نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل گهر با تغییرات مهم/ بازگشت احتمالی کاپیتان و حضور زوج جدید در خط حمله
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده ها حاکی از آن است که پرسپولیس با دو تغییر به مصاف گل گهر خواهد رفت.

پرسپولیس بعد از شکست مقابل فولاد در بازی سوپرجام که در سیرجان برگزار شد، توانست ۲ بازی خود در لیگ برتر را مقابل نساجی و آلومینیوم اراک با پیروزی پشت سر بگذارد و همچنان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در کنار استقلال باشد.

حالا بعد از گذشت ۲ هفته ، یحیی و تیمش بار دیگر به سیرجان رفتند تا این بار مقابل گل گهر در لیگ صف آرایی کنند. شنیده ها از آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به سیرجان حاکی از آن است که گل محمدی قصد دارد تیمش را با یکی دو تغییر نسبت به بازی مقابل آلومینیوم ، به مصاف گل گهر بفرستد.

حامد لک که به تازگی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده ، بار دیگر درون دروازه قرار خواهد گرفت. رامین رضاییان مطابق بازی با آلومینیوم مدافع راست و سعید آقایی هم مدافع چپ پرسپولیس خواهند بود. در قلب خط دفاع شاهد بازگشت سید جلال حسینی به ترکیب اصلی و زوج او با وحدت هنانوف خواهیم بود. البته این احتمال وجود دارد، در آخرین لحظه مثل دیدار قبل فرشاد فرجی در ترکیب اصلی قرار بگیرد ولی شنیده های ما حاکی از این است که شانس کاپیتان برای فیکس شدن بیشتر خواهد بود.

در میانه میدان باز هم شاهد حضور کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک خواهیم بود و خبری از اسدی که در بازی قبل گلزنی کرد، نخواهد بود. وحید امیری و احسان پهلوان هم در دو سمت خط میانی بازی خواهند کرد. اما نکته جالب ترکیب پرسپولیس در خط حمله خواهد بود. به نظر می رسد، یحیی در بازی با گل گهر قصد دارد عبدی را نیمکت نشین کند و حامد پاکدل در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت. پاکدل که در دو بازی قبلی تیمش موفق به گلزنی شد ، در کنار ترابی زوج خط حمله پرسپولیس را در سیستم ۲-۴-۴ تشکیل خواهند داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    وحدت پدیده جدید لیگ برتر میشه.
  • پرسپولیسی IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    3 دفاعه بچین خواهشا
  • استقلال قهرمان IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    با توجه به جعلی بودن معافیت امیری، درصورتیکه حتی یک ثانیه این بازیکن در زمین باشد، خلاف قانون رفتار شده و گل گهر باید برنده ی بازی اعلام شود. به قول لنگیا قانون برای همه می باشد!
  • پرسپولیس قهرمان IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    به امید برد پرسپولیس همیشه قهرمان6🙌🙌🙌🙌🙌🙌❤❤❤❤❤❤💪💪💪💪💪💪✌✌✌✌✌✌🌞🌞🌞🌞🌞🌞👑👑👑👑👑👑
  • لنگی سوز IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    به امید باخت تیم لنگ
    • سرخ IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      کیسه کش بجای پرسپولیس برو تیم بی دفاعتو مقابل فجر سپاسی جمعش کن جام ندیده
  • استقلال قهرمان امیررصا IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    امسال استقلال قهرمان میشه لنگیا امیری نباید بازی کنه امیری نباید بازی کنه حالا خدا رو شکر که استقلال گومیس و مارگا رو خرید و وریا قصد جدایی کرد استقلال وقایعی وارد ایران شد تا با استقلال قرار داد ببنده 😇اگه تو آسیا بودیم قهرمان آسیا هم بودیم
    • حرف زدن روی هوا افتخار کیسه IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      ههههه 🤣😂😂😂😂 یه مشت متوهم حمله کردن!!! داداش چی زدی؟؟؟. انگار سر قضیه امیری و اینکه سرباز قهرمانه سرتون خورده تو سنگ بدجور خورده دارید توهم میزنید؟؟؟ امیری جان چه بلایی سرشون آوردی که خیلی بهشون فشار اومده دارن توهم میزنن گومیس و مارگا رفتن دوچرخه!!!!😂🤣🤣🤣 دیدی دو بار تکرار کردن از اینکه امیری بازیکن پرسپولیسه و اینکه سرشون به سنگ خورده دارن میسوزن!!! گدایان جام فکر دو سرباز فراری باشید چون هم ترابی بیست و هفت سالشه و سنش نرسیده هم امیری سرباز قهرمانه❤️❤️❤️❤️
  • حرف زدن روی هوا افتخار کیسه IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    از من گفتن بود صد درصد هنانوف و پاکدل پدیده های لیگ میشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی