نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
کاپیتان‌های استقلال و پرسپولیس به ته خط رسیدند/ تنها راه ماندن وریا غفوری در استقلال
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به‌احتمال زیاد فصل آینده جلال حسینی و وریا غفوری را در پرسپولیس و استقلال نخواهیم دید.

شواهد حکایت از آن دارد که ۲کاپیتان محبوب تیم‌های پرسپولیس و استقلال، به پایان راه در جمع سرخابی‌ها نزدیک شده‌اند. البته که در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست، اما سیر حرکتی جلال حسینی و وریا غفوری در این دو تیم طوری است که شاید نتوان آینده بلندمدتی برای آنها متصور بود.

در پرسپولیس جلال حسینی این اواخر بیشتر از هر زمان دیگری نیمکت‌نشین می‌شود. در یکی، دو فصل گذشته بیرون نشستن کاپیتان سرخ‌ها اتفاق نادری بود و اگر هم چنین اتفاقی رخ می‌داد، برایش کلی فلسفه و بهانه چیده می‌شد؛ مثلا می‌گفتند مصدوم است یا برای فلان بازی حفظ شده. با این حال این اواخر کادرفنی رودربایستی را کنار گذاشته و خیلی آسان به دلایل فنی دم از نیمکت‌نشینی حسینی می‌زند. به‌عنوان مثال در شرایطی که او هیچ مشکلی نداشت، در مسابقه با آلومینیوم اراک روی نیمکت نشست و صرفا در ۱۰دقیقه پایانی برای حفظ نتیجه به بازی آمد. به هر حالا جلال وارد ۴۱سالگی شده و همه می‌دانند که شرایط او بسیار خاص است. اگر پرسپولیس امسال موفق به کسب عنوان قهرمانی شود، به‌احتمال فراوان حسینی با لمس دهمین جامش در ادوار لیگ برتر و با رکوردی بی‌نظیر از میادین خداحافظی خواهد کرد.
در استقلال هم شرایط برای وریا غفوری طوری است که شاید بتوان گفت او نیز فصل پایانی حضورش در جمع آبی‌پوشان را پشت سر می‌گذارد. غفوری ۳۴ساله از نظر فنی در سال‌های اخیر روی یک سیر نزولی حرکت کرده است. او دیگر به تیم ملی دعوت نمی‌شود و در استقلال هم گاه و بیگاه روی نیمکت می‌نشیند. به علاوه وریا با فرهاد مجیدی هم مشکلاتی دارد که حالا دیگر علنی شده و کسی یارای تکذیب آن را ندارد. اگر فرهاد به هر دلیلی فصل آینده در استقلال نباشد، این احتمال وجود دارد که به هر حال سرمربی بعدی بخواهد از وریا غفوری استفاده کند. با این حال اگر مجیدی بماند، خیلی بعید است که غفوری را نگه‌دارد. او در همین زمستان یک رقیب گردن‌کلفت ملی‌پوش مثل صالح حردانی برای وریا جذب کرد. حالا درنظر بگیرید که غفوری فصل آینده یک سال هم پیرتر خواهد شد. آیا ۲ کاپیتان نامی و دوست‌داشتنی به آخر خط رسیده‌اند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج کبیر = افتخار ،تمدن و اصالت NL ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    وریا رو با بلال ۶۰ ساله مقایسه می کنی؟؟ وریا انشالله تا سالها با استقلاله و با پیراهن اس اس خداحافظی می کنه..این اختلاف کوچک اخیر هم مربوط به درون خانواده باشگاه بزرگ استقلال است وبه هر حال پیش میاد به زودی انشالله رفع میشه..حالا حالا با وریا کار داریم.
    • یه ایرانی IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      شما با کاپیتانتون مشکل دارین چرا بقیه رو قاطی میکنید عین سربازی بازیکناتون!!! سید جلال هنوز تو همین سن هم جانشین نداره و این دیگه به سیستم و تفکر مربی بستگی داره که چه موقع از چه بازیکنی استفاده کنه، سید روی سر پرسپولیس جا داره ...
  • پرویز IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    آقایون کارشناس لنگی! با شما هستم.شیث جان ، بهادرجان،وحید قلیچ جان،پایان رافت جان و درخشان جان(اولی و آخری ، کارشناس دماغ عروسکی هستن البته) زودتر تا دیر نشده در مورد این خبر هم اظهار نظر کنید راستی خبرورزشی جان! چند دقیقه ای است که تیتر جدید برای تخریب استقلال نزدی!تو هم بجنب تا دیرت نشده .تو یار دوازدهم لنگ هستی .حیفه بیکار بشینی
  • شاهرخ IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    مشکل وریا سیاسیه نه فنی
  • حسن قهار IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    جوری وریا وریا میکنید که کسی ندونه فکر میکنه داره راجع به یه بازیکن نامی صحبت میکنید!کی هست این بابا که میگید؟؟وریا؟؟؟؟؟؟اسم شخصه؟ندومبه!!!!
  • متین IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    وریا مشکلی با فرهاد دارد واستقلالی ها هم می خوان رابطه آن دورا خوب کنند کاپیتان ما جایی نمی رود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی