کاپیتان متهم ردیف دوم تساوی پرسپولیس در سیرجان!/ فقط لک مقصر نبود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافعان پرسپولیس هم به غیر از حامد لک عملکرد ضعیفی روی گل خورده این تیم داشتند.

در شرایطی که پرسپولیس امیدوار بود با دست پر از سیرجان به تهران برگردد، کی‌روش استنلی اجازه این کار را به آنها نداد و با یک ضربه سر کاری کرد که نتیجه بازی رفت تکرار شود. در حالی که از حامد لک به عنوان مقصر اصلی گل خورده کی‌روش استنلی نام برده می‌شود، عملکرد خط دفاعی پرسپولیس در آن صحنه هم بدون ایراد نبوده است.

روی این گل لک تقصیر بیشتری نسبت به مدافعان نداشت. او در خروج اشتباه محاسباتی داشت اما این اشتباه ناشی از استقرار اشتباه خط دفاعی بود. اگر در لحظه‌ای که توپ به آسمان محوطه جریمه پرسپولیس می‌رسد گام‌های مدافعان را نگاه کنید، همه رو به دروازه خودی هستند. طول گامها در چنین شرایطی متاثر از احتیاط حاکم بر بازی دفاعی ناخودآگاه کوتاه می‌شود و مهاجم فرصت سبقت‌گیری دارد.

نکته قابل توجه اینکه یحیی گل‌محمدی با علم به این موضوع که گل گهر با داشتن مهاجمانی مثل کی‌روش استنلی و مرتضی تبریزی به شدت روی توپهای هوایی خطرناک است، سیدجلال حسینی را به ترکیب اصلی تیمش برگرداند تا او در نبردهای هوایی اجازه گلزنی به بازیکنان حریف را ندهد منتهی کاپیتان باتجربه قرمزها روی صحنه گل می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    البته که لک ضربه های مهلکی به تیم زده، ولی متهم اصلی مهاجمان هستند.پرسپولیس مشکل گلزنی دارد.
  • حادثه IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    باید خداوند متعال را شکر کند که برای پرسپولیس بازی می‌کند ما گل مخایم آز دوبازیکن از خدا می خواهم که بشما توانایی و قدرت بدهد حامد جان و سید جلال جان انشاالله بازی روز دوشنبه تلافی کنید
  • .... US ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    میدونیم که سید باجان ودل برایموفقیت پرسپولیس زحمت کشیده ولی حامدلک بابی اعتنایی واشتباهات ویرانگرنقشی بی بدیل درنتیجه گرفتن تیم داردامیداست دیگربه لک بازی داده نشود چون نبودنش بهترازضربه زدنشه.. انشالله ذهن سیدبرای بعضی مواقع که بکارگرفته نمبشودباعث به هم خوردن تمرکزش که سه امتیاز راباتک امتیاز عوض کرده.. چراازنعمتی پدیده مشهد که گرفتی استفاده نمیکنه یاصفروف... امان از بی تدبیری یحیی که نمیزاره جوانان بازی کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی