اقدام این روزهای گل محمدی برای جذب یک مهاجم خارجی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس به دنبال پیدا کردن مهاجم ایده آل خود است.

باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل و با توجه به نیاز تیمش در خط حمله و البته مصدومیت عیسی آل کثیر به دنبال جذب یک مهاجم خارجی بود ولی به دلیل نداشتن بودجه کافی نتوانست مهاجمی را به خدمت بگیرد.

پرسپولیس بعد از اتمام مهلت نقل و انتقالات می‌توانست یک مهاجم آزاد جذب کند و حتی یحیی گزینه مدنظرش را به مدیران باشگاه پرسپولیس معرفی کرد ولی به دلیل اینکه بازیکن مدنظر یحیی شرایط لازم برای حضور در فوتبال ایران را نداشت نتوانست به ایران بیاید. بعد از منتفی شدن جذب مهاجم پرتغالی، تلاش‌های گل محمدی و مدیران پرسپولیس برای خرید یک مهاجم آزاد تاکنون به نتیجه نرسیده و از بین گزینه‌هایی که به یحیی گل محمدی معرفی شدند، هنوز سرمربی پرسپولیس نتوانسته مهاجم دلخواه خود را پیدا کند.  این شایعه مطرح شد که گل محمدی قصد دارد با نفرات فعلی‌اش، لیگ بیست و یکم را به پایان برساند. با توجه به اینکه در پنجره زمستانی بازیکن آزاد باکیفیت چندانی وجود ندارد، تنها راه جذب بازیکن، انتخاب آنها از روی دیدن فیلمهایشان است که هنوز به نتیجه نرسیده است. بعد از منتفی شدن گزینه اصلی یحیی گل محمدی، گزینه‌های جدیدی به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد شدند تا به پرسپولیس بیایند ولی سرمربی پرسپولیس هنوز نتوانسته بازیکن مد نظرش را پیدا کند.

آنطور که شنیدیم طی روزهای اخیر و بعد از منتفی شدن حضور مهاجم پرتغالی در ایران، فیلم‌های زیادی از مهاجمانی که شرایط حضور در فوتبال ما را دارند و همچنین بازیکن آزاد به حساب می‌آیند، برای گل محمدی ارسال شده و یحیی همچنان مشغول دیدن فیلم این بازیکنان است. هر چند دستیاران گل محمدی هم در این راه به او کمک می‌کنند ولی نظر نهایی را خود یحیی خواهد داد. به نظر می‌رسد سرمربی سرخ پوشان با وسواس زیادی مشغول دیدن فیلم بازیکنان خارجی است تا بتواند گزینه ای مناسب برای خط حمله تیمش پیدا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی