دوست ندارم با قایدی یا هر کسی دیگر مقایسه شوم/ فرهاد مجیدی به بازی من نظر مثبت نشان داد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مهدی قایدی بازیکن خوب و با اخلاقی است اما هیچ وقت دوست ندارم با هیچ بازیکنی مقایسه شوم.

امیرحسین حسین زاده بازیکن تیم استقلال گفت: بردهایی که ما به دست می آوریم زحمات کل تیم است  از این بابت خدا را شاکرم. ما بردهای خوبی را به دست آوردیم و استقلال الان روی نوار موفقیت گام بر می دارد.

وی ادامه داد: استقلال بر اساس یک کار تیمی و گروهی به موفقیت رسیده و همه برای هم و با هدف برد به میدان می رویم. خوشبختانه شرایط تیم خیلی خوب است و استقلال در فضای خوبی قرار گرفته است.

بازیکن استقلال تهران یادآور شد: در تیم نوجوانان ایران و امیدها بودم و از همان زمان فرهاد مجیدی به بازی من نظر مثبت نشان داد. من ۲۱ سال سن دارم و اولین بار در ۱۸ سالگی در لیگ برتر به میدان رفتم.

حسین زاده یادآور شد: ما یک خانواده فوتبالی هستیم، دو برادر دارم که فوتبال روی خوش را به آنها نشان نداد. اما خودم سال ها در پایه ها بازی کردم و در آن موقع تیم مقاومت تیم بسیار خوبی بود و بسیاری از بازیکنان امروز از همین تیم شروع کردند. ۷ سال آنجا بازی کردم و آن دوران و مربیانی که داشتم خیلی به من کمک کردند. در تیم ملی نوجوانان هم افتخار حضور داشتم و در جام جهانی فیکس بازی کردم و برای تیم ملی هم به میدان رفتم.

وی گفت: الان مربیگری فوتبال را در دانشگاه می خوانم و می خواهم در مسیر موفقیت گام بردارم. آمدن من به استقلال با رفتن مهدی قایدی هم زمان بود و هواداران از همان روز اول به من لطف داشتند. بعد تمرین ابراز محبت می کردند و بارخورد خوبی می گرفتم. 

مهاجم استقلال یادآور شد: مهدی قایدی بازیکن خوب و با اخلاقی است اما هیچ وقت دوست ندارم با هیچ بازیکنی مقایسه شوم. مهدی بازیکن خیلی خوبی است و شاید روزی در کنار هم بازی کنم اما قبول ندارم که من را با بازیکنان دیگر هم تراز کنند.

حسین زاده در مورد حضورش در استقلال گفت: شرایط حضور در تیمی مانند استقلال با سایر تیم ها فرق دارد. من از همان ابتدا که بازی را شروع کردم مهاجم بودم اما بعدها هافبک وسط یا مهاجم پشت هم بازی کردم اما واقعا هر جا خواستند بازی می کنم و این بر صلاح کادر فنی است. من وینگر راست و چپ، هافبک وسط هم به میدان رفته ام و حضورم در زمین بر اساس نظر کادر فنی است.

وی افزود: علی دایی را خیلی دوست داشتم، از نظر فوتبالی مسی و از نظر شخصیت اجتماعی رونالدو را می پسندم. اما از همان روزهای اول شخص خاصی در ذهنم به عنوان الگو وجود نداشت و همیشه دوست داشتم خودم باشم. 

بازیکن استقلال در مورد ساختار دفاعی این تیم گفت: هدف اول ما از همان آغاز لیگ این بود که گل نخوریم و قبل از بازی این مساله را با هم مرور می کنیم که دروازه ما باز نشود. بعد برای گل زدن برنامه ریزی می کنیم و از زمان استفاده می کنیم تا به گل برسیم. این یک شخصیت خوب به تیم ما داده است و از این بابت خوشحالم.

مهاجم آبی پوشان تهران در مورد رابطه اش با سایر بازیکنان به ویژه بازیکنان خارجی و کادر فنی تصریح کرد: در استقلال جا افتاده و امروز ثبات و نظم تیمی خوبی داریم، همیشه صحبت این بود که نظم تیمی را باید از همان شروع لیگ در دستور کار قرار داد و امروز استقلال به شرایط خوبی رسیده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی