نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
منصوریان: نباید اعلام شود که چه تیمی از داوری ضرر کرده است/  اعتراض مربیان را می‌بینم، خنده‌ام می‌گیرد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی نفت آبادان گفت: هیچ وقت نمی‌توانستم داور شوم، چون تحمل این را ندارم که یک نفر به من تاخت و تاز کند.

علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک نفت مقابل نساجی اظهار داشت: می‌دانستیم که نساجی هم مانند ما میل به فوتبال بازی کردنش بسیار زیاد است. تایم بازی باید ساعت ۱۷ بود، چون هم دم هوا و نوع تفاوت دما روی کیفیت ما و آنها تاثیر گذاشت. دو تیم تلاش شان برای پیروزی بود. ما بعد از گل اول دو موقعیت خوب داشتیم و می‌توانستیم کار نساجی را تمام کنیم. بازیکن ما روی گلی که خوردیم اشتباه کرد، اما در مجموع از عملکرد آنها رضایت دارم. بعد از ۱۰ نفره شدن در ۴ دقیقه آخر هم دنبال برد بودیم. ۱۰ دقیقه آخر زمان طلایی ما بود، اما اخراجی دادیم و حتما باید بازیکنان ما باید بدانند که نباید انقدر با داور صحبت کنند. شان داور باید حفظ شود و بازیکنان ما نباید به او اعتراض کنند.

وی در خصوص داوری گفت: عملکرد داور مسابقه خیلی خوب بود. وقتی عملکرد داوری و اعتراض مربیان را می‌بینم، خنده‌ام می‌گیرد. خود من نمی‌دانم اگر داور می‌شدم چه اتفاقی می‌افتاد، چون اصلا تحمل این را ندارم که کسی به من تاخت و تاز کند. امسال خیلی از مواقع مربیان معترض هستند و داوران ما چیزی نمی‌توانند بگویند، اما در مجموع داوری رو به رشد است. وقتی برادران حیدری هم در بازی سوت می‌زنند شما نگران این نیستید که غرض ورزی باشد.

سرمربی نفت آبادان ادامه داد: به نظرم ما مربیان بهترین کارمان این است که فقط کار مربیگری کنیم. از رسانه ملی هم می‌خواهم که فضا را طوری نکنند که داوری تحت فشار قرار بگیرد. در برنامه فوتبال برتر هم نباید اعلام شود که چه تیمی از داوری ضرر کرده است. از دید من آبادان ۱۲ امتیاز ضرر کرده است و شاید آنها بگویند ۲ امتیاز بوده است. اینکه سود و زیان یک تیم از داوری را اعلام می‌کنند میزان فشار روی داوری را ۱۰۰ برابر می‌کند. خیلی از داوران در این مدت که در لیگ برتر بوده‌ام متوجه شدم که سهوی اشتباه می‌کنند. مثلا در سال ۹۳ داوری که قهرمانی را از ما گرفت من دیدم که روی بازیکن ما خطا کردند، اما نمی‌توانم بگویم او عمدی پنالتی نگرفته است. به جرات می‌توانم بگویم در این ۷ سال حضورم در لیگ برتر بالای ۱۰۰ امتیاز از دست داده‌ایم، اما نمی‌توان روی داور فشار آورد.

منصوریان عنوان کرد: ما هنوز کار داریم و روزهای سختی در پیش داریم. همچنان تیم مان را محکم حفظ می‌کنیم. می‌خواهیم این هفته را با بچه هایمان کاملا زندگی کنیم. همه با هم هستیم. امروز از نتیجه نه، اما عملکرد تیم راضی بودم.

وی گفت: امروز خوشحال شدم که شاهرخ بیانی یکی از مفاخر فوتبال را روی نیمکت نساجی دیدم. با افتخار شماره ۱۰ او را چندین سال در استقلال پوشیدم وقتی نگاهش می‌کردم یاد سال های ۶۷ تا ۷۰ افتادم.

سرمربی نفت در مورد شرایط بازیکنان جوانش گفت: جوانان ما یک مقدار در شرایط افت بودند و این وظیفه ما است که او را از لحاظ روحی و روانی درست کنیم، اما در مجموع از بازیکن جوان انتظار می‌رود که وقتی به زمین می‌رود همیشه گرسنه باشد. این جوانان در ادامه لیگ قطعا ما را کمک می کنند.

منصوریان در مورد بحث رخ داده بین او و نیمکت نساجی عنوان کرد:‌ یکی از نیمکت نشین های آنها یک بگو و مگویی با نیمکت ما داشتند که خیلی عادی بود. در تمام ورزشگاه ها بگو مگو وجود دارد و حالا به خاطر کرونا و خلوتی ورزشگاه بیشتر به چشم می‌آید. در مجموع امیدوارم اعضای تیم نساجی از هوای مطبوع آبادان نهایت لذت را ببرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی