عنایتی: تقابل با پدیده، سخت‌ترین دیدار ما خواهد بود/ نگران فوتبال شهرم هستم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از نگاه سرمربی تیم فوتبال هوادار تقابل با پدیده یکی از سخت‌ترین دیدارهای این تیم در فصل جاری خواهد بود.

رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد با ابراز خرسندی از بازگشت مجدد به زادگاهش اظهار داشت: به‌عنوان یک مشهدی، نگران فوتبال شهرم هستم. با توجه به اتفاقاتی که اکنون در فوتبال مشهد رقم خورده، امیدوارم هر چه زودتر شرایط بهتر شود و اوضاع سر و سامانی بگیرد. وقتی الان به نشست خبری می‌آمدم، تمام خاطرات بچگی‌ام را یادم آمد که دیدم بچه‌ها با شور و اشتیاق در حال تمرین کردن هستند و خانواده آنها آمده بودند فرزندان‌شان را ببینند. امیدوارم به فوتبال این شهر توجه بیشتری شود.

وی ادامه داد: سخت‌ترین بازی ما در این فصل مقابل پدیده است و باید با تمام توان تلاش کنیم که در این بازی نتیجه بگیریم. اگر این بازی را ساده بگیریم، ضربه بزرگی می‌خوریم و امیدوارم بتوانیم با توجه به شرایط دست پر از مشهد برگردیم. بازیکنان مصدومی هم داریم که در این بازی ما را همراهی نکردند. ما محمدی و باقری را نداریم، اما سایر بازیکنان ما بسیار باانگیزه هستند، چون ما تیمی با 24، 25 بازیکن هستیم که همه در یک سطح هستند و برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنند. امیدوارم بتوانیم کار بزرگی انجام بدهیم و موفقیت‌مان را در لیگ ادامه بدهیم و به سه امتیاز این بازی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره اینکه این تیم برای انتهای فصل چه هدفی دارد، گفت: ما برای موفقیت تلاش می‌کنیم، اما با مدیریت باشگاه که صحبت می‌کردیم، ماندن در لیگ برای فصل اول است تا با یک انسجام خوب برای فصل‌های آینده برنامه‌ریزی کنیم. هدف ما ماندن در لیگ است، اما تلاش می‌کنیم در پایان فصل جایگاه خوبی هم در جدول داشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی