ببینید| استقلال ۱ - فجرسپاسی ۰/ مجیدی تعارف پرسپولیس را روی هوا زد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تیم فوتبال استقلال در روزی که وضعیت بازیکنان سربازش تعیین تکلیف شد، موفق شد فجر سپاسی که تنها تیم نظامی لیگ برتر است را از پیش‌رو بردارد.

تیم استقلال در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف فجرسپاسی شیراز رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. جعفر سلمانی در دقیقه ۵۴ تک گل استقلال را به ثمر رساند.

استقلال در شرایطی در این بازی به پیروزی رسید که تیم فجر سپاسی تنها تیم نظامی لیگ برتر است که می‌تواند بازیکن سرباز بگیرد و پیش از این مسابقه نیز به ادامه حضور سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در استقلال به دلیل مشمول شدن این بازیکنان معترض بود که پیش از بازی، وضعیت این بازیکنان تعیین تکلیف شد و دو بازیکن استقلال سرباز شدند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی (۲+۹۰ - عارف غلامی)، صالح حردانی، امیرحسین حسین‌زاده (۸۶ - سعید مهری)، کوین یامگا، عزیزبک آمانوف (۶۰ - امیرعلی صادقی) و رودی ژستد (۸۶ - ارسلان مطهری).

ببینید| استقلال ۱ - فجرسپاسی ۰/ مجیدی تعارف پرسپولیس را روی هوا زد

ترکیب فجر سپاسی: ایمان صادقی، محمد قنبری، رضا علیاری، علی ملایی، حمید نعمتی (۸۰ - شهرام گودرزی)، دانیال کردستانی (۵۹ - محمدعرفان معصومی)، احمدرضا زنده‌روح (۸۰ - )، اتابک زارعی، یوسف وکیا، فرزان دانا و محمد کاظمی (۵۹ - حسین مهربان).

ببینید| استقلال ۱ - فجرسپاسی ۰/ مجیدی تعارف پرسپولیس را روی هوا زد

داور: رضا عادل

نیمه اول

دقیقه ۲: پاس امیرحسین حسین‌زاده به کوین یامگا این بازیکن را در موقعیت خوبی قرار داد که ضربه زمینی او را ایمان صادقی دفع کرد.

دقیقه ۷: امیرحسین حسین‌زاده با شوتی که روانه دروازه فجر سپاسی کرد، قصد باز کردن دروازه این تیم را داشت که البته توپ به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: آمانوف از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که با دفع ایمان صادقی همراه شد.

دقیقه ۲۳: ضربه ایستگاهی برای فجر سپاسی با ارسالی بلند روی دروازه استقلال همراه شد و در شرایطی که به نظر می‌رسید روزبه چشمی روی توپ اثر گذاشته و توپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه راهی اوت شد، اما داور مسابقه کرنری تشخیص نداد.

دقیقه ۲۹: بار دیگر آمانوف تلاش کرد تا دروازه فجر سپاسی را با یک ضربه ناگهانی و فنی باز کند که این بار هم ایمان صادقی تسلیم نشد و تن به کرنر داد.

دقیقه ۳۰: آمانوف که چند بار برای باز کردن دروازه فجر سپاسی اقدام کرد بود، این بار با حرکات تکنیکی خود نظم مدافعان این تیم را به هم ریخت که در انتها باز هم مغلوب ایمان صادقی شد تا کرنر دیگری نصیب استقلال شود.

دقیقه ۳۱: کرنر ارسالی روی دروازه فجر سپاسی، در میان سردرگمی بازیکنان و به صورت ناقص دفع شد که توپ سوم به جعفر سلمانی رسید، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۳۳: بازیکنان استقلال سعی داشتند با ضربات از راه دور دروازه فجر سپاسی را باز کنند که این بار نوبت به صالح حردانی حردانی رسید، اما ضربه زمینی این بازیکن را هم صادقی مهار کرد.

دقیقه ۳۵: روزبه چشمی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۳۶: ارسال احمد زنده‌روح روی دروازه استقلال می‌توانست به موقعیتی خطرناک تبدیل شود که مدافعان استقلال تن به کرنر دادند.

دقیقه ۳۷: داور مسابقه دانیال کردستانی را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۴۲: روی یک همکاری خوب میان جعفر سلمانی و امیرحسین حسین‌زاده، توپ مقابل دروازه به آمانوف رسید که ضربه او با تکل به موقع مدافع فجر سپاسی به اوت رفت.

دقیقه ۴۳: رودی ژستد با خطایی که وسط زمین انجام داد، کارت زرد دریافت کرد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰: زبیر نیک‌نفس با شوتی از راه دور قصد باز کردن دروازه فجرسپاسی را داشت که با واکنش ایمان صادقی راهی کرنر شد.

دقیقه ۵۴: کرنر ارسالی روی دروازه فجرسپاسی با تعلل خط دفاعی این تیم همراه شد و در ادامه احمد زنده‌روح توپ را در اختیار گرفت که با اشتباه او و فرصت طلبی جعفر سلمانی، گل استقلال به ثمر رسید.

دقیقه ۶۷: رضا علیاری از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۷۲: احمد زنده‌روح از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که ضربه این بازیکن از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۷۵: فرزان دانا در محوطه جریمه استقلال تعادل خود را از دست داد که در ادامه با اعتقاد به خطای پنالتی، به داور بازی معترض شد تا کارت زرد دریافت کند.

دقیقه ۸۳: زبیر نیک‌نفس بار دیگر اقدام به شوتزنی کرد که شوت از راه دور او توسط ایمان صادقی تبدیل به کرنر شد.

دقیقه ۸۹: کوین یامگا به محوطه جریمه فجر سپاسی وارد شد و سپس با پاس رو به بیرون سعید مهری را در موقعیت قرار داد که شوت این بازیکن را ایمان صادقی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵+۹۰: حرکت تکنیکی امیرعلی صادقی در محوطه جریمه فجر سپاسی ثمری نداشت، اما اشتباه مدافعان در دفع توپ باز هم موقعیت را به استقلالی‌ها داد که این بار شوت مهدی مهدی‌پور پس از برخورد به تیر دروازه و سپس ایمان صادقی به کرنر رفت.


خلاصه دیدار استقلال و فجرسپاسی را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    هوادارن تاج کبیر توجه کنند: بعد از انقلاب قرار شد نام باشگاه های تاج و پرسپولیس تغییر پیدا کند و بر این اساس، نام تیم تاج را به استقلال و پرسپولیس را به پیروزی تغییر دادند. اما بعد از اینکه 40 سال آب ها از آسیاب افتاد دوباره نام پیروزی را به پرسپولیس تغییر دادند و حق هوادارن تاج کبیر را خوردند. پرسپولیس کلمه ای یونانی است که یونانی ها به تخت جمشید می گفتند پرسپولیس. حالا چه شده که نام اصیل تاج که فارسی است مورد قبول این عده نیست اما نام یونانی پرسپولیس مورد قبولشان است. بنابراین از همه هوادارن تاج تقاضا می کنم که برای احقاق حقشان بلند شوند و یکصدا از مسئولان بخواهند که یا باید استقلال و پیروزی وجود داشته باشد یا تاج و پرسپولیس. نباید یک بام و دو هوا وجود داشته باشد. چگونه ممکن است که تخت (جمشید) پادشاهی مورد قبول مسئولان مربوطه است اما تاج پادشاهی مورد قبولشان نیست. باید استقلال ایران با نام تاج در بورس عرضه شود همان طوری که پیروزی با نام پرسپولیس در بورس عرضه می شود. حق گرفتنی است.
  • هادی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    دانشگر و چشمی خیلی کندن جا میمونن تا آخر بازی یا اخراج میشن یا پنالتی، استقلال تو محوطه جریمه فجر زیاد پایداری می‌کنه باید مطهری جای ژستد بیاد بتونه از فرصت استفاده کنه
  • بالیجا IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    منتخب اسیا را جمع کردند. چقدر پول ریخت پاش کرده. سجادی امسال..
  • الکیسه السعودی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    بازم کیسه با داوری برد گل کیسه کاملا خطا بود و روزبه چشمی روی مدافع فجر خطا کرد و بعدش توپ گل شد دیگه حالا که فدراسیون نتونست سربازی بازیکنان کیسه را ماسمالی کنه از راه دیگه وارد شده.....
  • کامی IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    گله فجر سالم بود بازم کیسه با کمکه داور برد
  • ادریس تاجی IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    به نظر من فرهاد مجیدی بهترین مربی آسیا و جزو سی مربی برتر دنیاست این تیم اگر نوجوان مس کرمان به فرهاد بدی نه گل میخوره و اینکه مالکانه و جسورانه حمله میکنه و همه رو از دم شکست میده اینه بهترین مربی آسیا جسور بی باک با تعصب با انضباط
  • مانی IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    اوفففففففف لنگیا کجایید دقیقا کجایید شما اگه مردید بیاید بالا نه اینکه مثل عجوزه ها همش زجه بزنید خخخخخخخخ دلم خنک شد امسال جام مال استقلاله 💙💙💙💙💙
  • تاسیس لنگ از قمارخانه IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    لنگی های دلاک باز تیرشون به سنگ خورد..بیچاره هها عقده ای حالا بسوزید..خخخ
  • لنگ حکومتی IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    بدون سیاوش و مرادمند هم قهرمانی پاک می گیریم..نه مثل لنگ حکومتی با دلال بازی و لجن کاری و با کمک بابا مسعود و بابا حمید و مامان آذر و...بدبخت های عقده ای لنگی های دلاک
  • تاج کبير اسیا IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    دمتون گرم شیر بچه های آبی، حتی با لابی های لنگ با این همه فشار و حاشیه سازی از سوی بد خواه ها قشنگ زدید رو دستشون،آرزوی قهرمانی در هر دو جام لیگ و حذفی و خداقوت به سردار آجرلو و فرهاد مجیدی عزیز💙💙
  • ناشناس IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    ادمین کجایی؟ دقیقا کجایی؟
  • تاج کبير اسیا IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    دمتون گرم شیر بچه های آبی، حتی با لابی های لنگ با این همه فشار و حاشیه سازی از سوی بد خواه ها قشنگ زدید رو دستشون،آرزوی قهرمانی در هر دو جام لیگ و حذفی و خداقوت به سردار آجرلو و فرهاد مجیدی عزیز💙💙
  • آنالیزور DE ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    لنگ اون یه امتیاز رو هم با کمک داور بدست آورد و باید ممنون باشه که داورا هر بازی ، دارن براشون خوش خدمتی میکنن !
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    داور یک فجر صفر قبل گل چشمی فن بارانداز روی مدافع فجر اجرا کرد داور خطا نگرفت و گل سالم فجر خطا اعلام کرد؟!!آثار وجود میرشاد ماجدی بابای جدید کیسه
  • فوتبال دوست IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    طلسم های قوی برای استقلال خوب عمل می کنند اگر همه تیم های لیگ برتر از طلسم و جادو استفاده کنند نه گلی می خورند و نه بازنده ای وجود خواهد داشت همه راضی خواهند بود
  • سعید IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    بازی خیلی خوبی انجام دادیم و خیلی بدشانس بودیم آمانوف عالی بود...ممنون از غیرتتون
  • محمدطاها IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    جووونم به این تیم👏💙چه برد دلچسبی بود چقدر کیف داد.. این برد بدجور پیروزیچیا رو‌ میسورونه هاااا😂تیم امروز عااالی و با انگیزه بازی کرد، جعفر دلها دوباره گل حساس و سه امتیازی زد..دمشونگرررم همه بازیکنان باغیرت بازی کردن، هر کاری کنند بازم استقلال میبره، اختلاف در صدر به پنج رسید ..تخت گاز پیش به سوی قهرمانی🏆💙💪
  • ۱ GB ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    تعارف چی پرسپولیس که بازهم با کمک داور ۱امتیاز گرفت
  • /// IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    تبریک میگویم به استقلالی های عزیز انشالله که این برد ها تداوم داشته باشد،بازی خوب و جانداری بود و به نظرم با تغییر اجباری سیستم استقلال در بحث دفاعی کمی متزلزل نشان داد اما در بحث حمله واقعا خیلی بهتر شده بود و بیش از ۱۰ موقعیت گلزنی خوب خلق کرد که دروازه بان فجر که به نظرم بهترین بازیکن فجر بود توپ های خیلی خوبی گرفت،امروز در بحث شوت به دروازه استقلال خیلی خوب کار کرد و عملکرد آمانوف هم در این مسابقه نسبت به قبل خیلی بهتر کار کرد و نشان داد که بازیکن شوتزن خوبی است و اگر عملکرد خوب دروازه بان فجر نبود حداقل یک گل به ثمر می رساند،فاصله امتیاز با پرسپولیس هم به ۵ رسید اما اصلا نباید گول این قضیه را خورد و دو بازی سنگین با نساجی و گل گهر در پیش است که گل گهر خیلی باانگیزه ظاهر خواهد شد و کار استقلال مقابل این تیم سخت خواهد بود و میتوانم بگویم سخت ترین بازی استقلال بازی با گل گهر است.
  • بچه ها متشکریم IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    دم همتون گرم که نشون دادین غیرت و عشق به پیراهن تیم به مردم و میلیونهاهوادار بالاتر از هر ضربه و دشمنی و کینه توزی برخی رقباست سرتون سلامت که بازی رو نه در اتاقها و دفتر و دستک و پرونده سازیها و سایتها که در زمین فوتبال انجام میدین دعای خیر هواداران پشت سرتون عشقای آبی
  • رمضانی IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    بیچاره وحید قلیچ سکته نزنه خوبه خیلی حرصصصص میخوره
  • تاج کبیر IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    ماشالا بچه ها
  • عبدالله IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    #ما به اینا نمیبازیم
  • ش HK ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    فوتبال برای لنگ میتونه انجام بده و برا ملوان و فجر نمیتونه؟چه پزشکی ایشون رو معاف کرده؟؟؟
  • اس اس ۴۴۴۴ IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    یکی زدیم ده تا نزدیم بچه ها در زدن ضربات آخر باید بیشتر دقت کنن هر چه به انتهای لیگ نزدیک بشیم فشار بازیها بیشتر میشه پس گل بزنید و امتیاز جمع کنید نمره همه تون بیسته ۲۰
  • کیسه حقیر IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    هنوز شب دراز است و قلندر بیدار.هنوز بازیهای سخت کیسه کشها مونده.فولاد.گل گهر.مس و....بردن فجر و نفت مسجدسلیمان هنر نیست.باختهای سریالی کیسه ازبرابر سرور ش پرسپولیس شروع میشه
    • /// IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      جهت اطلاع جناب عالی استقلال نیم فصل با گل گهر مساوی کرد و فولاد،سپاهان و مس رفسنجان را هم برد.
  • پرویز IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    استقلال فوق العاده بازی کرد.خط هافبک بسیار بی نقص و عالی بودن.همشون.به صادقی خیلی امیدوار شدم .یه هافبک مسلط .امانوف هم که آرپی جی هفتیه واسه خودش.زبیر و مهدی پور هم که نیاز به تعریف ندارن.خط هافبک این باشه خیالمون راحته.چون توپی روی دروازه نمیاد که خطر ساز بشه.البته توی دفاع قدری متزلزل بودیم مخصوصا روی توپهای هوایی.ولی انسجام تیمی عالی بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی