم بابامسعود در زایشگاه بولینگ عبده هست ، حداقل خوش باشیدکه بی پدرنیستید،تامام.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی