نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
کلانتری: اولین شکست را به استقلالی‌ها تحمیل خواهیم کرد/ جسورانه و تهاجمی بازی می‌کنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علی اصغر کلانتری، سرمربی فجرسپاسی می‌گوید که شناخت خوبی از استقلال دارد و به دنبال کسب نتیجه مطلوب در تهران است.

استقلال و فجر در حالی باید چهارشنبه به مصاف هم بروند که این دیدار تحت تأثیر بحث سربازی سیاوش یزدانی و حسین مرادمند قرار گرفته است. با این وجود، فجری‌ها که امسال اولین تیمی بودند که استقلال را در لیگ بیست و یکم متوقف کردند، امیدوارند که بتوانند در دیدار برابر صدرنشین لیگ برتر نتیجه مثبت دیگری را کسب کنند.

علی کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی که باید تیمش روز چهارشنبه به مصاف استقلال برود، به هواداران این تیم وعده داد که در دیدار برابر استقلال، تهاجمی و جسورانه بازی کنند.

کلانتری وضعیت فجر شهید سپاسی را خوب توصیف و اظهار داشت: تمرینات منظم و خوبی را دنبال کرده‌ایم، بازیکنانی که در طول نیم فصل به‌خدمت گرفتیم از جمله بازیکنان خوب و با تجربه هستند که قطعاً در ادامه مسابقات می‌توانند به ما در جهت کسب نتیجه خوب برابر رقبا کمک کنند.

وی گفت: همان‌گونه که در بازی گذشته برابر نفت آبادان شاهد بودید موقعیت‌های بسیاری داشتیم و افسوس می‌خوریم که نتوانستیم از آن ۶ موقعیت بهره برده و پیروز میدان شویم.

کلانتری افزود: شناخت خوبی از تیم صدرنشین استقلال تهران داریم، بچه‌ها با توجه به همین نوع شناخت برابر آنها قطعاً بازی بسیار خوبی برگزار خواهند کرد و به هواداران تیم فوتبال فجر می‌گویم که برابر استقلال بازی تهاجمی و جسورانه در دستور کار داریم و ما به هدف خود دست خواهیم یافت.

علی کلانتری گفت: متاسفانه چند بازیکن ما همچنان مصدوم و دچار بیماری امیکرون شدند اما سایر بازیکنان آماده و سرحال مهیا برای بازی برابر استقلال هستند.

سرمربی زردپوشان در ادامه بیان داشت: روند تیم ماه رو به رشد است و قطعاً روزهای بسیار خوبی در انتظار تیم است، ما بازی برابر استقلال را به مثابه بازی برابر نفت آبادان می‌دانیم و با همان شکل و شمایل بلکه تهاجمی‌تر به سمت دروازه استقلال حمله خواهیم کرد و به هیچ‌عنوان به جایگاه آنها توجه نخواهیم داشت که آیا آنها صدر جدول هستند و اولین شکست را به استقلالی‌ها در این فصل تحمیل خواهیم کرد، این مهم با همت بچه‌ها و تلاش آنها میسر خواهد شد.

کلانتری در پایان گفت: فردا سه‌شنبه ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر با هواپیما به سمت تهران پرواز خواهم کرد و در زمین شماره ۲ آزادی یک تمرین سبک انجام خواهیم داد و آماده برای بازی روز چهارشنبه خواهیم شد و از تمام کسانی که به هر شکل برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند خصوصا اصحاب رسانه تشکر می‌کنم و امیدوارم که بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • /// IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    آقای کلانتری شما هم قبل از بازی با سرخ آبی ها خیلی کری میخوانی،اشکالی ندارد اگر توانش را دارید شکست دهید اما نمیدانم چگونه با اطمینان در این مورد حرف میزنی؟
  • فرهاد IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    تو رو خدا رحم کن به ما استقلالی ها
  • توهم محض IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    😂😂😂
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    حالا قشنگ شد... یارو دویست تا بازی برد نیاورده، همه عقده گشایی ها و قوای ذخیره شدش رو میخواد جلو استقلال خالی کنه. هر بازی همینو میگه و سی ساله برد نیاورده... تو یکی دیگه ولمون کن جان مادرت. رئال مادرید شدنت رو بذار بعد از بازی با استقلال یا واسه بازی با لنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی