نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
ارسلان مطهری
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارسلان مطهری را به دلیل عملکردش پس از ورود به زمین رسماً می‌توان به عنوان طلایی‌ترین تعویض استقلال در این فصل معرفی کرد.

بازیکنی که از او با عنوان تعویض طلایی استقلال در این فصل یاد می‌شود، در آخرین عملکرد خود بعد از ورود به زمین به جای گل زنی گل ساخت تا همچنان نقش امتیازآورترین بازیکنی را ایفا کند که از روی نیمکت به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین می‌شود.

ارسلان مطهری که در فصل جاری عملاً تبدیل به یک تعویض طلایی برای استقلال شده و حالا حتی فرهاد مجیدی هم بیشتر تمایل دارد این بازیکن را در ترکیب ثابت قرار نداده و در نیمه دوم به عنوان بازیکن جانشین به زمین بفرستد، مقابل تراکتور هم نقش یک تعویض طلایی را ایفا کرد با این تفاوت که این بار به جای گل زدن، گل ساخت.

مطهری با اینکه در این فصل تاکنون تنها ۳ بار موفق به گلزنی شده تا بهترین گلزن تیمش نباشد، هر ۳ گل را در شرایطی به ثمر رسانده که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده است. مطهری با ۳ گل و یک پاس گل با تاثیرگذاری مستقیم روی ۴ گل مشترکا با امیر حسین حسین زاده دومین بازیکن تاثیرگذار در فاز تهاجمی آبی پوشان است.

این مهاجم آبی پوشان در هفته‌های سوم مقابل تراکتور، نهم مقابل پیکان و شانزدهم مقابل هوادار موفق به گلزنی شد و در هر ۳ بازی به عنوان بازیکن جانشین در زمین حضور داشت. وی همچنین در هفته هجدهم مقابل تراکتور پاس گل داد که اتفاقاً در این دیدار هم به عنوان بازیکن جانشین به زمین وارد شد.

در هر ۴ بازی که مطهری گل زده یا پاس گل داده، آبی پوشان پیروز شده‌اند و به جز بازی مقابل پیکان که او زننده سومین گل تیمش بود، در ۳ بازی دیگر زننده یا سازنده تک گل پیروزی بخش تیمش بوده تا مستقیماً روی ۹ امتیاز این تیم تاثیر مستقیم داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی