نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
کمپین آبی‌ها علیه حاشیه بزرگ با انتشار یک عکس/ هواداران و مدیرعامل استقلال دست به کار شدند
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آجورلو شخصا وارد عمل شده تا کاپیتان و سرمربی استقلال را بعد از بازی با فجرسپاسی آشتی بدهد ظاهرا کمپین هواداران برای آشتی فرهاد و وریا خیلی زود به نتیجه خواهد رسید.

روز دوشنبه و در فاصله ۴۸ساعت مانده به بازی استقلال با فجرسپاسی یکباره خبر رسید فرهاد مجیدی کاپیتان تیمش را از تمرین منع کرده و او را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داده است. عصبانیت وریا غفوری و لگد به بطری آب و... از یک طرف و واکنش تند فرهاد مجیدی از سوی دیگر، خبری بود که با وجود درهای بسته تمرین استقلال خیلی سریع در اختیار خبرگزاری‌ها قرار گرفت. در واکنش به این اخبار، وریا غفوری هم در دفاع از خود مصاحبه‌ای انجام داد تا آتش حاشیه در تیم صدرنشین لیگ بالا بگیرد.

به این ترتیب غفوری از حضور در تمرینات و بازی با فجرسپاسی منع شد آن هم درحالی‌که یزدانی و مرادمند ۲ مدافع دیگر استقلال نیز به‌دلیل مسائل مربوط به خدمت سربازی در بازی با فجرسپاسی غایب خواهند بود. اما در همان شبی که این اتفاق بین وریا غفوری و فرهاد مجیدی رخ داد، هواداران استقلال کمپینی در شبکه‌های اجتماعی به راه انداختند و با انتشار عکس وریا در آغوش فرهاد مجیدی خواهان آشتی سریع این دو چهره محبوب‌شان شدند. همچنین ویدئویی از صحبت‌های فرهاد مجیدی که در کنفرانسی گفته بود «دوست دارم در پایان فصل جام قهرمانی را روی دستان وریا غفوری ببینم» به‌سرعت در فضای مجازی وایرال شد. هواداران استقلال با نگرانی خاصی به‌دنبال حفظ همبستگی آبی‌پوشان برای تداوم موفقیت‌های تیمشان و حفظ صدرنشینی در جدول رده‌بندی بودند.

کمپین آبی‌ها علیه حاشیه بزرگ با انتشار یک عکس / هواداران و مدیرعامل استقلال دست به کار شدند


روز گذشته پیگیری‌ها درخصوص مسئله پیش‌آمده میان وریا غفوری و فرهاد مجیدی، منتهی به کسب این خبر شد که مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال سخت پیگیر است تا شرایط ایده‌آل این روزهای تیمش را حفظ کند و اجازه ندهد مسائل حاشیه‌ای تیمش را دچار مشکل کند. در همین راستا او شرایط را به شکلی فراهم کرده تا بعد از بازی با فجرسپاسی جلسه‌ای با حضور کاپیتان و سرمربی تیمش برگزار کند و با رفع سوءتفاهم‌ها زمینه بازگشت وریا غفوری به تمرینات را فراهم کند. با توجه به اینکه هم وریا غفوری و هم فرهاد مجیدی به‌دنبال این هستند که استقلال هرطور شده با حفظ صدرنشینی در این فصل به‌عنوان قهرمانی برسد، به‌نظر می‌رسد ایجاد تفاهم و آشتی میان آنها کار سختی برای مدیرعامل استقلال نیست. آن هم در شرایطی که آجورلو خودش شخصا وارد گود شده تا زودتر این موضوع را حل کند. او بسیار امیدوار است این حاشیه‌ها را بعد از بازی با فجرسپاسی کاملا جمع کند اما اگر به هر دلیلی بعد از بازی این اتفاق نیفتاد مطمئنا طی چند روز آینده این موضوع حل خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمدقلی IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    واقعا این چه کاری است . الان بهترین فرصت است که چگوارای پلاستیکی بدون دغدغه خاطر و با فراغ بال مطالبات مردم محروم و کارگران زحمتکش را از پنت هاوسش واقع در محلات بالای شهر رهبری کند .
  • ایمون زاید IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    دشمن دوست نما را نتوان کرد علاج شاخه را مرغ چه داند که قفس خواهد شد
  • لنگ مافیای حکومتی IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    دشمنان زبون حکومتی لنگی استقلال، آخر فصل زبان بسته و لال خواهند شد و اهداف شوم خود را به گور خواهند برد مگر اینکه بابامسعود و باباحمید و سایر پدرخوانده های مافیایی لنگی حکومتی شعبده بازی دیگری راه انداخته و مثل ۵ قهرمانی اسبق جعلی و رانتی خرگوش دیگری از کلاه خود بیرون بیاورند و لنگی سواری کنند
  • ابرام US ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    پرسپولیس میرسد ================================================================================================= آب زنید راه را ٬ گل بدهید «شاه» را .... هفت خط روزگار را ٬ کرده شکار میرسد ================================================================================================= مشد حسنو صداکنید ٬ حا ج فتلو ندا کنید ....برید به کالتقی بگید ٬ فصل بهارمیرسد ================================================================================================= قندلو زنگی بزنید ٬ بگید گوش به زنگ باشه .... بازم یه تحفه دیگه ٬ خسته زکار میرسد ================================================================================================= آجورلو هم کلافه شد ٬ صداش چنانکه نا له شد .... زدست «شاه» و ناز او ٬ جسته فکار میرسد ================================================================================================= جمع شوید به بوستان ٬ جمله بگفته دوستان : ... پرسپولیس نگه کنید ٬ شیر شکار میرسد
  • قیطور IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    اقا جان مربی وریا رو بغل نکرد در حال زمین زدنش
  • اسلم بلوچ IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    دوستان عزیز بهترین جواب برای استقلالی های عزیز سکوت هست جروبحث با این جماعت مث جدا کردن اب از شیر می مونه الکی به خودتون فشار نیارید هر بلای که سرشون بیاد میندازن گردن دیگران
  • مهرداد IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    اقای مجیدی جان مادرت کوتاه بیا
  • تاجي IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    بنظرم يه بار واسه هميشه بايد اين بساط جمع بشه: اگه حق با كاپيتانه كه هست ديگه مربي براي چي هي بچه بازي در مياره!
  • تیر غیب US ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    با درود، در اغتشاشی که یک سرِ آن وریا و سرِ دیگرش قادیکلایی است محمدِ نوری ریشکسوتِ درباریان بدنبالِ جواسیس است.آیا قادیکلایی عاملِ نفوذیِ پرسپولیس است و یا وریا؟! ای هوادارانِ مجنون ای مجنونانِ قادیکلایی ای پیاده نظامِ حزبِ "جیغ و داد" محمد نوری را به میدانِ سید اسماعیل برده و به بالاترین پیشنهاد بفروشید تا رستگگار و کامروا گردید!
    • ابرام US ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      با سلام ٬ تیرغیب گرامی اولاََ که میدون سِد اسمال ٬ نه اونی که شما میفرمایید ثانیا بر خلاف آنچه به عرض تان رسانده اند در این فضای تاریخی و یه جورهایی با ستانی دیگه چون گذشته ها هر جنس قُزویت و بنجلی ر و نمی تونید قالب کنید و جنستون با ید اصالت هم داشته با شه . لطفا من بعد در مورد مکانها و ابنیه تا ریخی و از این جور چیزها ٬ با اطلاع کا مل وارد بحث شوید و اطلاعات غلط صادر نکنید . با لاخره ما بزرگ شده اون حوا لی هستیم . رعایت بفرمایید.
  • ایران IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    یه کمپین علیه پرسپولیس بزنین والا تقصییر پرسپولیسه
  • تاج IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    هیچی نمی تونم بگم ، فقط تروخدا کوتاه بیاید ، درسته مرد ها غرور و غیرتی دارن که جاضر نیستن در برابر هم تعظیم کنند و عذرخواهی کنند ولی تروخدا هردوتون کوتاه بیاید ، یه امسال داشتیم با شادی پیش می رفتیم که همه ی مشکلات یک دفعه ای شروع شد. یعنی از جدا شدن دو مدافع یک ور ، تا این بحث و حذف شدن استقلال و پرسپولیس از اسیا ، درسته من یک استقلالی هستم ولی خب واقعا ناراحت شدم که هم تیم خودم و هم پرسپولیس که انقدر تلاش می کنند و زحمت می کشند حذف شدند. خواهش می کنیم ما هوادارا از ته قلب می خوایم امسال استقلال قهرمان بشه. یکی کار اشتباه وقتی می کنه ، طرف مقابل کار اشتباه تری انجام میده. کار هردو نفر خیلی اشتباه بوده. درسته دل شکستن راحته ولی تسکینش سخته. ولی امیدوارم که همه چی برگرده به روال سابقش ما نگرانیم ولی در اوج نگرانی پشت استقلال می مانیم. #استقلال-قهرمان 💙💙💙💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی