نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
هاشمی: ما به جام جهانی صعود خواهیم کرد/ ۱۰۰ بار هم با قزاقستان بازی کنیم، همین شرایط خواهد بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: مقابل قزاقستان نه خوب بازی کردیم و نه بد.

مصطفی هاشمی پس از شکست مقابل قزاقستان اظهار داشت: پیش بینی من بود که بازی به ثانیه‌های آخر می کشد. در جایی که می توانستیم واکنش مثبت انجام دهیم، توپ‌ها را از دست دادیم. بازی خوبی انجام ندادیم، اما بد هم نبودیم. ذات ورزش همین است و ممکن است اشتباهاتی هم باشد. 

وی ادامه داد: باید یاد بگیریم اشتباهات خود را تکرار نکنیم و با بازی بعدی مقابل سوریه فکر کنیم. یقین بدانید که ما می‌بریم و به جام جهانی صعود خواهیم کرد. 

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه با این همه بازیکن با تجربه چرا باختیم، گفت: بسکتبال آن چیزی نیست که شما فکر می‌کنید. ممکن است یک سه امتیازی و یک دو امتیازی بخورید و ببازید. ما بازیکنان خوبی داریم و آنها هم دارند. الان خیلی فاصله تیم ها کم شده است و  هم ما و هم‌ آنها شرایط برد داشتند و در قزاقستان هم ممکن است همین اتفاق بیفتد. 

هاشمی در خصوص بازی با سوریه، عنوان کرد:  آنها شرایطی به خوبی قزاقستان ندارند اما آن بازی هم سخت است. ابتدا باید ذهن بازیکنان را آزاد کنیم و با ذهن باز بازی کنیم. 

وی در مورد اینکه ظاهرا صحبت هایتان قبل و بعد از سرمربیگری تیم ملی تغییر کرده است، گفت: بسکتبال بازی سختی است و من هم جاه طلب هستم که به این جایگاه رسیده ام. وقتی شما اشتباه می کنید باید دلیل اشتیاه را پیدا کنید و آن را برای موفق شدن برطرف کنید. مطمئن باشید ما برای برد رفته بودیم و دنبال توجیه هم‌ نیستیم چون اگر بخواهم ۱۰۰ مورد توجیه می ‌آورم. من یاد نگرفتم هیچ گاه دروغ بگویم و اگر روزی کسی به صداقت من شک کرد، حتما خودم مقصرم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا قزاقستان تیمی بود که ما به آنها ببازیم، گفت: اگر ما با همین‌ شرایط ۱۰۰ بار هم با قزاقستان بازی کنیم، باز هم کار به دو دقیقه آخر کشیده می‌شود. الان پتانسیل‌ تیم ما با قزاقستان با یار خارجی یکی است. ما باید یاد بگیریم اگر بازیکنانی مانند صمد، حامد و کامرانی را هم نداشتیم، بتوانیم بازی کنیم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی