سرمربی سابق تیم ملی اخراج شد/ تکرار سرنوشت تلخ فوتبال ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی بلژیکی و سابق تیم ملی فوتبال ایران باوجود پیروزی تیم الرجاء مراکش از سمت خود برکنار شد.

تیم الرجاء مراکش که در لیگ قهرمانان آفریقا به مصاف سطیف الجزایر رفت توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند.

با این وجود، باشگاه مراکشی بعد از بازی در بیانیه‌ای رسما از اخراج مارک ویلموتس خبر داد. در بیانیه این باشگاه آمده است: از ویلموتس به خاطر زحمات و تلاشی که برای تیم کشید تشکر و برای او در ادامه زندگی آرزوی موفقیت می‌کنیم.

رییس باشگاه الرجاء مراکش پیش از این اعلام کرده بود که ویلموتس را از کار برکنار نخواهد کرد اما انتقادهای زیادی که از این مربی شد در نهایت باشگاه را مجبور به اخراج او کرد. رقم فسخ قرارداد این مربی بلژیکی با الرجاء بالا است و باشگاه در تلاش است که با او به توافق برسد تا رقم آن را پایین آورد.

ویلموتس پیش از این هم از فدراسیون فوتبال ایران شکایت کرده و خواستار غرامت سنگینی شده بود. پرونده ای که همچنان در دادگاه عالی ورزش پیگیری می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احسان IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    کلاهبردار درجه 1
  • p IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    اکثر طرفداران متعصب فوتبال کشور و بدبین نه واقع بین خودمون نسبت به کی روش به دلیل تعصب هواداری باشگاهی اینو با کی روش مقایسه می کردن تشبیه مبلغ قراردادش و دلیل شکست هاشو به کی روش نسبت و ربط میدادن که تیم کی روش نتونسته نتیجه بگیره ولی شخصیت حرفه ای ویلموتس کجا و شخصیت حرفه ای کی روش کجا کی روش بیچاره به دلیل تعهد و احساس مسوولیت و وظیفه و اعتبار بین المللی خودش می گفت بازیکنان تیم ملی رو در اختیار من دو ماه تا 40 روز قرار بدین که با آمادگی کامل به جام جهانی بریم و بتونیم بیشتر کار کنیم اون وقت این یه بازی رو که باخته بود و باید زمین و زمان رو به هم میدوخت که بتونه با برد بازی بعدی نتیجه رو جبران کنه و تیم به بحران نیفته تا چند روز پیش از برگزاری مسابقه به ایران نیومد اون وقت همه می گفتن چرا این نتونست نتیجه بگیره فقط یه دلیل داشت نداشتن حس مسوولیت و اعتبار بین المللی و انجام ندادن درست وظایف این آدم اصلا مربی حرفه ای نیست فقط در یه مقطع کوتاه تونسته از تیم ساخته شده بلژیک توسط مربیان دیگه نتیجه بگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی