نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
مارک ویلموتس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مارک ویلموتس سرمربی تیم فوتبال رجا کازابلانکا تاکید کرد که به تصمیم این باشگاه برای برکناری‌اش احترام می‌گذارد.

مدیران باشگاه رجا کازابلانکا روز گذشته برای تعیین وضعیت سرمربیگری این تیم تشکیل جلسه دادند و در نهایت مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی خود را کنار گذاشتند.

ویلموتس در مدت حضورش در باشگاه رجا نتوانست رضایت هواداران و رسانه‌های مراکشی را جلب کند و برای کناره گیری از این تیم تحت فشار بود.

این مربی بلژیکی که سابقه کار در تیم ملی ایران را هم دارد، درباره کنار گذاشتنش از باشگاه رجا به سایت lavenir گفت: من به تصمیم و رای دموکراتیک احترام می‌گذارم.

وی همچنین از عملکردش در تیم رجا دفاع کرد و گفت: در سال ۲۰۲۲ و با ورود بازیکنان جدید در نقل و انتقالات زمستانی، هیچ شکستی متحمل نشدیم، اما به تصمیم احترام می‌گذارم.

این صحبت‌های ویلموتس تایید کننده اخبار رسانه‌های مراکشی است که مدعی بودند مدیران رجا برای اخراج و یا ادامه همکاری با ویلموتس دچار اختلاف و دو دستگی شده‌اند.

همچنین مبلغ غرامت ویلموتس از تیم رجا هم از جمله مسائلی است که در روزهای اخیر و به ویژه بعد از انتشار خبر اخراجش گمانه زنی‌های زیادی را به دنبال داشته است.

در حالی که حتی خبرهایی مبنی بر غرامت ۶۵۰ هزار یورویی ویلموتس در مراکش منتشر شده بود، سایت elbotola مدعی شد این مبلغ ۲ میلیون درهم یعنی حدود ۱۸۶ هزار یورو است.

ویلموتس با وجود برکناری از هدایت تیم رجا، احتمالاً تا ما ژوئن در مراکش می‌ماند چون دخترش در این کشور به مدرسه می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی