گل‌محمدی: می‌خواهیم خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی نشان بدهیم/ آمادگی روحی و روانی خوبی داریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس گفت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کسب سه امتیاز و بردن گل‌گهر برای رسیدن به قهرمانی هدف اصلی ما است‌.

یحیی گل‌محمدی درباره دیدار گل‌گهر و پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی مهم و حساسی را مقابل تیم خوب و باکیفیت گل‌گهر پیش رو داریم.

امتیازاتی هم که تاکنون گرفته نشان‌دهنده کیفیت خوب این تیم است. از لحاظ فنی جزو تیم‌های خوب لیگ برتر است‌.

وی ادامه داد : ما هم به این دلیل که هفته‌های  گذشته توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم، آمادگی روحی و روانی خوبی داریم. کسب سه امتیاز و بردن مسابقه هم هدف اصلی ما برای رسیدن به قهرمانی است‌.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: می‌دانیم بازی خیلی راحتی را پیش رو نداریم. متاسفانه امید عالیشاه، آل کثیر و سیامک نعمتی که سه بازیکن خوب پرسپولیس در بخش حمله هستند در اختیار نداریم. سایر نفرات آماده انجام یک بازی خوب هستند که امیدوارم همراه با برد باشد. 

گل‌محمدی افزود: خیلی خوشحالیم بار دیگر شرایطی پیش آمده که یک باربه شهر خوب سیرجان می‌رویم و اطمینان دارم مورد استقبال خوب هواداران این شهر هم قرار می‌گیریم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم. متاسفانه پروازمان هم حدود دو ساعت به تاخیر افتاد. این پرواز چارتر است و همه از تاخیر آن متعجب هستیم اما امیدواریم بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم و روز خوب‌مان  باشد تا خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی نشان بدهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرادي IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    به اميدخدا وبه حق 5تن پرسپوليس با دست پر از سيرجان برميگرده .خدايا خودت نگهدارپرسپوليس باش.به اميدبردپرسپوليس.
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    روح شاید ولی روان تمام لنگیا پاکه
    • یه ایرانی IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      نه هرچی پاکه بنام شما زده شده، جام پاک، امتیاز اهدایی پاک، گل ۱۲ نفره پاک، مخصوصا برد جام حذفی دوبل پاک، کاس هم که پاک آبروتونو برد!
  • بیا پائین بچه ...... IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    بدون حمایت داوران محاله که بتونین برنده باشین نه با گلگهر که حتی از پس نفت مسجد سلیمان هم بر نمی آئید دو تا بازی با نساجی و آلمینیوم سر حریفانتون رو بریدن اما دیگه تموم شد اگر شده کار کمیته داوران به فیفا کشیده بشه حتما اینکار انجام میشه
    • یه ایرانی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      خدمت آش‌های داغ‌تر از کاسه، نساجی خودش زبون داره که گفت تقصیر خودمونه باختیم و کلی از ما تعریف کرد، و اما گل ما که طبق نظر کارشناسان آفساید نبود و توی تصاویرم مشخص بود و اگه یه آفساید اشتباه از آلو میکنیم گرفته شد، قبلش تک به تک عبدی به اشتباه آفساید گرفته شد، تو تصاویر مشخص بود خوب دیگه چتونه؟ اصلا بازیو دیدین!
  • استقلال قهرمان IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    نخیر یایا جان، امتیازاتی که لنگ گرفته نشانه ی کیفیت تیم نبوده، نشانه ی خوب دور زدن قانون بوده! باید بازیهایی که امیری در آن شرکت داشته به نفع تیم مقابل ۳بر۰ شود و همچنین جام های اسنپی چند سال گذشته که بازیکن جاعل معافیت در آن بازی می کرده نیز از این تیم فاسد و جاعل گرفته شود. فوتبال پاک، عدالتم آرزوست
  • ش IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    با سلام و عرض ادب خدمت وبسایت محترم خبر ورزشی...میبینم که باز کیسه کشا زبون باز کردن...خدمت پلاکهای عزیز عارضم یه خبر خوش دارم براتون و اونم اینکه امسال با حمایت بابا حمیدو استیناف و کمیته انظباطی و بابا ماجدی و سعی و تلاش خاله فرناز حمایت طرفدارن غیور قراره به مقام شاخص نایب قهرمانی برسین که اونم برا سرتون زیاده خدا وکیلی ولی خب بعد ده سال بهتون میچسبه نوش جان تون...راستی ناهار خوردین خخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی