نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
۰ |
۵
سعید معروف
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه اروپایی ورد آف والی به صحبت‌های رئیس فدراسیون والیبال واکنش نشان داد و نوشت: آینده ملی پوش ایران در تیم ملی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

روز گذشته محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در مورد احتمال دعوت مجدد سعید معروف به تیم ملی والیبال بعد از خداحافظی گفت: تصمیم در مورد دعوت بازیکنان به تیم ملی را سرمربی تیم خواهد گرفت. در این مورد هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است. این بحث‌ها همیشه مطرح بوده چون تیم ملی، جای بازیکنان شایسته و باانگیزه است. سعید معروف و بازیکنان هم نسل او از سرمایه‌های ملی ما هستند. تصمیم در این موارد با بهروز عطایی است.

پس از صحبت‌های رئیس فدراسیون والیبال، رسانه والیبالی ورد آف والی اعلام کرد که آینده سعید معروف در تیم ملی والیبال مردان ایران همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

این رسانه به نقل از داورزنی نوشت: هنوز تصمیمی برای دعوت یا عدم دعوت از معروف ترین ستاره والیبال ایران به تیم ملی گرفته نشده است.

این رسانه ادامه داد: پس از ناکامی ایران در المپیک ۲۰۲۲ توکیو، پاسور کهنه کار ایران اعلام کرد که از تیم ملی خداحافظی می‌کند. کاپیتان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ که با قهرمانی والیبال ایران همراه بود، در مسابقات حاضر نشد. این بازیکن ۳۶ ساله اکنون در تیم والیبال فنرباغچه توپ می‌زند.

این رسانه والیبالی با تیتر «معروف از تیم ملی منصرف می‌شود اما تیم ملی او را رها نمی‌کند» به انتشار این خبر پرداخت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی