دیگر نمی‌توانستم این شرایط را تحمل کنم/ اعتراض شدید به عملکرد یک پرسپولیسی در فدراسیون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدرس پیشین کمیته آموزش گفت: در اعتراض به شیوه اداره این کمیته از سمت خودم کناره‌گیری کردم تا لااقل حرمتم حفظ شود.

پیرو بروز برخی اختلاف نظرها در امور اجرایی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال، یکی از مدرسین با سابقه این کمیته از ادامه حضور در این کمیته کناره گیری کرد.

مسعود اقبالی مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا و از اعضای قدیمی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال کشورمان در گفتگویی کوتاه با خبر ورزشی، درباره تصمیم اخیر خود پس از عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: «با توجه به اتفاقاتی که در این مدت در کمیته آموزش شاهدش بودم دیگر تحمل این وضعیت را نداشتم و تصمیم گرفتم فعلاً از کمیته آموزش کناره گیری کنم».

وی در توضیح دلیل این تصمیم گفت: «با توجه به اینکه نیما نکیسا مسئول دپارتمان کمیته آموزش، شرایط بدی در این کمیته به وجود آورده است دیگر تحمل این وضعیت را نداشتم. در ۱۱ ماه گذشته که رئیس قبلی با شیوه مدیریتش، اصلا به فکر این کمیته نبود، نیما نکیسا با برگزاری کلاس های متعدد که هیچکدام هدفمند نبودند افرادی را به عنوان مدرس به کلاسها می فرستاد که هیچ یک به لحاظ فوتبالی جایگاهی در این زمینه نداشتند.اقبالی خاطرنشان کرد: « این مسائل باعث زیر سوال رفتن ارزش و اعتبار کمیته آموزش شده و آن را تا سطح غیر قابل باوری نازل کرده بود».

وی ادامه داد: «اینها تنها بخش کوچکی از مشکلات عدیده به وجود آمده در کمیته آموزش از زمان حضور این آقا در این بخش از فدراسیون فوتبال است که باعث شده کاسه صبر بنده لبریز شود و بعد از ۴۰ سال تدریس فوتبال بشنوم که به من می گویند به تو حکم نظارت می دهیم! امیدوارم این مسافرت های متعدد برای کلاس های مختلف مربیگری اعم از D یا C به شهرهای مختلف قصد و نیتی غیر از خدمت رسانی به فوتبال نداشته باشد. ضمنا در یکی دو برخورد با نیما نکیسا وقتی متوجه شیوه برخورد ایشان شدم ترجیح دادم، تا بیش از این به شخصیت و سابقه کاری ام لطمه وارد نشده از همکاری با این کمیته کناره گیری کنم».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اسی IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    خبر ورزشی خجالت بکش . نیما نکیسا با اخلاق ترین‌فوتبالیست که اهل کری خواندن هم نبود. دکترای ورزشی داره. معلومه ذاتا استقلالی هستی با همچین تیتری. به کیسه کشی ادامه بده . دلاک خوبی هستی
  • دورهمی مافیا IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    نیما نکیسا که تا همین چند وقت پیش داشت اینور اونور قاطی برو بچ خوانندگی میکرد( با اون صداش !! ) این خادم شیطون چه جوری این بلا رو برای کمیته آموزش تور کرده بود ... آهان همکارانم اشاره میکنن چون به کارهای صحنه گردانی و میکروفون و ... وارد بوده و ضمنا پرسپولیسی هم بوده وجودش لازم بوده نه تخصش !!
  • ابی فلاح IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    از بزرگ تا کوچک‌کیسه کشا خار هستن و خفیف.زور بهش اومده زیر ی دست جوون خوش فکر و با تحصیلات و جنتلمن کار کنه.خب توان درس میخوندی و در جا نمیزدیدبدبخت خقیررر.تقصیر نداری وقتی بزرگترتون فرناز فچمرد نباشه و مدیرتون هم یک نظامی مافیایی زد و بند باز نتیجه ش و خروجیش میشه یکی مث تو که تازه مثلا پیشکسوتشونی.چقدر چیپ هستین شماها بعنوان ی بخشی از جامعه.متاسفانه همه چیز مملکت بهاطر شماهاست ک در جا میزنیم.اون از مدیر نظامیتون ک خمایت شمارو داره و عالم و آدم میدونن ارگان مربوطه اون نظامی بدبخت کرده مردم ایران رو.ولی این قسمت از جامعه چیپ و عقب مونده ما بخاطر حمایت شما از این ارگان که نفع شخصی میبرین عقب افتاده....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی