جنگ روسیه و اوکراین به نفع پرسپولیس!/ درخواست پرسپولیسی‌ها از ستاره مطرح
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هواداران پرسپولیس خواهان بازگشت شهاب زاهدی مهاجم زوریا لوهانسک به تیمشان شدند.

پرسپولیس بعد از تساوی مقابل گل گهر در هفته نوزدهم لیگ برتر و از دست دادن ۲ امتیاز حساس، کمی از کورس قهرمانی جا ماند و اختلاف امتیازش با استقلال به ۵ رسید.

پرسپولیس که به شدت در خط حمله ضعف دارد، این مشکل بار دیگر در بازی مقابل گل گهر خودش را نشان داد و مهاجمان این تیم چند فرصت خوب گلزنی را از دست دادند.

باشگاه پرسپولیس مدت‌هاست که به دنبال خرید یک مهاجم خارجی است ولی تا این لحظه موفق به انجام این کار نشده است. باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل و با توجه به نیاز تیمش در خط حمله و البته مصدومیت عیسی آل کثیر به دنبال جذب یک مهاجم خارجی بود ولی به دلیل نداشتن بودجه کافی نتوانست مهاجمی را به خدمت بگیرد.

بعد از اتمام مهلت نقل و انتقالات پرسپولیس می‌توانست یک مهاجم آزاد را جذب کند و حتی یحیی گزینه مدنظرش را هم به مدیران باشگاه پرسپولیس معرفی کرد ولی به دلیل اینکه بازیکن مدنظر یحیی شرایط لازم برای حضور در فوتبال ایران را نداشت نتوانست به ایران بیاید.

بعد از منتفی شدن جذب مهاجم پرتغالی تلاش‌های گل محمدی و مدیران پرسپولیس برای خرید یک مهاجم آزاد تاکنون به نتیجه نرسیده و از بین گزینه‌هایی که به یحیی گل محمدی معرفی شدند، هنوز سرمربی پرسپولیس نتوانسته مهاجم دلخواه خود را پیدا کند. از همین رو این شایعه مطرح شد که او قصد دارد با نفرات فعلی‌اش، لیگ بیست و یکم را به پایان برساند.

با توجه به اینکه در پنجره زمستانی بازیکن آزاد باکیفیت چندانی وجود ندارد، تنها راه جذب بازیکن، انتخاب آنها از روی دیدن فیلمهایشان است که هنوز به نتیجه نرسیده است. طی ۴۸ ساعت گذشته اما اتفاق عجیبی رخ داد که در نهایت ممکن است به نفع پرسپولیس تمام شود.

بعد از حمله روسیه به اوکراین و ایجاد ناامنی در این کشور، بازیکنان شاغل در لیگ اوکراین طبق قوانین فیفا می‌توانند، قراردادشان را با تیم‌های باشگاهی خود فسخ کنند و به هر تیمی که دوست دارند بروند.

شهاب زاهدی مهاجم ملی پوش و گلزن تیم زوریا اوکراین، تنها بازیکن ایرانی لیگ این کشور است. شهاب که سابقه بازی در پرسپولیس را در کارنامه دارد، چند بار مورد توجه این تیم برای بازگشت قرار گرفت ولی به دلیل داشتن قرارداد و البته پول زیادی که برای فروش او در نظر گرفته بودند، بازگشت شهاب به پرسپولیس میسر نشد.

حالا و بعد از اتفاقات داخلی اوکراین و شرایط پیش آمده برای این کشور، هواداران پرسپولیس از زاهدی درخواست کردند قراردادش را با زوریا فسخ کند و به پرسپولیس برگردد. پرسپولیسی‌ها که به شدت از نداشتن یک مهاجم ششدانگ در تیمشان رنج می‌برند، خطاب به مهاجم سابقشان گفتند: الان وقت بازگشت است چون پرسپولیس در حال حاضر به تو نیاز دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهرام US ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    مگه بازیکن آزاده!!؟؟
    • مهدی IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      نه بازیکن آزاد نیست. ولی طبق قوانین فیفا هر کشوری که در آن شرایط جنگ حاکم باشد، بازیکنان می‌توانند قرارداد خود را یکطرفه فسخ کنند و بدون گرفتن رضایت‌نامه بعنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که خارج از آن کشور باشد بروند.خدا کند جنگی در کار نباشد. ولی اگر باشد زاهدی میتواند به پرسپولیس بیاید.
  • مجهول الهویه IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    هیچ جنگی هیچ جا هیچوقت به نفع هیچکس نیست.
    • hamed IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      آفرین. از این تیتر ناراحت شدم
  • بهنام IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    چرا هیاهو میکنید؟ جنگ کدومه؟ عملیات نظامی ویژه
  • عباس معصومی FR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    فسخ بازیکن قانونا باید در زمانی انجام شده باشه که پنجره نقل و انتقالاتی مقصد باز باشه نه الان !!! البته قوانین برای تیم حکومتی همیشه به نحو دیگه ای تفسیر و اجرا میشه و علاوه بر تمام ارکان حاکمیتی مافیای رسانه‌ای سرخ هم پشتشون هستند
    • آرمان FR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      عباس معصومی تو همه جا پلاسی و هر سوراخ سنبه ای پیدات میشه.قرار بزار ببینیم همدیگرو
    • رضا US ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      جهت اطلاع قانون فسخ در شرایط جنگی فرق میکنه اول برویکمی اطلاعات خودت بالاببربعدبیاحرف بزن متوجه شدیم یه کیسه کش بیسوادتشریف داری
    • ایران من IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
      برای تیم پیروزی هیچ اما و اگری وجود نداره...زاهدی باید بیاد پرسپولیس..باید بیاد...قهرمانیش داره به خطر میفته..یحیی هیچ کاری نمیتونه بکنه...
    • نواب صفوی IT ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
      نه بابا تا دیروز که میگفتین بابا مسعود رفت و الان عیار پرسپولیس مشخص میشه و ....، الانم دوباره میگید تیم حکومتی. پرسپولیس که اینقدر طرفدار داره، پس شما چرا اینقدر زر میزنید. شماها واقعا چی می زنید.
  • سرخ IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    بیاد عالی میشه
  • علیرضا IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    خل بود به سبزه نیز آراسته شد!؟!؟
  • محسن IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    سلام، برای حفظ جان خودش برگرده، هرچند در اوکراین بازیکن موفقی بود. ایالتی هم که درش ساکنه شرایط جالبی نداره و اعلام استقلال کرده. حتی اگر بخواد بمونه، با اعلام استقلال این دو ایالت، معلوم نیست شرایط تیمش در لیگ اوکراین به چه شکل باشه.
  • مهران IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    حکومتی از زمان گذشته تیم دوچرخه بوده داداش.احتمالا سنت کمه و ندیدی.حکومتی رو دیروز در بازی با شیراز و بازیهای قبلیتون دیدیم که با انواع و اقسام حرکات کشتی گل خطا زدید و پنالتی های رقیباتون سوخت.حکومتی اونی هست که مدیرعاملش از عوامل همین حکومت هست.حکومتی یعنی طفره رفتن از سربازی و گرفتن معافیت برای بازیکنی که اصلا بازیکن ملی نیست و نبوده فقط در حد یه بازی توپ جمع کن بوده...التماس تفکر...
  • بهزاد IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    آخه شهاب زاهدی هم بازیکنیه که التماسش رو بکنی ؟!
  • حسین IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    سلام آقایان اگه بدتون نمیاد چی میگید جنگ کجا بوده جنگی بود که روسیه به این آسانی که اوکراین رو یک روزه نمی‌گرفت همش کشک هشته
  • Amir IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    این چه تیتیریه جنگ به نفع کسی نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی