مارک ویلموتس
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مارک ویلموتس سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید که اخراج او از تیم رجا کازابلانکا یک توطئه بوده است.

مارک ویلموتس که یکشنبه شب از سمت سرمربیگری تیم رجا کازابلانکا اخراج و پس از گذشت تنها سه ماه از حضورش روی نیمکت این تیم مراکشی، کنار گذاشته شد، می‌گوید که اخراج او یک توطئه بوده است.

ویلموتس ۵۲ ساله در گفت‌وگو با روزنامه هلندی زبان «هت نیوزبلاد» بلژیک در خصوص اخراجش از سمت سرمربیگری رجا کازابلانکا گفت: این  یک موضوع سیاسی بود. در ابتدای ماه نوامبر، سه کاندیدا برای ریاست باشگاه وجود داشتند. رئیس باشگاه با ۷۰ درصد آرا در انتخابات ریاست باشگاه به پیروزی رسید و این بدین معنی بود که دو کاندیدای دیگر شکست خورده‌اند. آنها اما شروع به تبانی کردند و از تمام جزئیات برای جوسازی استفاده کردند و برای این کار حتی از رسانه‌های اجتماعی که سم اصلی در جامعه مراکش است، بهره بردند.

سرمربی پیشین تیم ملی ایران با اشاره به پیروزی یک بر صفر جمعه شب رجا کازابلانکا مقابل تیم السطایفی الجزایر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آفریقا اظهار داشت: اخراج من پس از پیروزی رجا کازابلانکا رخ داد. این ثابت می‌کند که ارزیابی کار من ربطی به نتایج تیم نداشته است. کسی نمی‌تواند این اخراج را جدی بگیرد، می‌تواند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سورن DK ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    بزرگترین دزد، کلاهبردار و شیاد بلژیکی
  • ح ح IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    مردک پررو اخراج از ایران هم تبانی بود؟ با همسر قانون دانت دونفری به فکر مربی گری نیستی بلکه دنبال قرارداد و بعد فسخ طرف مقابل به دلیل کلاه رفتن به سرش هستی چون طرف قرارداد می فهمه تو یا بلد نیستی اصولا یا قصد نداری از کار درآمد به دست بیاری بلکه هدف اصلی ات فسخ طرف مقابل و بعد کسب درامد کثیف از طریق گرفتن جریمه فسخ هست توجیه این رفتار مسخره هست و همه متوجه شدن امیدوارم فیفا دقت عمل به خرج بده و مجازات سختی برات تعیین کنه تا درس عبرتی برای تو و امثال تو بشه حق مردم محروم به خاطر عدم تخصص و دقت مدیرانشان خوردن نداره اگر وجدان و ایمان داشتی
  • ناشناش IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    شیّاد وکلّاش بلژیکی ویارانش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی