نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۲ شرط ستاره پرسپولیس برای تمدید/ سرخ‌ها با قرارداد ۱۱ رقمی موافقت می کنند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی ترابی دوست دارد تا زمانی که در ایران بازی می‌کند پیراهن پرسپولیس را بپوشد اما شنیدیم شروطی دارد.

یکی از بازیکنانی که قراردادش با پرسپولیس به اتمام می‌رسد، مهدی ترابی ستاره این تیم است. یحیی گل محمدی اصرار فراوانی برای تمدید قرارداد این بازیکن داشته و از باشگاه خواسته است به هر شکل ممکن او را راضی به این کار کنند. مدیران باشگاه پرسپولیس برای مذاکره با مهدی ترابی دست به کار شده و شنیدیم پیشنهاد ۸ میلیارد تومانی به او ارائه داده اند.

ظاهراً ستاره شماره ۹ پرسپولیس هم اوکی داده است اما نه با این مبلغ! همین الان تیم‌های صنعتی حاضرند دو برابر این رقم را برای یک فصل به مهدی ترابی پرداخت کنند اما دل این بازیکن با پرسپولیس است.

شماره ۹ دوست دارد تا زمانی که در ایران بازی می‌کند پیراهن پرسپولیس را بپوشد اما شنیدیم شروطی دارد؛ اول اینکه نحوه پرداخت مبلغ قراردادش مشخص و به شکل پیشنهادی خودش باشد و اینکه دوم باشگاه پرسپولیس ۲میلیارد تومان دیگر روی مبلغ پیشنهادی اش بگذارد. باید دید آیا رضا درویش با این موضوع موافقت می‌کند یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حرف زدن روی هوا افتخار کیسه IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    وریا غفوری کاپیتان استقلال برای یک فصل هشت میلیارد گرفته!!!! با نصف بازی ها روی نیمکت!!! بعد ترابی برترین پاسور لیگ!!! یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بازیکن تیم ملی برای حداقل سه فصل یازده میلیارد یعنی سالی چهار میلیارد!!! این حدودا چهار میلیارد کم نیست گفتم مقایسه کنم با قراداد کاپیتانشون تا یه عده متوهم حمله نکنن
    • محمد US ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      بهتره یه بار دیگه متن رو بخونی برای یه فصل نه چند فصل
  • یه ایرانی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    ما که نداریم، لیگ امارات و قطرم که نمیری! پس بساز ... یا میفرستیمت سربازی ... سپاهانم یه گزینس منتها دیگه با تیم قهرمان نمیشی، استقلالم نقده، اونم که دلت نمیاد ... حالا چند ساله هست؟
  • رضا IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    رامین ماهی 1 میلیارد میگیره انگشت کوچیکه ترابی هم نیست.
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    همه میدونیم که انگشت کوچیکه ترابی می ارزه به کل بازیکنای کیسه با سرمربی و کادرشون پس می ارزه
  • غریبی US ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    از ابتدای فصل تا حالا حداقل بیست تا مطلب زدید که القا کنید پرسپولیس کمتر ازبقیه پول میده و قرار داد ها همه زیر ده میلیارد هست ولی اون تیم ها قراردادهاشون دو سه برابر پرسپولیسه مصاحبه رادوشویچ با صداوسیما و سایت های خبری و ورزشی همه چیز رو کامل مشخص کرده ولی شما می خواهید القا کنید که اینطور نیست رادوشویچ گفت من و مهدی ترابی و وحید امیری و عیسی و دو نفر دیگه بالای ۹۵۰ هزار دلار قرارداد بک فصل داریم (حدود ۲۸ میلیارد تومان) و همه هم دلاری . سید جلال و عالیشاه و سیامک و حامد لک هم ۶۸۰ هزار دلار قرارداد یک فصلشونه که توسط سمیعی و صدری بسته شده (حدودا ۲۰ میلیارد تومان)خب ما که مغز ماهی نداریم که یادمون رفته باشه این یه واقعیته که پرسپولیس چون به حکومت وصله و حتی از صندوق محرومان و وام های اختلاس کننده ها اجازه استفاده داره بیشتر از بقیه تیم ها پول میده و با بازیکن نصف شب تو اردوی تیم ملی با پول نقد قرارداد میبنده.سالهای قبل هم اومدید قرارداد بازیکنای مختلف رو منتشر کردید به جز پرسپولیس و می خواهید روز رو بگید شب و القا کنید.اگه راست میگید قرارداد ترابی رو منتشر کنید.کارتون شده دروغگویی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی