شوک غیرمنتظره به سرخ‌ها؛ ستاره پرسپولیس هم سرباز است/ بازرسی ناجا پیگیر اعزام به خدمت
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیش از این گفته می‌شد وحید امیری هافبک سرخ‌ها دارای معافیت تحصیلی است اما گویا این موضوع صحت ندارد.

همه چیز از مشمولیت دو مدافع سرباز استقلال آغاز شد. درحالی که استقلالی‌ها معتقدند این دو نفر می‌توانند از راهکارهای قانونی استفاده کنند. هواداران رقیب این امر را منتفی می‌دانند و جالب اینکه حالا استقلالی‌ها می‌گویند اگر دو بازیکن ثابت این تیم به خدمت بروند باید اقداماتی فراهم بشود که بازیکنان پرسپولیسی هم که به خدمت نرفته‌اند در همین برهه زمانی راهی خدمت مقدس سربازی شوند.

روز گذشته پرویز مظلومی عضو هیات‌مدیره آبی‌ها در این خصوص تهدید به افشاگری بازیکنان سرباز پرسپولیس کرده و گفته بود اگر به کارهایشان ادامه بدهند ما هم اسامی پرسپولیسی‌های سرباز را اعلام می‌کنیم. درحال حاضر اشاره استقلالی‌ها به صورت مشخص به وحید امیری و مهدی ترابی است و آنها اعتقاد دارند که این دو بازیکن مشمول هستند و به صورت غیرقانونی در پرسپولیس بازی می‌کنند.

این درحالی است که ترابی که درباره معافیت او نیز حرف و حدیث‌هایی وجود دارد با توجه به اینکه او در تیم ملی بازی می‌کند، هنوز حدود ۳ سال دیگر فرصت دارد تا اگر معاف هم نباشد، اعزام خود را تا ۳۰ سالگی به تعویق بیندازد (هر چند گفته می‌شود این بازیکن توانسته معافیت خود را بعد از جام ملت‌ها بگیرد آن هم درحالی که تیم ملی قهرمان آسیا نشده بود و در معافیت او هم شک و شبهه وجود دارد!) اما درباره وحید امیری که به مرز ۳۳ سالگی رسیده، ماجرا کاملا متفاوت است. او چندی پیش در یک برنامه اینترنتی صحبت‌های سالیان گذشته خود را به نوعی نقض کرده بود تا این شائبه به وجود بیاید که بالاخره این هافبک سرخ‌ها کارت پایان‌خدمت دارد یا خیر. امیری درحالی که عضو تیم نفت تهران بود به برنامه ۹۰ رفت و در پاسخ به سوال مجری برنامه درخصوص وضعیت خدمتش گفت هنوز به سربازی نرفته و باید در آینده این کار را انجام دهد اما اخیرا در برنامه ۱۱ مدعی شد که زمان انتقال به تیم گل‌گهر(قبل از حضور در نفت تهران) معافیتش را گرفته است!

سردار باران‌چشمه که اخیرا گزینه مدیرعاملی پرسپولیس نیز بود، سال گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد کارت پایان‌خدمت بازیکنان زیادی جعلی بوده و در بین اسامی مطرح شده نام وحید امیری هم دیده می‌شد. او با اشاره به اینکه پس از اطلاع از این موضوع برخی از این بازیکنان را به ملوان و فجر سپاسی و برخی دیگر را به تراکتور فرستاده‌اند به حل و فصل موضوع اشاره کرد اما با رصد سوابق بازی وحید امیری از ابتدای حضورش در فوتبال، مشاهده می‌شود او در هیچ تیم نظامی بازی نکرده است و ظاهرا به خاطر تحصیل توانسته فعلا مشکل را حل کند اما آیا بازیکنان می‌توانند به بهانه تحصیل تا چندین سال خدمت نروند؟

بر همین اساس و درخصوص این ابهامات سراغ یک منبع آگاه در ستادکل نیروهای مسلح رفتیم. وی گفت: «وحید امیری برخلاف ادعایی که مطرح شده کارت معافیت ندارد. این بازیکن به خاطر مسائل تحصیلی تا به امروز معافیت خود را به این بهانه به تعویق انداخته و به نظر می‌رسد این موضوع ابهاماتی دارد که طبق اطلاعاتی که دارم بازرسی ناجا درحال پیگیری است. برای تاخیر در اعزام دانشجویان نیز زمان خاصی در هر مقطع تحصیلی مشخص است و دیگر نمی‌توان مثل قدیم مثلا برای یک فوق‌لیسانس ۱۰ سال قضیه را طول داد و بعضا این مشکلات در پرونده امیری به چشم می‌خورد.»

همچنین درباره سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو مدافع مشمول استقلال که گفته می‌شود نظام وظیفه با تعویق اعزام آنها مخالفت کرده و باید امروز خودشان را معرفی کنند و راهی تیم‌های نظامی شوند نیز این منبع آگاه به «فرهیختگان» گفت: «تمامی کسانی که مشمول می‌شوند می‌توانند از فرصت قانونی برای به تعویق انداختن مشمولیت خود استفاده کنند و این اتفاق قبلا هم رخ داده اما دراین خصوص به نظر می‌رسد یک مقدار استقلالی‌ها خودشان با فضاسازی‌هایی که کردند در به وجود آمدن این جو مقصر هستند و براساس شواهد آنها خودشان این وضع را ایجاد کردند تا کار برای اقدامات بعدی سخت شود. ضمن اینکه باید این اقدامات نیز زودتر پیگیری می‌شد، نه اینکه به روزهای پایانی برسد و کار به مشکل بخورد تا این حساسیت‌ها ایجاد شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اس IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    باید تمام بازی‌های لنگ ۳ بر ۰به سود حریفان شود و۵جام قلابی را پس دهند
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      مهندسی های لیگ برتر فوتبال ایران فصل 1400 – 1401 ============================================================================================== 1- گل ارسلان مطهری به فجر سپاسی در هفته چهارم کاملا درست بود (2 امتیاز) 2- نگرفتن پنالتی کاملا واضح در بازی با نساجی در هفته پنجم (2 امتیاز) 3- نگرفتن دو پنالتی واضح در بازی با صنعت نفت در هفته هفتم (2 امتیاز). 4- نگرفتن خطای واضح پنالتی روی ژستد مقابل پرسپولی حکومتی در هفته هشتم (2 امتیاز). 5- در بازی پرسپولیس حکومتی و آلومینیوم اراک در هفته 18، بدون هیچگونه شک و تردیدی گل اول پرسپولیس کاملا آفساید بود و به طور مهندسی شده، 3 امتیاز این بازی حساس رو برای پرسپولیس در آوردن . (2 امتیاز مهندسی شده برای پرسپولیس) =========================================== در اصل استقلال در حال حاضر 52 امتیازی و پرسپولیس حکومتی 38 امتیازی باید باشه و فاصله این دو تیم 14 امتیازه نه 3 امتیاز . با کم کردن امتیاز های استقلال به طور مهندسی شده و دادن امتیاز های مهندسی شده به پرسپولیس حکومتی نذاشتن فاصله واقعی ایجاد بشه و پرسپولیس رو به فاصله 3 امتیازی استقلال رسوندن.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      هوادارن تاج کبیر توجه کنند: بعد از انقلاب قرار شد نام باشگاه های تاج و پرسپولیس تغییر پیدا کند و بر این اساس، نام تیم تاج را به استقلال و پرسپولیس را به پیروزی تغییر دادند. اما بعد از اینکه 40 سال آب ها از آسیاب افتاد دوباره نام پیروزی را به پرسپولیس تغییر دادند و حق هوادارن تاج کبیر را خوردند. پرسپولیس کلمه ای یونانی است که یونانی ها به تخت جمشید می گفتند پرسپولیس. حالا چه شده که نام اصیل تاج که فارسی است مورد قبول این عده نیست اما نام یونانی پرسپولیس مورد قبولشان است. بنابراین از همه هوادارن تاج تقاضا می کنم که برای احقاق حقشان بلند شوند و یکصدا از مسئولان بخواهند که یا باید استقلال و پیروزی وجود داشته باشد یا تاج و پرسپولیس. نباید یک بام و دو هوا وجود داشته باشد. چگونه ممکن است که تخت جمشید پادشاهی مورد قبول مسئولان مربوطه است اما تاج پادشاهی مورد قبولشان نیست. باید استقلال ایران با نام تاج در بورس عرضه شود همان طوری که پیروزی با نام پرسپولیس در بورس عرضه می شود. حق گرفتنی است.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      باشگاه غارت شده تاج کبیر: ================================================================================================= بعد از انقلاب باشگاه تاج و تمامی اموال و جام هاش رو غارت کردن و هر یک از املاک و دارایی های تاج رو بین خودشون تقسیم کردن. اما حالا سازمان خصوصی سازی اومده روی باشگاه تاج 50 هزار میلیاردی به پول امروز، 2800 میلیارد قیمت گذاشته که دو قهرمانی آسیا و دو نایب قهرمانی آسیا و 2 مقام سوم آسیا و 9 بار حضور در نیمه نهایی آسیا رو داره و سومین تیم برتر تاریخ قاره آسیاست اما روی پرسپولیس حکومتی 500 میلیارد بیشتر قیمت گذاشته. انگار ملت ببو تشریف دارن و خبر ندارن دارن چیکار می کنن. همین دو فینال آسیایی که پرسپولیس حکومتی رفت با از بین بردن استقلال شفر در سال 2018 که به راحتی قهرمان آسیا می شد و با از بین بردن استقلال استراماچونی در سال 2020 و با کرونایی شدن الهلال عربستان اینا رفتن فینال. وگرنه پرسپولس حکومتی فینال برو نبود و فینال هم دیدیم که جلوی 100 هزار نفر سنگ رو یخ شدن و امسال هم که مقابل الهلال لوله شدن و سرافکنده و خار شده به میهن برگشتن.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      بذارید مردامند و ساوش یزدانی رن سربازی ولی وحید امیری و مهدی ترای حتما باید برن سربازی و تاخیری نباید در این امر صورت بگیره. اگه وحیدی امیری و مهدی ترابی سربازی نرن دیگه سنگ روی سنگ بند نمی شه و همه کسانی که در ایران سر موقع خدمت رفتن جلوی در نظام وظیفه تجمع می کنن و خواهان اعمال قانون خواهند بود
    • صابر میهنی IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      مهدی طارمی که در پرسپولیس غیر قانونی بازی می کرد در حالی که با ریزه اسپورت ترکیه قرارداد داشت و باید پرسپولیس به لیگ یک یا دو سقوط می کرد. الان هم مشخص شده مهدی ترابی و وحید امیری خیلی وقته دارن به صورت سرباز فراری توی پرسپولیس بازی می کنن و باید تمامی بازی هایی که این دو بازیکن بازی کردن 3 بر صفر به نفع رقیبان بشه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      داداش نظرات رو چاپ کن نترش کارشناسی شده است و تمام مسئولیتش با منه
    • امیر علی IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      خخخخ جدا منتظر عکس یزدانی هستیم با موهای از ته تراشیده دوما به همین خیال باش وحید امیری بره خدمت
    • شاهین IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      امیری معافیت تحصیلی دارد. در ضمن اول با پاتوسی دوسال غیر قانونی بازی کردید . برید دسته یک بعد. . استقلال هم دو سه نفر مثل امیری دارد.
    • کیسه کش متوهم IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      این منبع آگاه اسم و نام ونشانی درست و حسابی نداره ؟؟!! مگه تس داره اسمش نمیگه و چی کار هست ؟؟؟این منبع آگاه مثل آدمین اکانال های تلگرامی کیسه کش هست این منبع آگاه در این روزنامه طیف تندروها وابسته به به آجرلو چقدر قشنگ‌نقش یه کیسه کش بازی کرده با جوی سازی ها ذهن ها به سمت وحید امیری سوق داده وحید امیری مشمول خدمت کرده و یزدانی و مرادمند به نفع کیسه زمینه ایجاد تعویق کرد بند آخر متن خیلی خنده دار کیسه کش ها باوجود غیرقانونی بود یزدانی و مرادمند به جوسازهای فضای مجازی ربط داده ظرفیت های قانونی برای یزدانی و مرادمند می توانند فراهم کرد آخه در یه روز نامه وابسته تندروها چرا این منبع آگاه اسم نداره ؟؟ اینها می خواهند برای مرادمند و یزدانی غیرقانونی تعویق بگیرن به راحتی با کارهای کثیف دنبال حاشیه سازی و دور کردن ذهن ها هستند
    • هرچی آقا مرتضی بگه IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      دقیقا تمام بازی هایی که وحید امیری با کارت معافیت جعلی انجام داده باید ۳-۰ بشه و تیم لنگ محکوم بشه. قانون باید برای همه تیم ها یکسان باشه. تیم پیروزی حکومتی و سراسر جعل و فساد . هرچی نگاه میکنی فقط جعل و فساد و دروغ میبینی تو این باشگاه: ۱- عقد خواهر توسط علی پروین برای معافیت خدمت(به گفته خودش با ویدیو موجود) ۲-دوپینگ حامد کاویانپور نعیم سعداوی در آسیا (ابروریزی ملی) فرار از تست دوپینگ توسط جلال حسینی کاپیتان دوپینگی تیم حقیر پیروزی( ویدیو موجود در اصفهان) ۳- جعل در تاریخ قرارداد خلعتبری که با وجود پنجره بسته به لیست تیم اضافه شد با پول پاشی بی حساب هدایتی دزد مال مردم ۴-پول های بی حساب کتاب هدایتی و بابک زنجانی با دزدی از صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه ۵-مرگ بر اثر اوردوز کاپیتان سابق تیم لنگ هـ.ن ۶- آبروریزی جهانی شیث و نصرتی و سرپوش گذاشتن بر حرکت مشابه علیپور و کامیابی نیا که فیلمش موجوده ۷-دور زدن قانون برای خدمت سربازی ترابی با ماستمالی که توسط گرشاسبی تایید شد! ۸- کارت پایان خدمت جعلی سروش رفیعی و وحید امیری ۹-جعل در قرارداد مهدی طارمی که توسط فیفا هم بخاطر شکایت ریزه اسپور
    • کیسه کش،ها فیک و جاعل IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      این منبع آگاه نه نام و نشانی نداره از نظام وظیفه معرفی شده با وجود غیر قانونی بود تعویق یزدانی و مردامند بند آخر به دقت بخونید تمام کسانی که مشمول می شوند از فرصت قانونی استفاده کنند خوب زنده روح استفاده کرد چرا مشمول نشد اسم کسانی که تیم ملی با ۴ دقیقه بازی مثل یزدانی بالای سی سال شدن نام ببر یا شرایط مرادمند بالای ۲۸ سال کی هستند؟؟ یعنی یه جوری می خواهن این دوتا را خدمت شون به تعویق بیفته احتمالا این مصاحبه از سمیعی یا نوری فر یا مظلومی گرفتن به نفع کیسه دارن قانون خلاف واقع نفسیر می کنه و علیه پرسپولیس و امیری میزارن تا از فشار دور زدن فانون کم کنند مصاحبه خیلی تابلو فیک و ساخته شده از کیسه کش ها هست منبع که نه اسم نداره کیه هیچ مستندات قانونی نداره فیک هست
    • مهرداد IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      کیسه کش ها یکبار دیگر به کاهدان زدند مکانیسم معافیت تحصیلی این اجازه را می دهد که در هر مقطع تحصیلی چندین سال تحصیلات را کش داد مثلا در هر مقطع چند ترم تحصیلات را طولانی کرد و در ترم آخر چند درس را برای استفاده از معافیت تحصیلی نگه داشت و آن ترم را ادامه دار کرد (فارغ از خوب یا بد بودن این قوانین) تمام آنهایی که در دانشگاه درس خوانده اند با این قوانین آشنا هستند پرویز مظلومی بنده خدا بیشتر از دوم ابتدایی درس نخوانده و طبیعی است با این قوانین آشنا نباشد و در این زمینه اطلاعاتی نداشته باشد
    • پرسپولیس⁦♥️⁩ IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      پس بازی کیسه هم باید ۳ _۰به سود حریف شود
    • نیما IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      من خودم دانشجوی دکتری هستم ۳۲ ساله ام دارم از معافیت تحصیلی از مقطع کارشناسی تا دکتری استفاده کردم یعنی از ۱۸ سالگی که باید اعزام به خدمت می شدم تا الان ۱۴ سال از معافیت تحصیلی استفاده می کنم این نظام وظیفه قانون اش اجازه داده حالا وحید امیری از این معافیت تحصیلی استفاده کرده یا می کنه کجای کارش ایراد هست ؟!!!!
    • لنگ مافیائی کثیف IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      متاسفم براتون لنگیها مجازی مرگ را برای همسایه دوست دارید خجالتی خوب چیزیه مگر خودتون نگفتید همه درمقابل قانون برابرند حالا امیری با۳۳سال سن سرباز فراری محسوب می‌شود و۶ماه هم اضافه خدمت می خورد بدلیل غیبت ۳ساله اش درضمن لنگیهای جعلپولیس بدلیل استفاده غير قانوني از ترابی ،امیری ، کامیابی نیا ،لک ،چون سرباز فراری اند باید به لیگ آزادگان سقوط کند چون جعل کرده اند ضمنا بدلیل قهرمانی های جعلی که از این بازیکنان استفاده نموده باید به دسته۲ویا ۳سقوط کنند
    • جعلپولیس IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      ههههههه حالا لنگیهای هوچیگر بیایید قانون را به نفع خودتون نادیده بگیرید تا دیروز می گفتید ۲بازیکن استقلال باید به خدمت بروند ولی حالا درمورد خودتون حرفی دیگه می زنید عجب جعل کنندگان قهاری هستند این لنگ صفتان
    • حسین IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      از سازمان نظام وظیفه تقاضای عاجل داریم درمورد کل بازیکنان لیگ الخصوص بازیکنان جعلپولیس استعلام بگیرند چنانچه کارت جعلی یا سرباز فراری هستند برابر قانون تنبیه شوند ومراتب قانونی را در اختیار مردم قرار دهند
    • لنگی بیخاصیت IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      لنگیها مافیایی چطور می گویید استقلال نباید دنبال راه قانونی جهت به تعويق انداختن بازیکنانش استفاده کند اما شماها تا ۴۰سالگی به خدمت نروید بعدش هم پیر وفرتوت شوید عجب آدمهای هرزه وشارلاتان هستند این لنگ جماعت
    • کیروش بزرگ IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      کی روش این لنگیها متوهم را خوب شناخت که فرمود هرچه لنگی دیدم بی منطق وبی حیا بوده ولی هرچه استقلالی دیدم با منطق وبا معرفت بودند عجب لنگیها متوهم مافیائی کثیف هستند که با نامردی دوست دارند استقلال ضعیف شود ویک قهرمانی جعلی دیگه مانند ۵سال گذشته بدست آورند واقعا متاسفم براشون که اینقدر نامردند
    • رعایت عدالت IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      ما مردم ایران زمین خواهشمندیم همانگونه که جوانان ما جان بر کف راهی خدمت مقدس سربازی شدند و حاضرند جان خود را فدای مام وطن و عزت و اقتدار ایران کنن،کسانی را که با جعل و حق کشی جوانان ما و استفاده از رانت میخواهند تافته جدا بافته باشند را به سزای اعمال خلاف خود برسانند.مگر خون این بازیکن از خون جوانان ما رنگین تر است.لطفا عادلانه برخورد کنید و او را هم به خدمت ببرین وگرنه معلوم میشود که راست گفته اند این تیم سوگولی حکومتی است. #امیری_باید_سرباز_شود_رعایت_عدالت
    • یه ایرانی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      اینارو! باشه ما حرفی نداریم اصلا فرض میگیریم سرباز، بعدش چطوری میخواد همزمان تو تیم ملی هم بازی کنه!!! یکی به ذهنش خطور نکرد طرف حالا دانشجو هیچی، چند ساله متصل تو تیم ملی بازیکن فیکسه، بدون اون چطور تو بازی لبنان کامبک میکردیم؟! یعنی تو بازی کره ایران بازیکن تاثیرگذار شو میده ملوان و بجای امیری از مظلومی استفاده میکنه؟!!!!!!!
    • شمسعلی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      مثالی از «فرار رو به جلو در تیم کیسه». والسلام
    • پیام IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      آخه این ها یه هفته میگن کارت خدمت یا معافیت امیری جعلی هست بعد میگن امیری کارت پایان خدمت یا معافیت نداره آخه مگه میشه امیری کارت پایان خدمت یا معافیت نداشته باشه پلیس بعلاوه و ده براش پاسپورت برای مسابقات برون مرزی چه در تیم ملی و چه پرسپولیس صادر کنه ؟؟! پلیس و بعلاوه ده قبل اینکه پاسپورت اقدام کنه اولا استعلام نظام وظیفه بازیکنان یا امیری می گیره بعد پس از تایید صحت کارت قانونی اون پاسپورت صادر می کنه یادم سردار آزمون برای اینکه لیگ روسیه بره از این ایران خارج بشه مشکل نظام وظیفه داشت اجازه خروج اون نمی دادن ولی سردار با وساطت سردار رویانیان اجازه خروج بهش،دادن منظورم از این حرف این تاز زمانی که کسی یا بازیکنی مشکل خدمت سربازی داشته باشه اجازه خروج بهش نمیدن اگه امیری واقعا مشکل خدمت سربازی داشت اجازه خروج از کشور برای تیم ملی و پرسپولیس نمیدادن اجازه حضور خروج در لیگ‌ترکیه یه سال بازی کرد نمیدادن تا زمانی که چیزی ثابت نشه این حرفها تهمت و افترا بیش نیست
    • لنگ در کوزه افتاد IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      چاه نکَن بهر کسی .. اول خودت بعد ا کسی ....... لنگیا جایی نرین حالا حالاها باهاتون کارداریم عین تموم جامهایی که بابا مسعوداینا بهتون دادن باید برگرده عین تموم جعل ها و تقلبهایی که کردین باید پرونده هاش پیگیری بشه عین تموم حق خوریها و سلاخی هایی که در مورد تیمهای دیگه کردین باید حسابش پس داده بشه اووووففففففف چقدر کار داریم باهاتون !!
    • حبیب IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      این منبع آگاه گفتن کل بازیکنای پرسپولیس سربازن و مزادمند و یزدانی اصلا سرباز نیستن و کلا استقلالیها معافن و هر وقت دوست داشته باشن میتونن بیان سربازی .
    • حامی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      یکم آرومتر دوست عزیز اولا که هنوز ثابت نشده که شما حکم صادر میکنید دوماایشون هنوز دانشجو هستن و مشکلی ندارن سوما مگه تو قضیه سرباز گیت مشهور لیگ بازیای تیم فولاد3برصفرشد که حالا بخواد همچی اتفاقی بیافته چهارما اگر همچی اتفاقی افتاده باشه بازیکن مقصره نه تیم باشگاهیش چون یه مدرک شخصی هست نه تیمی در آخر هم باید عرض کنم که اگر این مسائل ئاقعی باشن ایشون هم باید سربازی برن حتی اگه شده همین امروز پس بیخود خودتونو ناراحت نکنید. درجواب نفر اولی که بهتون پاسخ داده باید عرض کنم اینجور لیستا فقط بدرد لای جرز دیوار میخوره چون شمای نوعی نظرتو گفتی ولی نگفتی تو همون بازی فجر تو ادامه چه اتفاقاتی افتاده پس زیاد خودتو اذیت نکن امسال رئیس کاپ هرجور شده قهرمانه
    • == IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      دلم‌ برای آدمین خبرورزشی می سوزه هر روز تو هر خبرش باید کامنت های طولانی بی ارزش و بی مدرک لنگ مافیای تحمل کنه بخون تا چاپ اش کنه آدمین خبرورزشی خدا صبرت بده
    • یه ایرانی IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      فعلا که شما شکه شدید، انقد هم مطمئن بودید که دوتا دفاع تونو رد کردین و این بیچاره هام بی تیم موندن! تازه این تیم حقوقی!!!!! پز خودشونم میدادن ... بنظرم برا تنبیه شونم که شده خودشونم بفرستین سربازی!
    • پرسپولیس IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      چقدر درد دارین شما کیسه کشا. دلم به حال این بدبختا میسوزه. چند ساله لیگ نبردین. ۵ سال پشت سر هم سرورتون می بره، خوشحالم که پرسپولیسی شدم. قدرت فوتبال ایران و قدرت مافیایی لیگ هورا
    • مسعود IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      به مافیای کامنت خبر ورزشی که خوب چرتکه می اندازه بفرمایید همون بازی با تراکتورو یه دور دیگه گل تراکتور رو ببینه و بفهمه که اشتباهات داوری همیشه هست و تا VAR نباشه به ضرر داوری ایرانه و نه اینکه قصد و غرضی باشه بر خلاف نظرات استقلالی های هوویگر به نظرم شانس تو اشتباهات داوری دخیله و شانس استقلال همیشه بیشتر بوده تو نفعش از اشتباهات داوری.
    • جک تری دی IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      ....... نگو مومن! مثل اینکه فرناز پودری به تو هم جک تری دی داده!!در ضمن خبرورزشی هم یک کیسه کشه
    • ات IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      ان کسی که این حرف را درهصوص امیری زده یا خصومت باامیری داشته یا استقلالی بوده است چطوری درخصوص استقلال چیزدیگری گفته است این حرفهارا استقلالیها زده اند تابی جهت سه بازیکنشان به سربازی نرود راستی جلالی هم سرباز است کبسه ها درخصوص جلالی که سرباز است چه نقشه ای در سردارند
    • بدون اسطوره IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      در جواب به اس اس باید گفت شما مو رو میبینید ما و جنابتان شاه فرهاد پیچش مو و این یعنی با عزل خادم مجیدی متوجه شد دیگه نه خبری از آبشن های بدون بازی وجود داره نه پنالتی های بدون‌ توجیه و این یعنی همون استقلال واقعی که به زور جایگاه سومی کشور و داره چند ساله یدک‌میکشه و کسیکه خوب به این موضوع واقفه مجیدیه و منتظر باشید که بعد یا قبل هر بازی با یک‌بهانه فرار رو به جلو بکنه مثله صحبت از استعفاش یا درگیریش با وریا و خلاصه داستان های تکراری مجیدی و استقلال که اتفاقا خیلی از پیشکسوتای واقعی استقلال خوب میدونن و این بارها گفتن مثله حسن روشن مثله آتیلا حجازی یا تقوی و غیره......اما به نظر من‌ بجای فرافکنی بشینید به عاقبت سپاهان بعد سلاخی تیم شهرستاتی نگاه کنید و الان خادم و کسانیکه این رانت زرد و آبی و رقم زدن پس شما هم با یکم دیر و زود منتظر آه سیرجانی ها باشین و از من‌میشنوید هنین جایگاه سومی کشور رو هم سعی کنید سفت بچسبید نگه دارید اگر نه همین گلگهر یا مس و فولاد همینم ازتون خواهند گرفت
    • Jahan FR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      خیلی حال میکنم از کیسه کش های عقده ای جام ندیده و بی سواد،خدا سایه تون را کم نکنه تا همیشه سوژه برای حنده باشه
    • کییسه‌ IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      کیسه ی دسته سوم ۶تایی جام ندیده ی بی افتخار، تو برو از باباحمید گدایی۳امتیاز بکن . با کوری چشم هواداران هرزه و متوهم و شالاتان کیسه،پرسپولیس کبیر فقط تو ۵سال ۱۱تا جام واقعی و دوتا فینال واقعی آسیا و یک نیمه نهایی آسیا داره. تو۵سال اندازه کل تاریخ ننگ‌ین دوچرخه سواران جام اوردیم‌ گلات سوزش۴واقعی، العین۶۶۶۶۶❤️❤️⭐❤️❤️
    • آنتی کیسه IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      باشه الان از طرف تو کیسه کش پلشت میگم اقدام کنن کیسه لانه فساد فوتبال ایران گدایان امتیاز
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    بذارید مردامند و ساوش یزدانی رن سربازی ولی وحید امیری و مهدی ترای حتما باید برن سربازی و تاخیری نباید در این امر صورت بگیره. اگه وحیدی امیری و مهدی ترابی سربازی نرن دیگه سنگ روی سنگ بند نمی شه و همه کسانی که در ایران سر موقع خدمت رفتن جلوی در نظام وظیفه تجمع می کنن و خواهان اعمال قانون خواهند بود
    • پرویز IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      خوبی؟!! کامنت خودت رو بخون ببین خودت چیزی میفهمی؟ خدایی شما لنگیا خیلی باحالید
    • اشکان IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      هر بازیکنی موقع خدمتش باید بره فرقی هم نداره حالا کیسه کش های قانون دور زن باشن یا بازیکن پرسپولیس کبیر دوما ترابی حتی اگر معافیت هم نداشته باشه تا ۳۰سالگی وقت داره سوما از وریا چه خبر
    • واعظ آشتیانی IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      الان طرفدار قانون شدید ؟ شک نکن که امسال هم رنگ جام را نخواهید دید ، با سرباز فراری و امتیاز معیشتی و کمیته های گوش به فرمان فدارسیون عابی و بابا حمید هم هیچی نمی شید .
    • ۰ IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      عم ترابی هم امیری بیشتر از یک بازی تو تیم ملی دارم و سرباز قهرمان حساب می شوند
    • وحید IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      مهدی ترابی تا سی سالگی می تونه سربازی نره خودتون دارید از این قانون استفاده می کنید وحید امیری هم دانشجو
    • /// IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      ترابی ۲۷ ساله است و عضو تیم ملی هم هست فکر نمیکنم برای او مشکلی پیش بیاید اما در مورد وحید امیری ماجرا متفاوت است،خدا میداند که بنده با وجود اینکه امیری در تیم رقیب است اما بسیار برای ایشان احترام قائل هستم و معتقدم که از بهترین و با اخلاق ترین بازیکنان حال حاضر ماست اما نه به خدمت رفته و نه در تیم نظامی خدمت کرده است و ۳۳ ساله است و به خاطر تیم ملی هم نمی تواند معافیت داشته باشد،الان هم مشغول به تحصیل نیست پس چگونه پایان خدمت و یا معافیت گرفته؟در مورد رضائیان هم همین شبهه وجود دارد،او هم نه خدمت رفتن مشخص است و نه معافیتش،این بازی را جناب گرشاسبی استارت زد و دوستان پرسپولیسی هم ادامه دادند حال باید ببینیم گریبان خودشان را هم میگیرد و یا خیر.
    • کیسه حکومتی قانون گریز IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      آِدم خنده اش می گیره مصاحبه تخیلی فیک کیسه کش ها آوردن زدن تا فشار رفتن خدمت یزدانی و مرادمند کم کنند یارو چقدر ناشیانه مصاحبه کرد و جواب داده یزداتی و مرادمند برخلاف آیین نامه نظام وظیفه می تونند تعویق کنند امیری به سالهای قبل به باشگاههای نظامی معرفی شده الان یادشون افتاد پایان خدمت نداره اگه کسی از امیری آتو داشت صدبار به کمک انضباطی و استیناف حتی فیفا شکایت می کردن این مصاحبه ساختگی خیلی تابلو به خاطر جلوگیری از فشار رفتن یزدانی و مرادمند به خدمت سربازی ایست اگه حرف تون راست بود اسم اون منبع آگاه می گفتید سایت ها معتبر ازش مصاحبه می کردن صحت و قضیه جویا می شدن از حرفهای دیروز مومنی و مظلومی و سمیعی و نوری فر مشخص هست کار یزدانی و مرادمند درست نشده با این روش کثیف می خواهند هرطور شده مرادمند و یزدانی غیرقانونی پایان تعویق خدمت بگیرن
    • ... IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      آخه کیسه کش اونا بازیکنان تیم ملین قوانین فرق میکنه از کجا معلوم اونا هجده سالگی نرفته باشن سه برو بخون تراکتور هم زمانی زیر نظر سپاه بوده اگه سنت دو رقمی شده
    • کیسه مافیایی IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      تو عادت کردی ب چرت وپرت گویی هر کی سرباز هست باید بره سربازی
    • نیما IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      سنگ؟😳😱
    • لنگی های بی خاصیت IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      باید بره سربازی حالا نوبت امیری شد باید پرونده محرمانه باشه 🤫😂
  • شمسعلی IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    جالب اینه که فقط حرفشو میزنن و مدرک رو نمیکنن.چطور زود برای مرادمند . سیاوحش مدرک جور شد که خدمت نرفتن اما اینهمه سال هنوز برای امیری مدرک رو نکردن حتی همون سردارچشمه.. بازم زور بزنید تا بلکه بتونید کاری کنید.در ضمن خبرورزشی مطلب از فرهیختگان کپی نکن خود فرهیختگان الله بختکی مطلب میزنه و بعدا همش تکذیب میشه.برو خودت تحقیق کن مطلب درست بزن
  • صمدقلی IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    جوسازی رسانه های وابسته به مافیای آبی ها برای اینکه صدای حق طلبی و عدالت خواهی مردم را با شایعه سازی و اخبار کذب خاموش کنند . منبع خبر : فرهیختگان ورزشی که عقبه و وابستگی اون به باند رسانه ای آبی مشخص است . اولا ما پرسپولیسی ها همیشه به قانون تمکین داشتیم . نمونه های اون در گذشته موجود است . دوما : اگر واقعا این بازیکن ها سربازی نرفتند باید اعزام بشوند . شکی در اون نداریم . فراموش نکنیم همین صدای حق طلبی به نمایندگی از مردم شریف ایران بر ضد تیم مافیایی و حکومتی استقلال باعث شد الان بحث زیر سیبیلی رد کردن سربازی نازپرورده های حکومتی منتفی بشود وگرنه الان داشتند کارت معافیت در دست به ریش همه می خندیدند و امثال مرادمند و یزدانی را بازیکن تیم ملی جا می زدند . همونطور که بر علیه پنالتی های سهمیه ای استقلال فریاد زدیم یک مدت متوقف شد . دوباره سکوت کردم سهمیه دهی مجدد آغاز شد . نباید صدای حق طلبی را تا تعیین تکلیف این موضوع خاموش کنیم و جا بزنیم . باید با جنبش عدالت خواهی خانه مافیای فساد تیم حکومتی را بر سرش خراب کرد .
  • محمد IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    اگه بنا به جعل باشه تيم كيسه حاعل ترين تيم جهانه به همين خيال باشيد يادتان هست كه ان سال فولاد قهرمان شد هشتاد درصد بازيكنانش سرباز بودن و پرسپوليس دوم شد وگرنه يه جام ديگه بايد اضافه ميشد خواهشا خودتان را گول نزيند كسي به سرور شما امتياز مفت نداده تا حالا يادتان باشه
  • شروین DE ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    بنده به عنوان یک پرسپولیسی عرض می کنم، ورای هیاهو های رسانه ای و در پشت مقام آگاه که شائبه نزدیکی با مصاحبه روز گذشته آقای مظلومی در آن هست، سرعت واکنش مقام آگاه را عرض می کنم!!! به نظر می رسد استقلالی ها ی تیر در تاریکی زده اند برای گرو کشی. غافل از اینکه امیری حداقل سابقه بازی در جام جهانی دارد و نهایتا اگر معافیت تحصیلی نداشته باشد سرباز قهرمان است. اگر مشکلی بود تا الان باید تعیین تکلیف می شد. در صورت مشمول بودن و نداشتن معافیت امیری هم باید به سربازی برود. اینجا بحث رنگ نیست بحث قانون است.
  • صمدقلی IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    دوستان پرسپولیسی اصلا اسیر جوسازی باند رسانه ای ساقی جک تری نشوید . با تهدید و ارعاب استوری های معاون رسانه ای باند شاح فرهاد جا نزدیم و نگذاشتیم صدای حق طلبی مردم سیستان و بلوچستان و بچه های کویر یا فرزندان خوزستان یا مرزبانانی که در سختترین شرایط خدمت می کنند خاموش بشود الان هم به عنوان هواداران تیم مردمی پرسپولیس باید صدای مردم محروم بر علیه تیم منفور حکومتی استقلال باشیم . این حرفها مثل همون حرف مفت وزیر پرسپولیسی است و الان که سربازی این دو نازپرورده حتمی شده باند رسانه ای شاه فرهاد می خواهند یک لغلغه دهانی برای هوادارنشان پیدا کنند تا بعدها در محافل خودشان یک چیزی بگویند که دل خودشان خوش بشود .
  • آرش GB ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    الان ترسیدیم خخخ اگر فکر میکنی با گل آلود کردن آب میتونید ماهی صید کنید سخت در اشتباهید ایندو بازیکن کیسه تحت هر شرایطی امروز باید برن خدمت. اینجا دراسیون وزارت ورزش نیست با هوچیگری امتیاز بگی ید
    • جعلپولیس IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      چیه ؟؟؟؟ ترسیدی اول به فکر امیری باش این شمایین که با امیری که جعلی بوده امتیاز گرفتید و همه اوناباید برگرده 😂🔥🔥🔥😂🔥🔥🔥😂
    • کیسه ی چندش IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      پس بشین تا برگرده کیسه کش 🤣🤣🤣🤣🤣
  • هرچی آقا مرتضی بگه IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    اومدن برای استقلال کبیر مشکل درست کنن اما خودشون بدتر گرفتار شدن! بعد از امیری که تو ۳۳ سالگی هنوز خدمت نرفته و براش کارت بازی هم صادر شده درباره خدمت سربازی رامین رضاییان؛ مهدی ترابی(که با سایپا قرارداد داشت با تراکتور هم قرارداد بست بعد از پست کردن دفترچه خدمت اما به یکباره نرفت طبق گفته گرشاسبی مدیرعامل لنگ«در اون زمان قانون معافیت ملی پوشان تا ۳۰ سالگی تصویب نشده بود») ؛ حامد پاکدل و خدمت نصفه نیمه عالیشاه و نوراللهی با کلی کسرخدمت غیرقانونی و اضافه شدن به لیست لنگ در پنجره بسته(بازیکن سرباز نمیتونه قرضی ترانسفر بشه و از لیست لنگ خارج شده بوده!) شفاف سازی صورت بگیره. کم کم داره زد و بند های کثیف فدراسیون سرخ و وزارت سلطانی فر منحوس برای قهرمانی تیم سوگلی حکومت برملا میشه!
    • {.......} IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      1_ترابی تا 30 سالگی معافیت داره چون تو تیم ملی بوده 2_عالیشاه و نورالله کامل خدمت کردن متوهم و اینکه کسریاشون رو نگاه کنی کاملا قانونی بوده 3_اون چیزی که شما باهاش می خواین وحید امیری رو محکوم کنید گردن شما رو هم می گیره و حداقل باید هفت بازیکن شما علاوه بر مرادمند و یزدانی به سربازی بروند و اما اگر این موضوع رو در نظر نگیریم مرادمند و یزدانی فقط باید برن سربازی و در نتیجه ما مشکلی نداریم که وحید بره سربازی ولی اگه وحید بره بازیکنای شما هم که همچین وضعیتی دارن باید برن
  • حرف زدن روی هوا افتخار کیسه IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    آخی خدا چه فرافکنی قشنگی 😍😍
  • پرسپولیس IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    اقای استقلال ترابی و امیری معافیت تحصیلی داشتن و دارن .جام میخای پس بگیری تو زمین بیا اگه مردشی!!!
  • طلوع آبی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    لنگیا باید بدونند که دیگه دوران سیاه سلطانیفر تموم شده که با جعل و حمایتهای انچنانی فدراسیون کارشونو پیش میبردند!!!.هر چند هنوز باقیماندهای شیطانیفر در کمیته داوران بازیها رو برای لنگ در میارند.ولی تو این مسئله سربازی لنگیا فک کردند که با فرستادن دو بازیکن اصلی دفاعی استقلال(یزدانی و مرادمند) و تضعیف ستون قدرت استقلال دوباره به صدر جدول برسند و بعدش یه جام کثیف دیگه بگیرند با نامردی بگیرند!باید بدونند که این مسئله یه شمشیر دو لبه س.و گریبان خودشونوم میگیره.سردار دلها براتون داره لنگیا. نمیذاره دوباره قانون شکنی کنید.غیر از امیری.ترابی هم خدمت نرفته و باید بره سربازی( زدی ضربتی ضربتی نوش کن)
  • فاطمه IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    حاج اقا تقبل الله
  • !!! IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    تا جاییکه ما میدونیم امیری ده ساله تو تیم ملیه، ستاره فیکسه نه ده دقیقه بازی اونم به زور. ولی اگه قانون میگه و تبصره ای نداره حرفی نیست.
  • پرسپولیس IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    اگه قانونی باشه باید برای همه انجام بشه اگه بازی کنانی که به سربازی نرفته باید بره این قانون رو تو سربازی هست که میگن تشویق برای یک نفر تنبیه برای همه
  • واعظ آشتیانی IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    نکته جالب اینه که جناب سردار باران چشمه ، ۳ماه درباره سربازی بازیکنان کیسه سکوت کرده بود و به نوعی ماجرا را پشت گوش مینداخت و الان که قضیه جدی شد ناگهان و بصورت جهادی و انقلابی ، با گرو کشی مسئله سربازی بازیکنان پرسپولیس میخواد موضوع را ماستمالی کنه !
  • محمود IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    با شناختی که از این جماعت هوچیگر دارم اگر چیزی تو چنته داشتن زودتر اونم نه اینکه خودشون اقدام کنن،وزارت و فدراسیون بزای خوش خدمتی به سوگولیاشون اقدام میکرد.تموم این شامولتی بازی ها برای اینکه ما پرسپولیسی هارو بترسونن.تو ماجرای یزدانی و مرادمند این نظام وظیفه بوده که نامه اعزامشونو صادر کرده و بعد از نامه مدیرای تیمشون خواستن از رانت و پارتی بازی برای عقب انداخت حکم اعزام استفاده کنن که فشار طرفدارای پرسپولیس مانع اینکار شد(تازه همونم مشخص نیست و تو مملکتی که ماجرای جکتری دی پیش میاد کسی چیزی نمیگه و تو روز روشن دو امتیاز مفت به یه تیم میدن بعید نیست همونی بشه که میخوان).ولی تو ماجرای امیری نظام وظیفه درخواست اعزام نداده.تازه اگرم داده باشه به عنوان یه پرسپولیسی میگم باید بره.حرف پرسپولیسی ها اینکه قانون باید برای همه باشه.نه اینکه ما بهترین بازیکنامونو وسط لیگ بفرستیم تو تیم رقیب مستقیممون.بعد این جماعت هوچیگر و رانت باز هرکاری عشقشون کشید انجام بدن.
  • رضاپور US ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    چاه مکن بهر کسی اول خودت بعدا کسی .هوادار پرسپولیس گول حسین قدوسی و انسان نماهایی مثل او رو که فقط هدفشون ایجاد جو بر علیه استقلال هست (دروغ و راستش مهم نیست برای او و اتفاقا بیشترش هم دروغه ) نخورند چون اینها با کمک عوامل فدراسیون مثل علی عالی و درودگر و با کمک افراد رسانه مثل پژمان راهبر و بعضی دوستان اهداف خودشونو دنبال میکنند که اهداف چندین و چند ساله و بلند مدته و این اهذاف ارتباط چندانی به هواداری نداره
  • هوادار IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    🏆😀😁
  • ممم IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    از الان تیمایی ک با لنگ بازی دارن میتونن شکایتشون به کمیته انضباطی برسونن اگ امیری بازی کنه حالا ببینیم این بازیها و فیلمها و شکایات فقط برا استقلال بود یا برا لنگ هم هست!!!!!!!!!مشخص میشه ک 14 چنتا تیم تو زمین لنگ بازی میکنن!!!!!!!!هشتک مهندسی.........
  • هوچیگران لنگ IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    ببینم حالا لنگیائی که تا دیروز دم از عدالت و تسلیم بودن در برابر قانون میزدن الان اینقدر وجدان و شرف دارن که بیان بگن وحید امیری هم باید مثل همه جوانان مملکت بره خدمت؟؟
    • فریدون IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      اره عدالت رو تو جریان گل گهر ونساجی و کرونا.... دیدیم. انگار امتیازات معیشتی خیلی بهتون مزه کرده.اگه یه داور یه پنالتی اشتباه برا یه تیم دیگه گرفت میگین باید امتیازشو بدن به ما.خدایی یعنی اینجوری قهرمان بشین بهتون حال میده؟!!
  • صادق IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    مگر کشور بی در و پیکر هست بعد از سال ها تازه متوجه شوند آنهم نظام وظیفه که مو لای درزش نمی رود و حساب و کتاب دارد
  • کوهمره_جروق IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    ما مشکلی با سربازی رفتن بازیکنان تیممون نداریم.هر چی قانون بگه. مهترین چیز این هست که باز هم ما پرسپولیس هستیم.
  • ابی از فلاح US ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    ببینید کیسه کشا چه اتیشی گرفتن.اخه تعطیلها میگع شاید امیری بره ولی قطعا ترابی نمیره و چون ملی پوش هست تا سی سالگیش هم فرصت داره.خخخخخخخ طفلیا هول کردن میگن ترابی هم باید بره.دارین میسوزین.جوووون باید بسوزین.بابا شهابتونو لولو برد.تازه شروع ماجراست.راستی قوریا وفوری هم گفته الفرناز هول هست.خخخخخخخخ
  • سیاوش RO ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    لنگیهای حکومتی میگن ما تخلف می کنیم و با رانت و هزار جور جعل و کثافتکاری قهرمان میشویم اما سایر تیمها حق اعتراض ندارند و مثل بختک روی فوتبال ایران افتاده ایم و هیچگاه اجازه فوتبال پاک و فیرپلی را به ۱۵ تیم دیگر نمی دهیم ما لنگی حکومتی و سوگولی هستیم پس ام الفساد هستیم و فرافکنی و جعل می کنیم و کسی هم جلودار ما نیست چون به حلقه مافیایی قدرت در فوتبال متصل هستیم و فدراسیون و وزارت هوای ما را دارند حسین ماهینی احمد نورالهی مهدی ترابی وحید امیری رامین رضائیان محمدرضا خلعتبری مهدی طارمی و غیره در زمانهای مختلف با انواع تخلفات و جعل سند و فریب و حقه های گوناگون در این تیم مافیایی متخلف حکومتی بازی کرده اند
  • عباس معصومی IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    اعمال قانون نظام وظیفه برای همه و بدون توجه به رنگ ها #وحید_امیری_سرباز_است
  • ابی از فلاح US ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    خدا شکرت ک عشقپولیسی هستم و کیسه کش نشدم تا ده سال از بهترین سالهای جوونیمو بهشون سیادت کنم با زیرم موندن.....کیسه کش ده سال حوونی.بازم باید بمونی چون ترک عادت موجب مرض هست،من برای خودت میگم.خخخخخ طرف کیسه کش برگشته میگه چون ترابی مشموله(دقت کنید ترابی تا سی سالگی کلی هنوز راه داره چون ملی پوشه.سیاوش با دو دیقه بازی تونسته تا سی سالگی بپیچونه خدمتو اونوقت ترابی با ۵۰ تا بازی ملی نمیتونه )یعنی در این حد تیاه هستن.برگشته کیسه کشه میگه باید ۵ تا جام رو ازش بگیرن..ههه اخه کیسه کش شما ک توی ده سال ی جام ک ندارین ی حذفی داشتین که اونم با بازی غیر قانونی پاتوسی بدست اومده ،اونو باید ازتون بگیرن. راستی بابا شهابتون مرد.یتیم شدین.وای وای . بسوووووز لهنتی بسوز.جاااااااان چه حالی میده جلز و ولزتون
    • لنگی سوز IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      چرا در مورد وحید امیری جاعل سرباز فراری چیزی نگفتی لنگی متوهم😁
    • دریکوند IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      ده سال چگونه سیادت کردی؟با جعل و رانت اگر واقعا شما در ایران با عدالت قهرمان میشدید حتما باید در این ده سال یک قهرمانی آسیا هم می اوردید
  • ستار IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    نمیدونم چطور اینا خجالت نمیکشن بازیکنی که همیشه فیکس تیم ملیه و جام جهانی بوده رو با کسی مقایسه میکنن که چهار دقیقه بازی ملی داره...بابا چقد رووو دارین شما بازیکنایی مث امیری و جهانبخش و آزمون و کسایی که انقد خوبن تو تیم ملی و تاثیر مستقیم تو نتایج دارن باید معاف شن از خدمت نه کسایی که چهار دقیقه برا وقت تلف کردن میان تو یا تو لیست انتظارن
    • لنگی نباشیم IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      لنگی شماها تا دیروز دم از عدالت میزدین و می گفتین همه باید در برابر قانون تسلیم باشن و برن خدمت چی شد پس؟ مشکل براتون پیش آمده کسگم؟؟
    • مهدی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      هیچ فرقی نمی کنه قانون باید برای همه اجرا بشه هرچی قانون بگه استثنا نداریم
    • ستاری IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      چ ربطی داره وحید امیری تون سربازه حالا چ تیم ملی بره چ نره یه ۳ ساعت بازی کرده باشه چ ۵ دیقه!!!🔥😉🔥🔥متاسفم برا تون خودتونو اذیت کردید واسه مرادمند و سیاوش ما خودتون بدتررررر گیر افتادید و الان ماسمالی میکنیدش کسگم!!
  • محموددایی US ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    شوک وموک روبیخیال شو!!! این دوتاکیسه کش چی شد؟؟مگه قرارنبودتا ۳اسفندخودشون رومعرفی کنن فعلاکه زمان اعزام به خدمت این دوتاکیسه کش هستش واینابااین هوچیگری میخوان اززیراینکاردربرن
    • لنگ مافیای فوتبال IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      جعلپولیس لنگی دیگه دوران وساطت ریس جمهور با اردوغان به خاطر بازیکن جعلی گذشته الان اگه مردی فوتبال پاک بازی کن
  • لنگی سوز IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    ههههههه چطوری لنگی😁😂
  • پرسپولیس همیشه قهرمان IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    بعضی از استقلالیا که عدالت رو رعایت نمیکنن خیلی براشون متاسفم و مطمئن باشین که یه روزی قطعا چوبش رو خواهید خورد یزدانی و مرادمند و که سربازیشون کاملا قطعی هست رو نمیفرستن و نا عدالتی می کنن بعد امیری که داره دکتری میخونه و ملی پوش هم هست رو میخوان بفرستن سربازی کور خوندین چوب خدا صدا نداره
    • لنگی های متناقض IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      آره صدا نداره حتما آه ننه عیسی ما رو می گیره و رباط صلیبی پاره می کنیم😁
  • لنگ قهرمان آسیا IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    باید بازیهای لنگ تواین چندسال بررسی و همه ۳برصفر بشه مادنبال اجرای عدالتیم
    • {••••••} IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      اولا فکر نکنید با این بحثی که راجع به وحید و ترابی باز کردید ما از مرادمند و یزدانی یادمون میره دوما اگه دنبال اجرای عدالتین بزارید مرادمند و سیاوحش برن سربازی بعدش وضعیت وحید رو پیکی ی می کنیم اگه مشکلی بود هرچی خواستید بگید چون وحید 3 دوره تو جام جهانی بوده و سرباز قهرمانه و در ضمن ترابی هم تا 30 سالگی معاف هست سوما حالا که دارید این بحث هارو باز می کنید می تونم 7 تا بازیکن کیسه نام ببرم که شرایط وحید رو دارن و اگه وحید بره سربازی اونام باید برن چهارما بوی سوزش گلات خونمون رو برداشته کمتر بسوز
  • ایمون زاید IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    کیسه ...امیری ۱۱ساله بازیکن اصلی تیم ملی ایرانه پس سرباز قهرمانه...سه دوره جام جهانی رفته..این بحثا نمیتونه مارو از دوبازیکن کیسه غافل کنه ..هرچند دوتاشونم بازیکن نیستن
  • نیما IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    بابا برید سربازی بازی هارو ۳ ۰ نکنید بحیی بزار برن بدون وحید تیم نابود نمیشه
  • عشقپولیس IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    حالا که دیگه دیدن باید برن می خوان سربازی امیری را خراب کنند چرا خودتو ن را که به جز تو کیسه بازی نکردین با وحید که تو تیم ملی و بهترین تیم ایران هست مقایسه می کنید؟ انگشت کوچیکه وحید هم نیستید. الکی بهونه می یارید
  • ایمون زاید IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    برای ما هیچ فرقی نداره هر کسی که شرایط اعزام به خدمت رو داره باید بره ،حالا این شخص پرسپولیسی باشه یا کیسه کش ،اگر امیری شرایط یک سرباز رو داره باید برا خدمت و از این بابت ترسی نداریم و گلمحمدی هم استعفا نمیده ،در حال حاضر همه در جریان هستند که کیسه چطور قوانین و آئین نامه های فدراسیون رو چطور به هیچ میشمارد و از قدرتی مافیائی در استفاده از دو بازیکن در پنجره بسته ،استفاده از دو بازیکن خارجی در شرایطی که بدهی به سازمان لیگ بابت تبلیغات محیطی داشته ،پنالتی های سهمیه ای ،امتیاز های ادعائی خلاصه این پرسپولیس نیست که می لرزد ،این کیسه هست که به درماندگی رسیده
  • فرشاد IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    مهدی ترابی که کلا معافه
  • ق ر IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    به عنوان پرسپولیسی باید عدالت باشه حالا می خواهد بازیکن هر تیمی باشه فوتبال نباید کثیف شود چون آخرت ارزش این همه کثافات کارهای ندارد وقتی اعتقاد خداوند متعال باشه عدالت در نظر گرفته میشه اگر نه ...
  • طرفدار IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    سلام اجازه دهید تا قانون برای همه اجرا شود قانون استقلال و پرسپولیس ندارد
  • لنگی کیسه کش IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    ترابی وامیری برند توتیم نیروزمینی شهیدشاملی کازرون بازی کنند فجروملوان ظرفیت تکمیله
    • ! IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      🤣🤣🤣🤣🤣
  • فدایی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    امیری و ترابی هم باید برن خدمت ضمن اینکه به تخلفشون که جعل کارت پایان خدمته رسیدگی کنن تقاضای عاجل ازنهادهای نظارتی داریم به قضییه جعل سند لنگیا رسبدگی کنن وراحت ازکناره چنین قضایی عبورنکنند
    • اصالت یعنی لر IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لوپ،لوپ،خورد گهی دانه دانه.باید از هر تیم ها لیگ برتر و آزادگان دو امتیاز قرض بگیری صدقه بدی به تیم ملعون استقلال تا شاید امسال در جمع چهار تیم بالای جدول بمونه. با این تیم و طرفداران بی مخ و خیالبافشه،بمبی مثل شهر هیروشیما بخوره تو سر و کله شو .
  • لنگی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    باید کل بازیهایی ک امیری برای لنگ بازی کرده سه برصفربه نفع حریفاش بشه،،، یعنی چه خدمت نرفته مگه کشکه.
    • بیات IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      مرگ فقط برای همسایه خوبه .چاه نکن بهر کسی ؟چه اشکالی داره امیری وانشاالله پسرش با هم بروند سربازی .
  • مسعود IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    وحید خودش وکالت خونده بهتر از هر کسی از قوانین آگاهی داره . مطمئن باشید کاراش قانونیه زحمت بی خودم نکشید
  • لنگ IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    پس اگه اینجوره قانون میگه که باید نتایج بازیهایی که امیری داخلشون بوده باید سه برصفر به نفع حریفان لنگ بشه اگه واقعا قانون اجرا بشه قهرمانیهای لنگ که خودش زیره سوال بود بیشترزیره سوال میره البته تا دوستانی چون درودگره لنگی درفدراسیون هست بعیدمیدونم اتفاقی برعلیه لنگ بیفته
  • یحیی کچل موفرفری IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    نتایج بازیها پس بایدبرگردونده بشه؟
  • دایی فقط مندلی دایی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    هواداران عزیر سرخابی خودمونو داریم جر میدیم که چیه ؟ اگ‌قراره اتفاقی بیوفته میوفته خدمت فوتبالیستها ک سهله . یارو لوله از چاه نفت کشیده تا دریا بعد از اونجا قاچاق میکنه آب از آب تکون نخورده . ما مردم هم هیچکاری ازمون بر نمیاد پس سرمونو درد نیاریم . یاحق
  • حامد IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    وقتی کارت بازی صادرشده یعنی مشکلی وجودنداشته.برای یزدانی ومرادمندتا30بهمن کارت صادرشده وبایدبرن توفجرسپاسی بقیه فصلوبازی کنن
  • امیری سربازفراری IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    قانون اجرابشه خوبه امیری وترابی بلاخره بایدبرن خدمت
  • جعل& پو& لیس IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    خوب به خبر دقت کنید میگه ترابی بازیکن تیم ملی هست تا 30 سالگی نباید به خدمت برود ولی در عوض یزدانی و مرادمند هم که به تیم ملی دعوت شده اند باید بروند به خدمت مثل اینکه اینجا قانون رو برای افراد خاص و تیم خاص فقط نوشتند دوگانگی و تبعیض رو چطور تعریف میکنید لنگیا ؟؟؟؟؟
  • علی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    چقد آدم علاف داریم
  • حرف زدن روی هوا افتخار کیسه IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    در جواب یه چند تا متوهم:امیری از زمان یازده سال پیش از زمان کی روش جونتون که میگید گفته پرسپولیسی ها بی حیا و بی ادب هستن تو تیم ملی بوده!!! در مقایسه کل سابقه این دو بازیکن استقلال کلا پانزده دقیقه هم نیست!! دومی زمان سربازی هجده سالگی است برای مردم یک ذره فکر هم بد نیست که سربازی اونا این زمان باشه یعنی در زمان هجده سالگی رفته باشن چهارمی اینه که یه زمانی تیم تراکتور زیر نظر سپاه بوده و ادعا ی استقلال مبنی بر اینکه تو تیم نظامی نبودن دروغ باشه پنجمی ممکنه کیسه دروغ بگه ششمی معافیت های سربازی مختلفی وجود داره من نزدیک نه دلیل گفتم یعنی امیری توی هیچ کدوم اینا نیست؟؟؟؟ ما هم بلدیم بگیم گیر دادن به بازیکنی که تو دربی نباشه پرسپولیس به مشکل میخوره چرا حتماً اومدن به ایشون گیر دادن این مشکوکه!!! ما هم بلدیم بگیم کیسه دروغ میگه کلی معافیت بگیم ‌‌..... و راحت بندازیم تا دو هفته بعد دربی!!! اما مرد هستیم ادعای جام پاک نداریم!!!
    • دریکوند IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      شما مردید؟مردی هزاران سال نوری از مکتب جعل و رانت و مافیای رسانه عبدو دور است
  • دریکوند IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    کدام تیم حکومتیست؟ ۱-تیمی که هیچ مقام دولتی طرفدارش نیست یا تیمی که وزیر و وکیل و رییس جمهور و اعضای تیم مذاکره هسته ای آشکارا در خدمتش هستند؟ ۲-تیمی که مربی که هیچ بازیکنان درجه یکش هم به تیم ملی دعوت نمی شوند یا تیمی که بازیکنان نیمکت نشینش فیکس تیم ملیند و مربیانش همزمان در تیم ملی می چرند؟ ۳_تیمی که سال ۸۷در سوپر جام حاضر نمیشود و اتفاقی نمی افتد یا تیمی که سال ۹۷سه روز قبل از سوپر جام با همان تیم سه صفر بازنده می شود؟ ۴_تیمی که رانتی ندارد یا تیمی که اطرافیانش هدایتی،زنجانی،رویانیان،محلوحی،سلطانیفر،اذری جهرمی و...هستند؟ ادامه دارد...
    • کیسه یعنی ۷۶ سال جعل و فساد IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      بیچاره 🤣🤣🤣🤣 بی جامی بد دردیه، فهمیدید با فرناز هم لیاقت قهرمانی ندارید و نخواهید شد، از اول فصل گفتم کیسه نیم فصل دوم حاشیه میاد سراغش و اومد و بازم قهرمان نمیشه چون شخصیت قهرمانی ندارید هروقت هم خودتون هم فرنازتون یاد گرفتید مثل برانکو وقتی ۲ یار اصلیشو وسط فصل به اسم سربازی داد به رغیب مستقیم نه قهری کرد نه نازی کرد نه تهدید به استعفا کرد اونوقت بیا حرف بزنید ببینیم دردتون چیه
    • کیسه حکومتی قانون گریز IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      رو که نیست سنگ‌‌ پای قزوین هست خوب چندروز پیش کل حکومت مثل وزرات ورزش و فدراسیون آبی و سردار سپاه جهت تعویق غیرقانونی مرادمند و یزدانی نامه زدن یا نتیجه سه بر صفر به وسیله فدراسیون آبی به نفع کیسه دادن سوپر جام نتیجه سه بر صفر گرد قاضی دادگاه کاس،پرسپولیسی بودن سه بر صفر تایید کرد ارکان تندروها کسانی که مانع برجام شدن دولت پنهان همه هوادار کیسه هستند قدرتش شون از دولت مردمی اصلاحات بیشتر هستند از حکومتی بودن حرف نیزنید تیم جماران کیسه و ماس و مالی کردن چریان پاتوسی بریدن سر پارس جم تو همون دوره برای کیسه بود یا دولت احمدی نژاد کیسه به واسط دوپینگ دست جمعی و رشوه و تبانی قهرمانتون می کردن حرف بدون مدرک ناشی از توهمات شما پشیزی ارزش نداره
  • کوهمره_جروق IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    فعلا که قدرت دست آجرلو هست
  • دریکوند IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    چه تیمی حکومتیست؟ ۵_تیمی که یک رسانه طرفدارش نیست یا تیمی که تمام رسانه های جیره خوار حکومت و در راس آنها مشغول قهرمان سازی ازان و ماله کشی اقدامات فراقانونی اش هستند؟ ۶_تیمی که توسط افسران میهن پرست ایرانی پایه گذاری شده یا تیمی که توسط قمارباز قاتل مردم ویتنام و تختی بوجود آمده و بازیکنانش ساواکی بودند و الان هم روی لباسشان تبدیل به پیام بازرگانی حکومت شده؟ ۷_تیمی که تمام روسای فدراسیون مثل دادکان نوآموز شکوری وو..در آن چریدند یا تیمی که یک رییس موقت متعادل از آن برای فدراسیون تحمل نمیشود؟ ۸_تیمی که بازیکنانش قبل از مهلت قانونی سربازی باید تحت فشار باشند یا تیمی که بازیکنانش با جعل کارت یا سربازی نمی روند یا در ۴۰سالگی می روند؟ ۹-تیمی که از کاپیتانش هر هفته تست دوپینگ می گیرند یا تیمی که کسی با کاپیتان ۴۰ساله اش کار ندارد و از یار ذخیره اش تست می گیرند! ۱۰_تیمی که داورها هر هفته سرش را می برند یا تیمی که داور به بازیکنش می گوید داره دقیقه ۸۰میشه نمی‌خواهید تو محوطه خودتون زمین بیندازید ؟ ادامه دارد....
    • کیسه یعنی ۷۶ سال جعل و فساد IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      این همه فشار بهتون اصلا طبیعی نمیتونه باشه 🤣🤣🤣🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
    • تیر غیب US ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      با درود،پاسخ قصه طولانیست پس در یک کلام تیمی حکومتی است که پادشاه در عهدی و یادگار در عهدی دیگر او را پشتیبانی میکند.تیمی حکومتیست که صاحب منصبانِ درباری در عهدی و سپاهی در عهدی دیگر از او حمایت میکنند.قصه کوتاه موفق باشید
  • کیسه یعنی ۷۶ سال جعل و فساد IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    جون ادای روشن فکرانو در نیار بهت نمیاد، حکومتی هم برازنده شما نیست چون کیسه خودش بخش جدایی ناپذیره حکومته، شما در حد سلطنتی هستید، بهتره رجوع کنی به حرفهای مهدی امیر آبادی تو پخش زنده تلویزیونی که چطور آبروی کیسرو برد گفت این پودرارو فرهاد از دبی آورد گفت بخورید بعد ما فهمیدیم ممنوعه بوده، پس اینم دوپینگ واضح از تیم کیسه، از داوری نگم برات فقط همون بازی هوادار هم گل خطا زدید هم ۱۲ نفره گل زدید تا ۳ امتیاز مفت بگیرید، بازی پیکان تو خارج از محوطه جریمه گلر با دست دفع توپ می‌کنه و داور فقط نگاش می‌کنه مهدی پور کارت دوم نمیگیره از ترستون که خسته هستید یک شبه ۱۸ تاتون کرونا میگیرن ۱ شبه خوب میشن یکی میره فرانسه یکی میره تیم ملی، از بدو تاسیس باشگاهتون ۷۶ ساله دارید رانتو جعلو فساد میکنید چون تو ۴ سال گذشته برخورده کمتر بود این حمایت ها الان ناله هاتون گوش همرو کر کرده
  • تاج بی همتا IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    تمام دوران سلطانی فر باید بره زیر ذربین بازرسها . هر تیمی که میخاد باشه مهم نیست . باید تاوان کارهای کثیفشون رو بدن . فرقی نداره کدوم تیمها باشن
  • دریکوند IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    کدام تیم حکومتیست؟ ۱۰_هرکس ماجرای دسته سه رفتن استقلال را نداند و طرفدار تیم حکومت را ببیند واقعا فکر می کند استقلال در جریان بازی ها ابتدا به دسته دو و بعد دسته سه سقوط کرده و نمی داند با خیانت عابدینی تیم استقلال را که در لیگ تهران سوم شده مستقیما به دسته سه فرستادند وسال بعد که خود پیروزی چنین شرایطی داشته قانون را برداشتند!جالب اینجاست پست فطرت های هوچیگر به این مسأله که باز هم نشان حکومتی بودنشان است افتخار کرده بخاطر ام به خیال خام خود ما را تمسخر می کنند! ۱۱_جریان‌ بازنشسته کردن حجازی در سن 28سالگی با78بازی ملی هم نشان دیگری از مافیای پیروزیست که امروز به داشتن فلان بازیکنشان با چند بازی ملی افتخار کنند و بازیکنانشان با 38سال در تیم ملی بچرند با تشکر از خبر ورزشی ادامه دارد
  • لنگ IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    یه نصیحت برادارانه به هوادران فهیم و با کلاس استقلال(تاج) چرا دارید بی خودی با لنگیا بحث میکنید اینا هنوز فرق تیم و باشگاه رو نمیدانند چطور؟ لنگ فقط یک تیم هست و محدوده فعالیتش فقط و فقط فوتبال بوده و هست بغیر این هست با سند ثابت کنید ولی تاج یک باشگاه به تمام معناست تیم والیبال - تیم بسکتبال - تیم فوتبال - تیم کشتی - تیم تنیس - و... اعم از بخش بانوان واقایون داشته مثل این هستش بنز یا بی ام دبیلو رو با ژیان مقایسه کنید اگر کسی تونست فرق این دوتا تیم وباشگاه رو به لنگیا حالی کنه یا قانع کنه من رو هم درجریان قرار بده ؟
  • دریکوند IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    در پاسخ به تیر غیب: عبدو داماد دربار بود و اسطوره سرطلاییتون کارمند ساواک.لابد سلطانی فر رویانیان هدایتی زنجانی عراقچی. تخت روانچی محلوجی عابدینی و صدها فاسد مثل اینها هم وزیر و سردار و سپاهی ما بودند!در خاطرات عراقچی آمده که تخت روانچی در مذاکره ماند و من رفتم بازی پیروزی را نگاه کردم و لحظه به لحظه به او گزارش می کردم!یعنی وقت مذاکرات هسته ای ملت صرف دیدن نایب قهرمانی پیروزی شد!در جریان تارمی هم لابد ظریف و روحانی برای استقلال مذاکره کردند موارد زیاده ولی نه زیادتر از روی شما
    • تیر غیب US ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      با درود،جناب دریکوند! مگر همهء کارمندان سازمان امنیتِ کشور شکنجه گر بودند که اینگونه میفرمایید.اینگونه استدلال هوچیگری نیست؟ بنده در امجدیه بار ها و بارها شاهد به ستمکاری های سیستماتیک علیه پرسپولیس و به نفع تاج بوده ام؟ آیا چند سال دارید؟ میدانید عزیز اصلی در چه شرایطی از خجالتِ داور در آمد؟
    • تیر غیب US ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      ...بیبینید عزیز خود چه میگوید:در آن سال ها اکثر داوران تحت تاثیر تاج بودند.در نیمه اول آن دیدار مظلومی گلزنی کرد و تاج پیش افتاد.در نیمه دوم در یک ضدحمله فرصتی برای ما مهیا شد؛خوردبین فرار کرد و کسی نتوانست او را متوقف کند و در نهایت از پشت هجده قدم دروازه تاج را باز کرد.این گل کاملا سالم بود؛داور هم در ابتدا گل را قبول کرد اما بعد از آن قلیچ خانی با داور در گوشی صحبت کرد و آن اتفاقات رخ داد.من در حال شادی بودم که داور به من گفت عزیز گل قبول نیست؛خوردبین خطا کرده.من هم با تعجب گفتم خوردبین که پا به توپ بود و گل زد؛چه خطایی!او هم جواب داد اگر اعتراض کنی اخراجت می کنم.شما خودتان می دانید در آن وضعیت چه فشاری روی بازیکنان است.من سعی کردم خودم را کنترل کنم اما در نهایت آن درگیری ها رخ داد.از همان جا بود که از فوتبال زده شدم.
    • تیر غیب US ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      این یک از هزاران زیان هایی است که به سه بر صفر شدنِ بازی انجامید.نکند که عضویتِ ولیعهد رضا پهلوی در تاج را منکرید که از دامادیِ عبده میگویید؟! به عوضِ کلی گویی موردی بفرمایید.نمونه ای از حمایت های دورانِ شاهنشاهی را به نفع پرسپولیس بفرمایید تا در مقابلِ آن نمونه ها از حمایت های حکومت از تاج برایتان سیاهه کنم.آنچه مینویسم برای بیداری کافیست لجاجت و عناد بر حقیقت قصهء دیگریست.مانندِ حقیقتِ "هیولای درون" که به وزیر و وکیل تسمیه نمودید امروز محمدِ نوری ناخواسته مورد تأکید قرار داد.خدا قوت!!
    • سیدرضا IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      جل الخالق بازی کردن ولیعهد در تاج!!!!!!!!! من نمیدونم این توهمات از کجا میاد ؟ فقط یک بازی حتی در زمین خاکی بگین که ولیعهد تاجی شده . دست بردارین از اینهمه توهم و دروغ، خداروشکر هستیم تا تاریخ جعل نشه .
    • تیر غیب US ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      با درود،آقا سیدرضا شلوغش نکن داداش.نگفتم کنار حسنِ روشن در ترکیبِ تاج گلزنی میکرد که میفرمایی "جل الخالق". عضو افتخاریِ تاج بود و حتی عکسی از ایشان پشت توپ و با لباسِ ناج در حالِ زدنِ ضربهء پنالتی در کیهان ورزشی و یا دنیای ورزش به چاپ رسیده بود و جای انکار ندارد.و از این بهانه ها گذشته برای شما و تمامی اهالیِ محلهء طرشت آرزوی شادکامی میکنم الحمد لله که برقرار هستید و خواهید بود
  • سیدرضا IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    خدا قوت جناب دریکوند
  • عابد IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    امیری تو........امیری
  • دریکوند IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    جناب تیرغیب که ادبیاتت هم ادبیات حکومتیست من به موارد فراوانی اشاره کردم ولی فرض محال را بر این می گذاریم که ما زمان شاه حکومتی بودیم نمی دانم چگونه در آن رژیم فاسد ما حکومتی بودیم بعد اولین دوره لیگ تخت جمشید را شما بردید؟با مثلا ۶-۰کذاییتان مال همان دوره است؟یا فرض محال ما حکومتی بودیم لیگ تخت جمشید از ۴۹شروع شد و ۵۵-۵۶خاتمه یافت یعنی رقابت ناعادلانه ای که مدعی هستید نهایتا ۷سال طول کشید اما رقابت ناعادلانه شما با سایر تیمها و بخصوص ما ۴۳سال است ادامه دارد...نرود میخ آهنی در سنگ
    • تیر غیب US ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      با درود،دریکوند عزیز اول آنکه میانِ این بنده و حکومت فرق دان از زمین تا آسمان بلکه فرقِ بی منتهی در میان.یک گدای گوشه نشین از دربار و بیت بی نیاز است.دوم آنکه اساسِ متینی که پایوران و صاحب منصبانِ تاجی استوار نمودند الی اکنون ادامه دارد و از هر حکم از احکامِ ارکان قضاییِ فوتبال که سیستمِ قضاییِ کشور(عالیترین سطح از اقتدارِ حکومت) را در فوتبال نمایندگی میکند استقلال نوازی و پرسپولیس ستیزی دیده میشود.در این احوال نیز پرسپولیس توانسته با محرومیت های پیوس و محرمی و عابدزاده....تا شجاع و احمدزاده...قهرمانی های پیاپی را تجربه کند و این دلیل نمیشود.اما در قسمت پایانی با شما موافقم.میخ آهنی در سنگ نمیرود.برقرار باشی
  • طاهری IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    من پرسپولیسیم اگرترابی و امیری خدمت نکردن باید برن خدمت
  • استقلال مظلوم IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    هربازی که امیری وترابی بازی کردن باید نتیجه ش 3هیچ بشه چون باشگاه باعلم به اینکه اینا کارت جعلی داشتن بازیشون داده مافیای حکومتی فوتبال دستش رو شده دیگه از مجلس وسازمان نظام وظیفه میخوایم همینطور که تو موضوع خدمت استقلالیا ورود کردن تو مسیله کارت جعلی پرسپولیسا هم ورود کنن وگرنه ثابت میشه مافیای فوتبال پرسپولیسی به مجلس ونظام وظیفه هم رخنه کرده
  • عبدالله IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    اگر قرار باشه از پرسپولیس به خاطر امیری امتیاز کسرکنند پس بایستی تیم ملی هم از جام جهانی حذف بشه چرا که واقعا امیری دست راست تیم ملی محسوب می‌شود
  • علی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    پرسپولیس قهرمان مثل شما کیسه های بدبخت کاسه ی چه کنم دست نمیگیره بازیکن بره حتی‌ وحید امیری باشه گریه وزاری نمی کنه شما کیسه ها اگه ۱۰ روز سیاهوحش مصدوم شد عزاداری میکنید ولی پرسپولیس قهرمان با مصدومیت ۷ بازیکن اصلی خم به ابرو نمیاره وبا اقتدار همه ی تیم ها را از سر راهش بر میداره به امید قهرمانی زود رس ارتش سرخ
  • سید صالح IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    امسال هم مثل جام حذفی و سوپر جام استقلال دقیقه ،۹۰ قافیه را خواهد ساخت و قهرمان نخواهد شد. علیرغم اینهمه ریخت و پاش
  • شاهین IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    از سردر باشگاه استقلال بد جوری بوی آششششششششششششششش میاد خدایش این کیسه همیشه میخان حق بقیه رو پایمال کنند بابا دوتا بازیکن شما سربازن باید برن خدمت این دیگه جرزنی نداره مگه دوتا از ستاره های پرسپولیس احمد و امید رفتن خدمت هواداری پرسپولیس بجز ایستاده تشویق کردن این دوتا کاری کردن پرسپولیس با دست خالی اومد پنچ سال قهرمان شدش با درایت و فکر و کارای اصولی تمرین و تمرین و تمرین و تلاش نه با جر زنی بابا جام گرفتن خوبه به چه قیمتی تف به اونایی که با جرزنی و کولی بازی بخان هر طور شده بعد چند سال رنگ جام رو ببینند
  • هیس IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    حالاچرا اقد دارین سنگ این دوتا تیم به سینه میزنید چقدر شماها بیکارید
  • Mina IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    میبینم کیسه سوخته #کیسه_حقیر😂😂
  • استقلال قهرمان IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    همه کسانی که ملزم به رفتن خدمت سربازی هستند باید بروند، یزدانی ، مرادمند. لنگی ها نیز که تا دیروز دم از قانون می زدندو الان بی قانونی های آنها در نبود بابا مسعود به بیرون درز کرده باید همه بازیهایشان که حداقل امیری در آن بازی کرده، نتیجه اش ۳بر۰شود و در برابر گل گهر نیز نباید به زمین برود. همانطور که لنگیها می خواهند به دنبال فوتبال پاک هستیم و همه در برابر قانون برابرند مگر خون لنگی جماعت رنگش فرق دارد؟
  • مسعود دهدشتی IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال عاجزانه خواهشمندیم که بخاطر اتفاقات دو دهه پیش که در مسابقات لیگ دسته سه و محلات اتفاق افتاد .امسال دو امتیاز به تیم استقلال بیفزایه،شاید شاید فرجی بشه ..
  • امین IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    خدمت کیسه کشان مافیا عرض کنم که طارمی از بالاترین مرجع فوتبال جهان حکمش داده شده! ماجرای طارمی و بلبلی دقیقا یکی بود. اگر طارمی غیر قانونی بازی کرده، بلبلی چی؟؟؟؟ دوم ماجرای پاتوسی که دو فصل غیر قانونی برای کیسه بازی کرده چی میشه؟؟؟؟ ماجرای میلیچ که نیم فصل لیگ قبل به گفته فکری فسخ کرده، بعد پنجره کیسه بسته شد و دو روز بعد از اتمام نقل و انتقالات نیم فصل پنجره کیسه باز شد، میلیچ چطوری ثبت کرد و دوباره تا پایان فصل برای کیسه بازی کرد؟ و همینطور دو بازیکن دیگه که اون مقطع جذب کیسه شدن، چطوری ثبت کردن و بازی کردن؟ ماجرای دو بازیکن خارجی کیسه در این فصل چی شد؟ که مقابل نساجی به گفته رئیس سازمان لیگ بدون مجوز بازی کردن که مقابل گل گهر جلوی بازی کردن شون گرفتن؟؟؟؟ ماجرای امتیاز اهدایی از گل گهر که با سفارش یکی از مسوولان رده بالای فدراسیون رای بنفع کیسه شد، چی؟ اگر این تیم فراقانونی نباشد باید امتیازهای گل گهر برگردد. در آخر انگار مظلومی رئیس سازمان نظام وظیفه است که دنبال سرباز کردن بازیکنای پرسپولیس است! آقای مظلومی شما دست بزار روی کلاه خودت که باد نبره تش.
  • هوادارا سرور کیسه پرسپولیس US ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    ترابی ک هنوز بیست و هفت سالشه سه سال وقت داره با وجود ملی پوش بودنش. امیری هم اولا معافه دوما فعلا داره درس میخونه.پس اول حرفی رو بفهمند راست بودنش رو هوادارای کیسه صعودی بعد قار قار کنند و شروع به هوچیگری.بسه دیگه این همه تبعیض امسال دهن همه تیمارو سرویس کردید.از امتیاز های کیلیویی بگیر تا به ثبت رسیدن دو تا بازیکنتون و از دوازده نفره بازی کردنتون بگیر تا بقیش و هیچکسم کاری باهاتون نداره.الان که فهمیدید این دو تا یزدانی و مرادمند سرباز باز با هوچیگری میخواید پرسپولیس رو وارد حاشیه کنید؟امسالم قهرمانیم پرسپولیسیم و همیشه قهرمان.
  • علی کریمی IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    چاه نکن بهره کسی اول خودت بعدش کسی اگرآقای امیری سربازه ازچه موقعی سرباز شده چندتابازی باوجودسربازبودن برای تیم پرسپولیس بازی کرده وآیا دوباره داستان تیم گل گهر تکرارمیشودکه اگرغیرقانونی بازی کرده بایدنتایج اون بازیها برگردد کشورما اسلامی وحق رابایدبه حقدار داده شودعلی برکت الله
  • دی ماهی IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    هر کاری کنید پرسپولیس قهرمان خواهد شد چون همه چیز به ساق بازیکن گره میخوره راستی از جگوار وریا غفوری چه خبر
  • میثم IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    الاستقلال عربستانی از قدیم کارشون رو با کثیف بازی و زیرآب زنی بقیه تیم ها پیش می بردن
  • Se¥ed IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    کیسه‌کش های حقیر،،، درباره تیم دوچرخه نطلب نمی‌نویسن، میاید زیر مطلب ارتش سرخ آسیا کامنت می‌ذارید، ی جو عرضه داشتید ی جام می‌گرفتید، چند نفر طرفدارتون خوشحال شن، فقط تخریب بلدید اونم نه توی چمن سبز مسابقه، توی پیج‌های گوگل و اینستا
  • یحی IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    ای استقلالیهایه بی سوادوکیسه کشها،شماهابرین کیسه کشیتون رو بکنین درحاله حاضرطبق اسنادی که دردست هستش سیاه ومراد جفتشون سربازهستن الان هم سیاه وهم عمومراد طبقه قانون نبایدبازی کنن تاسربازی برن ،دیگه اینکه درباره امیریه بزرگوار که ماننده یک امیر درفوتبال بزرگی میکنه حرفتون به هیچ جانمیرسه ،شمااستقلالیها مثله شترهستین ازقدیم گفتن شتردرخواب بیندپنبه دانه،فعلا برین خابتون رو ببینین
  • پدر لنگ امیرارسلان مطهری نامدار IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    دوستان عزیز خبر دارید که لنگیا دنبال شماره نظام وظیفه ازبکستان میگردم ببینم آمانوف خدمت سربازی رفته لنگیا هر کار کنید اسکل هستن حالا شما لنگیا که اینقدر فعالین بگردیم شماره نظام وظیفه فرانسه و بنین و ایتالیا رو پیدا کنید ببینید یامگا و ژستد و پین سربازی رفتن یا نه😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
  • مافیای لنگــــــــــــــــــــسرخ ورزش ایران IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    دوران پسا بابا مسعود و مامی آذر جهرمی جیره خواران لنگی های سازمانها و نهادها و..... به تکاپو افتاده اند چکار کنند تا استقلال ( تاج کبیر آریایی * * * ) قهرمان نشود .افشین فرشــــــهتلی (پیگرد امارات) و رفقای نامحسوس و گمنام و دروغگر و حسین هدایتی زندانی و بابک زنجانی زندانی و نوادگان کازینکاباره عبده(قاتل تختی) .... دست در دست هم داده اند با هزاران تقلب و دسیسه کاری و واریز پول به حساب شخصی داوران و صدور کارت معاف از خدمت سربازی با شارژ پول به عناصر جیره خوار و نفوذ در ساختار وزارت ورزش و فدراسیون های ورزشی و شارژ پولی مجریان و برنامه ریزان و کارگردانان رسانه ملی و ... سعی نموده اند در دوران بابامسعود بدرخشند (جام های اسنپی و تپسی ) در دوران پسا مسعود و مامی آذر جهرمی همان افراد لنگی توانسته اند بکار خود ادامه دهند.این همه بودجه و بریزو بپاش از کجا می آید بله ته کیسه چند وزارتخانه سوراخ های بزرگی دارد و نفوذی های لنگی و جیره خواران ان وزارتخانه ها با صدور اسناد جعلی و جعل امضاء وزیر و معاونان ارقام میلیاردی به حسابهای بازیک باشگاه لنگلیس(کازینوکاباره عبده) تزیق می نمایند و..
  • بینشان IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    ماشاالله چقدر فیلسوف 🤣🤣
  • ف IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    لیگ ایران مفت گرونه با این بازیکنان واین مسیولین
  • نظام وظیفه قرمز IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    برای تیم حکومتی همه چیز قانونی و محرمانه است عدالتم آرزو است
  • منوچهر IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    آقای مظلومی من همکلاست بود م در مدرسه بهرام آبادان یادت تیمسار شاهنشاه دست خودت وبرادرت مرحوم غلامحسین در داخل مدرسه گرفت وبردتون به تهران تیمسار خسروانی برای دوتاتون معافی گرفت حالا چی. میگی برای خودت برو یه گوشه بشین وپولت بگیر پرسپولیس. ارباب استقلال دیگه اگر مصاحبه کردی گنده های دیگران را رو میکنم
  • علی کریمی IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    سلام اول به مرام پهلوانی مکتب تاج ایمان بیارید باوجوداینکه چندسالی میدانندبازیکن متقلب شما ازنظام وظیفه تقلب کرده چون مکتب حجازی هاوپورحیدریهاآموزش دیدند چیزی نگفتندوالان هم خودتون باعث شدید وخبرنگاراهم اول کلاس زبان فارسی برای قلیچ بزارید حداقل اسامی بازیکن خارجی تیم خودشون یادبگیرد وفرهادهم جام باشگاه‌های آسیا بالای سربریده که تو امثال تودرحسرت آن تاابدمیسوزی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی