پژمان نوری: بازیکنان نیروی دریایی باید خودشان را به ملوان معرفی کنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: خوشبختانه باشگاه ما شرایط خوبی را می گذراند و به هیچ عنوان علاقه ای نداریم وارد حواشی جذب دوبازیکن سرباز شده و از هدف اصلی خود دور شویم.

پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی در گفتگو با روابط عمومی باشگاه در خصوص اتفاقات روزهای اخیر در قضیه جذب دو بازیکن سرباز گفت: متاسفانه این روزهای حواشی ای در این خصوص ایجاد شده که ما بین طرفداران تیمهای دیگر است و نمیدانم چگونه بحثش به باشگاه ما رسید. خوشبختانه باشگاه ما شرایط خوبی را می گذراند و به هیچ عنوان علاقه ای نداریم وارد این حواشی شده و از هدف اصلی خود دور شویم.

مدیرعامل باشگاه ملوان ادامه داد:مصاحبه ای از قول من در روزهای اخیر در برخی رسانه ها منتشر شد که به هیچ عنوان صحت ندارد و اساساً بنده در روزهای اخیر هیچ گفتگویی با رسانه ها انجام نداده ام تا بخواهم راجع به جذب بازیکنان مختلف صحبتی کرده باشم . از طرف دیگر سرپرست تیم ما نیز که کمی از مسائل فوتبالی به دور است ظاهراً در مصاحبه ای نقل قولی از طرف سرمربی ما کرده که آن هم نادرست بوده.

ایشان به دلیل اطلاعات ناکافی به خالی نبودن لیست تیم ما اشاره کردند که صحت ندارد و اتفاقا ما در فصل نقل و انتقالات زمستانی در آرامش کامل و با نظر سرمربی تیم آقای زارع در حال تقویت تیم هستیم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

پژمان نوری در خصوص وضعیت جذب بازیکنان سرباز اضافه کرد: اینکه بازیکنی سرباز شود تصمیمش با ستاد کل نیروهای مسلح می باشد و از عهده و خواست ما خارج است. اگر بازیکن با کیفیتی برای سربازی به نیروی دریایی اعزام شود قطعا باید خود را به باشگاه ملوان معرفی کند و بقیه تصمیمات فنی باز میگردد به کادرفنی و سرمربی تیم ما که از بازیکنان خود به چه شکل استفاده کند . به هر حال این بازیکنان آنطور که اعلام شده سرباز هستند و می بایست در تیمهای نظامی بازی کنند و مجوز بازی در تیمهای غیر نظامی را نخواهند داشت. 

مدیرعامل ملوان در پایان گفت:هدف ما مشخص است و خیلی مهم است که آرامش مجموعه در شرایط کنونی حفظ شود . تیم ما نتایج بسیار خوبی کسب کرده صدرنشین رقابتهای لیگ یک هستیم و تمام تلاش ما در جهت تقویت تیم و تداوم موفقیت های نیم فصل اول است و مطمئناً هر تصمیمی که به نفع مجموعه باشد در نهایت اتخاذ خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    تیم دسته اول هم این بازیکنارونمیخوادمجیدی چه جورز ادعامیکندکه این دوبایددرتیم ملی بازیکنندمن نمیدونم تیم دسته اولی نخواسته چه برسدبه مربیهای تیم ملی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی