نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
اقدام نهایی مدافعان استقلال برای اعزام به محل خدمت/ بلیت سفر برای بازیکن سرباز رزرو شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تکلیف دو مدافع سرباز استقلال امروز ساعت ۱۷ مشخص خواهد شد.

استقلال امروز در حالی به مصاف فجر سپاسی می رود که دو  بازیکن این تیم همچنان در اردوی آبی ها حضور دارند.  یزدانی و مرادمند تا ساعت ۱۷ امروز در اردوی استقلال باقی خواهند ماند تا تکلیف اعزام به خدمت آن‌ها مشخص شود.

با این حال دو مدافع سرباز استقلال بعد از این ساعت تکلیف شان مشخص خواهد شد. آنها برای جلوگیری از غیبت خود برای حضور در پادگان برنامه ریزی کرده‌اند. مرادمند برای ساعت ۲۱ امشب بلیت پرواز به کرمانشاه جهت اردوی آموزشی را رزرو کرده و یزدانی نیز باید خود را به پادگان شهید مدرس کلاک کرج معرفی نمایند.

نمایندگان باشگاه استقلال در حال انجام آخرین رایزنی‌ها برای اخذ موافقت نظام وظیفه برای تعویق اعزام مدافعان خود هستند و امروز تکلیف نهایی این دو بازیکن مشخص خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه ی مظلوم و منفور. IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    حالا مثلا این دو کیسه کش چه گلی به سر فوتبال زدند که نباید برن سربازی!مگه خون کیسه کش با اون سربازی که دم مرز نگهبانی میده فرق داره!دوتا کیسه کشی که بزرگترین افتخارشون حضور در یه تیم درپیت حکومتیه که علی رغم همه ی زدوبندها و کادوها و کثافتکاریهای پیدا و پنهان ده ساله در حسرت یه نیمچه جام حتی در رده ی نونهالان داره دست و پا میزنه. اگرم قراره کسی نره خدمت سربازی باید اون بازیکنانی معاف بشن که ستون تیم ملی هستند و با غیبشون به تیم ملی و فوتبال کشور لطمه میخوره نه چنین کسایی که بود و نبودشون برای فوتبال تیم خودشونم فرقی نداره چه برسه به فوتبال ملی.
  • ازالونگابه گومیس IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    خبری اومده میگن بابا حمید کیسه کشا می خوادبه زوراسم این دوتاچغندرو وارد اردوی بعدی تیم ملی کنه باهمکاری ماجدی کیسه کش تا سربازی شون عقب بیفته به بابا حمید کیسه کشا ماجدی کیسه کش هشدارمیدیم اگه بخوان تخلفی بکنن مطمئن باشید هواداران پرسپولیس این تخلف روبه گوش ای اف سی فیفامیرسونن اون موقع این دونهادپدر همتون رودرمیارن به هیچ عنوان اجازه نمیدیم سربازی این دوتا انگل عقب بیفته تاشب منتظریم این دوتا برن خودشونوبه نظام وظیفه معرفی کنند
  • یه ایرانی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    چیه؟ قرآن بالا سرشون گرفتی؟ آبم ریختی؟ بیا تو دیگه درم ببند خبر ورزشی! همه رو اینطوری بدرقه میکنی؟ طرف نزدیک سی سالشه هیژده ساله نیست انقد ضجه میزنی!
  • عدالت GB ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    به چپ چپ،خبردارررررر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی