نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
۴ |
۰
استقلال از دست پرسپولیس فرار کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزی که پرسپولیس زور بردن گل گهر را در سیرجان نداشت و مثل بازی رفت متوقف شد، استقلال توانست فجرسپاسی شیراز را در ورزشگاه آزادی شکست بدهد و فاصله خود را با جدی ترین  تعقیب کننده خود به عدد ۵ برساند.

استقلال مقابل فجرسپاسی در حالی که سرباز های خود را در اختیار نداشت، ششمین پیروزی پیاپی در لیگ برتر را کسب کرد تا با ۴۷ امتیاز حاشیه امنیت خوبی در صدرجدول پیدا کند. حالا استقلالی ها می توانند به همین دلیل حداقل تا چند هفته آینده هم صدر نشین بمانند به خصوص اگر بدانیم در هفته بیستم هم بازی پرسپولیس سخت‌تر از استقلال به نظر می رسد و شاگردان یحیی باید مقابل تیم آماده و سرحال مس رفسنجان بازی کنند. قبلا اشاره کردیم که در استقلال وظیفه گلزنی روی دوش یک نفر نیست و در هر بازی یک بازیکن گلزنی می کند و استقلال را به پیروزی می رساند.

در واقع بردهای یک بر صفر و اقتصادی شاگردان فرهاد مقابل فجرسپاسی هم ادامه پیدا کرد و حالا او می تواند از این نظر خوشحال باشد که باز هم به اولویت اصلی خود یعنی گل نخوردن و بعد از آن کسب هر سه امتیاز دست پیدا کرده است. نکته مهم برای استقلالی ها این بود که باز هم بردند و باز هم گل نخوردند تا روال همیشگی خود در لیگ امسال را ادامه داده باشند در حالی که پرسپولیس امسال بر خلاف پارسال زیاد می‌خورد و روی گلی که از کی روش استنلی دریافت کرد هم اشتباه فاحش حامد لک کاملاً مشهود بود.

حالا باید دید استقلالی ها و فرهاد مجیدی در هفته‌های آینده قدر این فاصله ۵ امتیازی را می‌دانند یا با شروع بازی های سخت استقلال قرار است اتفاقات دیگری در صدر جدول بیفتد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسن پرسپوليسی قوژد IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    تیم پرسپولیس مقابل گل‌گهر مساوی کرد ببینیم شاح فرهاد چطوری بازی خواهد کرد فعلا استقلالی‌ها شاد باشن روزی رو میبینم رگ گردن شاح باد کنه شعارهای حیا کن رهاکن تون گوش فلک کر کنه
  • تیر غیب US ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    با درود،فرار کرد؟کجاااا؟ از اول فصل تا الان تازه ترکیبِ تیم داره شکل میگیره بچه ها باید کنار هم تمرین کنند.خیلی در ادامه خوشبین هستیم و درباری ها را هم رها نمیکنیم.اگر بتونن از سایهء خود فرار کنند از پرسپولیس هم میتوانند!
  • ایمون زاید IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    دقیقا وقتی چشمی سالتو بارانداز رو روی مدافع فجر داشت اجرا میکرد و داور چشماشو رو وجدانش بسته بود ،کیسه فرار کرد ،ولی بهش میگن یکبار جستی ملخی ،دوبار جستی ملخی بار سوم نمیتونی ملخی
  • مهدی همدانی IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    با توجه به بازیهای پیش رو و روی گاغذ پرسپولیس قهرمان لیگ میشه. تیم فرهاد مقابل گل گهر کمتر از چهار تا گل نمیخوره! بازی های سخت کیسه در راهه! اگر ما دربی رو ببریم امسال قهرمانیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی