نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
کل استقلال به اندازه وحید امیری بازی ملی ندارند!/ این آقا از حواشی اردوی دبی بگوید که خیلی هم شیرین است!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم پرسپولیس می‌گوید: تعداد بازی ملی کل تیم استقلال به اندازه وحید امیری نیست.

بهزاد نوشادی مربی بدنساز استقلال پس از پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز مصاحبه کرد و گفت: وحید مرادی چگونه معافیت پزشکی گرفته است؟ حالا ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرورزشی به این اظهارات واکنش نشان داده است.

اظهارات ضیا عربشاهی هافبک اسبق تیم ملی و پرسپولیس با خبرورزشی را در زیر بخوانید.

می‌خواستیم نظر شما را درخصوص بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان بپرسیم؟

بازی سنگینی بود که می‌توانستیم برنده شویم اما روی یک اشتباه به تساوی رسیدیم. پرسپولیس می‌تواند در دیدارهای آینده با پیروزی‌های متوالی جبران مافات کند اما اینجا می‌خواهم به موضوع دیگری هم اشاره کنم.

بفرمایید؟

مربی بدنساز استقلال صحبت‌هایی را مطرح کرده که عجیب و غریب است. او در این حد و اندازه‌ها نیست که در مورد وحید امیری صحبت کند. بهتر است این آقا درباره اردوی امارات و حواشی دبی حرف بزند که خیلی هم شیرین و تعریفی است!

اما تنها او نبوده و برخی بازیکنان استقلال هم نسبت به این موضوع و سرباز شدن یزدانی و مرادمند معترض شدند؟

من می‌گویم تعداد بازی ملی کل تیم استقلال به اندازه وحید امیری نیست. این آقایان چه کسی را با دو بازیکن خود مقایسه می‌کنند که اصلا در حد وحید امیری نیستند.

اما به هرحال برای بازی‌های تیم ملی هر دو ریجستر شده اند؟

سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند شاید برای سرمربی خود خوب باشند اما درحد تیم ملی نیستند. حالا این حرف‌ها به کنار چرا این دو نباید به خدمت سربازی بروند؟ اگر اینها بروند سربازی حق استقلال ضایع شده است؟!

به هر شکل استقلالی‌ها معتقدند الان زمان مناسبی برای سرباز شدن دو بازیکن فیکس آنها نیست و بهتر بود تا پایان فصل این موضوع تمدید می‌شد؟

مگر خون استقلالی‌ها رنگین تر است؟ قانون برای همه یکی است و اتفاقا سازمان نظام وظیفه عمومی با انتشار آن بیانیه کار درستی کرد. همه باید جلوی قانون سر تعظیم فرود بیاورند. نکند این آقایان فکر می‌کنند یزدانی و مرادمند سرباز قهرمان هستند؟!

همان بحث تیم ملی در جریان است. از طرف دیگر فرصت پیوستن این دو به تیم‌های نظامی‌لیگ برتری یعنی فجر سپاسی به پایان رسیده و در صورت عدم تمدید معرفی آنها به سازمان نظام وظیفه باید در لیگ دسته اول بازی کنند؟

سئوال اینجاست که چرا زودتر به فکر نیفتادند؟ سازمان نظام وظیفه که خیلی روشن گفته بود باید این دو تا اول اسفندماه خودشان را معرفی کنند. پس چرا نرفتند؟ همه این مسائل به خاطر مدیریت آقای X در استقلال است. دوستان تصور می‌کردند می‌توانند قانون را دور بزنند اما نتوانستند و حالا مظلوم نمایی می‌کنند.

استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است. فاصله ۵ امتیازی هم با پرسپولیس ایجاد کرده و از دست دادن دو مدافع فیکس این تیم می‌تواند دردسرساز شود. نمی‌شود؟

ما هم درگذشته امید عالیشاه و احمد نوراللهی را در اوج به خاطر سربازی به تراکتور دادیم. آن زمان چرا کسی صدایش درنیامد؟ از طرفی مگر اسم احمد زنده روح‌هافبک گل گهر سیرجان برای تیم ملی رجیستر نشده بود؟ چرا زنده روح مجبور شد به سربازی برود؟ قانون باید برای همه یکسان باشد.

به عنوان سئوال آخر فکر می‌کنید این فاصله ۵ امتیازی با استقلال قابل جبران باشد؟

استقلال بازی‌های آسانی را در شروع نیم فصل دوم داشت اما در ادامه معلوم می‌شود چند مرده حلاج هستند! ما یک بازی مستقیم هم با استقلال داریم که ۶ امتیازی است. مطمئن باشید پرسپولیس به زودی صدرنشین جدول شده و در پایان فصل برای ششمین سال متوالی قهرمان لیگ برتر خواهد شد. این فرافکنی‌ها هم تأثیری روی تیم ما نخواهد گذاشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دوچرخه سواران هوچی IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    دمت گرم عربشاهی واقعا عالی جواب دادی این حرف دل تمام فوتبالیها و سربازان این مملکته مگر خون کیسه کشا رنگین تره که هر موقع دلشون خواست برن خدمت مگر ماها به اختیار خودمون رفتیم خدمت بهترین موقعیت شغلی را از دست دادیم تا بریم خدمت اونوقت کیسه کشا بواسطه لابی سردار دلها و فدراسیون کیسه کش میخان قانون مملکت را هم دور بزنن
    • هوچیگران لنگ IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      هوچیگران لنگی مجازی در دنیا تکند
    • تیر غیب GB ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      با درود،آقای X ؟ یاد مستر کاف به خیر و روحِ مرحوم فروهر شاد.آقای عربشاهی چرا خودسانسوری میکنید؟ جنابِ چکمه پوش اسم داردسردار آجورلو.البته حق دارید.بس که امور و اسامیِ باجخواهان ماردوش را محرمانه و به بیانی دیگر امنیتی! معرفی نمودند شاید شما از عملیاتِ خودجوشِ لیدرهای "محفلی" و کفن پوشانِ آبی پوش که به جنابِ سردار اعلام نمودند"از تو به یک اشاره از ما به سر..."اندیشه نموده از فتویِ احتمالیِ شیخِ مُکلا! پروا نمودید.درباریان در فصلِ جاری تا جایی پیش رفته اند که با استفاده از ظرفیت های قانونی سفید را سیاه و سیاه را بنفش میخوانند.مدهوشانند که از فرط خیرگی حمایت های فراقانونی را ندیده امر بر ایشان مشتبه گردیده در رویای پریشان و بدونِ تعبیر جام را فرازِ دستانِ کاپیتانِ معزولِ خود میبینند.غافل از آنکه جام را به بها میدهند و نه بهانه!
    • رامین تاج IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      خخخخخ ماهم میگیم اصلا ربطی نداره ملیپوش شدن در ایران به رانت حضور در تیم حکومتی!!! ماهم همینو میگیم کسی که اینهمه بازی ملی داره چجوری یکدفعه یه کارت جعلی معافیت پزشکی براش ساختن درحالیکه به لحاظ بدنی یکی از سالمترین آدمای کل ایرانه خخخ
    • لنگیهای کیسه کش دلاک IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      چقدر تابلو مثلا رفتن ازش مصاحبه بگیرن بعد گفته یه لحظه صبر کنین یکم کری سخیف در حد مجازی خونده و بعدشم تمام شده مصاحبه...به نظر من اصلا عربشاهی مصاحبه نکرده و یه خبرنهار لنگی اینارو ازخودش در اورده اگرم مصاحبه کرده باشه نشون میده مثل بعضی پیشکسوتای استقلالو پرسپولیس دنبال خودشیرینی تو مجازیه! آخه کی کسیو با کسی مقایسه کرد؟ بازی ملی داشتن مگه ملاکه پی اینطوری نکونام بهترین بازیکن تاریخه؟ حرف برا گفتن نداره میزنه به صحرای کربلا آقای عزیز لابی کردین فشار اوردین تو زمین حریف استقلال نمیشدین با نامردی دوتا بازیکن مارو سرباز کردین حالا گندش در اومد چندتا بازیکنای خودتون سربازی نرفتن ولی بهرحال تیم حکومتین همیشه هم جعل میکنین وحید امیری هم که مثل بیرانوند با حمایت باند عریضو طویل رسانه ایتون الکی الکی بزرگش کردین درحالیکه یه بازیکن معمولیه
    • مجتبی هاشمی IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      واقعا چرا من و شما و سیاوش یزدانی باید بریم خدمت اما وحید امیری نره.عربشاهی میخوای فساد سالهای قبل مدیران لنگ و باباتون رو ماستمالی کنی این راهش نیست.اصلا شما بگو وحید امیری بهترین فوتبالیست تاریخ فوتبال ایران اما چرا با کارت معافیت جعلی
    • ‌کیسه کش. IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      درجواب اقای هاشمی ..اولا کسی نگفته وحیدامیری نره همه میگن معافیت پزشکی داره مرادمندویزدانی هم برن بگیرن.دوما چرانمیگی عالیشاه ونوراللهی وسط فصل به تیم رقیب پرسپولیس یعنی تراکتورتوانسال رفتن ولی بازیکنهای کیسه نبایدبرن سربازی.ادم یه زره منصف ام باشه خوبه میدونیم خیلی وقته جام ازنزدیک ندیدین دوسال دبگم روش
  • سید رضی میر اسماعیلی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    واقعا از خبر ورزشی انتظار بیشتری بابت انتخاب نفرات مورد مصاحبه داریم.من این شخص را کاملا از نزدیک می شناسم ،یک موجود لاابالی که فقط برای مطرح کردن خودش اقدام به توهین به همه می کند و چون هیچ کجا جایگاهی ندارد با مصاحبه های جنجالی در صدد کسب محبوبیت است لیکن هواداران پرسپولیس فهیم تر و هوشمند تر از آن هستند که امثال دکتر زادمهر ها ،کلانی ها و دادکان ها را رها و این آدم معلوم الحال را پیشکسوت خطاب کنند.
    • کیسه چرکولک IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
      ماهم ازخبرورزشی بیشترانتطارداریم که با انتخاب محمد نوری کیسه تن که ازبیکاری وخودشیرینی وباادبیات بسیارکوچه بازاری صحبت میکنه دقت کنه
  • تاج کبیرآسیا IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    پرفسور شکر خدا تو یکی حسرت به دل نموندی و به گور نبردی که بازیکن ملی دارید و بقیه اصلا وابدا نداشته وندارن با احترام به همه هوادارهای باشگاه پرسپولیس نمیشد جواب اینو ندم
  • شیشتایی هوچیگر DE ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    کل بازیکناشون اندازه وحید امیری بازی ملی ندارن بعد راجع به وحید امیری حرف میزنن . اون بدنسازشون اصلا کی هست که میاد راجع به امیری حرف میزنه اصلا در حد و اندازه ای نیست بخواد اسم امیری رو بیاره . چند ساله داریم بهشون میگیم سرتون تو کار خودتون باشه ولی بازم میان راجع به بازیکنای پرسپولیس حرف میزنن . اونم یکی مثل وحید امیری بازیکن فیکس تیم ملی . تو این ده سال اگه تمرکزشون روی تیم خودشون بود تا الان بعد از ده سال یه جام گرفته بودن . همین آجرلو وسط فصل اومد عالیشاه و نوراللهی رو از پرسپولیس گرفت برد تراکتور؛ هوادارای پرسپولیس اینقدر جنجال و هوچیگری راه ننداختن ؛ االان چی شده همین آجرلو میخواد بازیکنای خودشو از رفتن به سربازی فراری بده ؟ مگه خون بازیکنای استقلال رنگین تر از بقیه بازیکناس که اینهمه هوچی‌گری راه انداختن ؟ کل بازیکنای استقلال اندازه یه پای چپ وحید امیری هم نیستن که تو جام جهانی به جرارد پیکه لایی انداخت
  • 10سال جام ندیدن IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    چندروز از بسته شدن پنجره نقل انتقال لیگ گذشته؟بعد کیسه کشا میگن چون سرباز سپاه هستن و سپاه تو لیگ یک تیم نداره بازیکن تیم ملی نابود میشه!!! اولا که یادتون رفته همین 3هفته قبل بازیکن کیسه با گردن کلفتی تو مصاحبه اش میگفت به هرجایی میرم الا فجر؟؟ اون زمان مدیران کیسه و بازیکنش نمیدونست سرباز سپاه هستن و این ارگان تو لیگ یک تیم نداره که بازیکنش اینجوری گردن کلفتی میکنه؟یا اینکه موندید پنجره بسته شه تا بااین بهانه بتونید قانون رو دور بزنید؟؟بعدش مدیر رسانه کیسه میگه مرادمند بازیکن رزروی تیم ملی!!!چند ماه قبل وقتی لژیونرها نبودن 50بازیکن برا تمرین دو جلسه ای توسط هاشمیان دعوت شدن وخط خوردن؛این میشه رزرو تیم ملی؟تو این اردوی اخیر اسمی از مرادمند تو رزرو بوده؟ چقد دروغ؟تاکی هوچی گری؟
  • لنگ حقیر IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    چون لابیهای لنگی هست بازی ملیشون بیشتره یعنی هرکه بازی ملیش بیشتره باید قانونو دور بزنه لنگی بی خاصیت میدونی خاصیت شما فقط این حکومت جعلیه
  • لنگی جام ندیده IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    اولا از پیروان مکتبی که سلاطینشون و اسطوره هاشون بخاطر منافع شخصی اعتراف کردن که در جوانی با چه کسی ازدواج کردند انتظار ادبیاتی بهتر از این نیست، درثانی آقای عربشاهی شما که بازیکنان استقلال را اینقدر بی کیفیت قلمداد میکنید پس چرا از دستان خالی یحیی و دستان پر فرهادمجیدی صحبت میکنید؟ شما که امثال امیری و جلال و کامیابی نیا و ترابی و سرلک و... دارید چرا ازدستان خالی یحیی میگید؟ شما که 43سال هست کل قباله تیم ملی به نامتون زدن پس چرا برای نتایج ضعیفتون در دوران پساسلطانیفر بهانه تراشی میکنید؟ بهتر نیست مجیدی را بخاطر صدرنشینی با امثال یزدانی و مرادمند و حسین زاده و سلمانی و نیک نفس و ...که در حد تیم ملی نیستند ستایش کنید و واقعیتها رو بپذیرید؟
  • حمید IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    آقای عربشاهی فقط خدمت عرض کنم نگو زیا این حرفارو نزن جعل و تحریفم نکن عالیشاه با برانگه مشکل پیدا کرد قراردادشو فسخ کرد بعد قضیه کارت پایان خدمتهای جعلی پیش اومد نتونست جایی بره فقط موند تراکتور پس نگو بازیکنمو بخاطر سربازی دادیم تراکتور وحید امیری گویا وقتی مسجد سلیمان خوزستان بازی میکرده کارت پایان خدمت گرفته دقیقا مشابه کارتهایی معافی کیلویی که تو اون سالها تو استان خوزستان میدادن کل تیمتون با همین رانت و مافیا بازیکن ملی پوش دارن انثال سرلک و فرجی وقتی اومدن تو تین حقیر حکومت گارانتی تیم ملی هم دارن پس بشین سرجات و حرف مفت نزن هنوزن مشابه همون کارشناسی هایی که اوایل برنامه ۹۰ میکردی نظر میدی
  • محمدطاها IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    خب گل محمدی دیروز خودش سوتی داد و گفت امیری با توجه به مشکلی که وجود داشته معافیت گرفته بعد از اون مشکلش حل شده قرار نیست یه مشکل بعد از معافیت تا آخر عمر با آدم باشه، گل محمدی ناخواسته با مطرح کردن این موضوع جعلی بودن کارت معافیت امیری را به نظام وظیفه ثابت کرد..بدنساز استقلال هم فقط گفت که معافیت به واسطه واریکوسل موقت است نه دائمی، حتی اگر معافیت این بازیکن به خاطر این مورد دائمی بوده باشد چطور ممکن است این بازیکن با این مشکل با قدرت نود دقیقه فوتبال بازی کند؟!
  • محمدطاها IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    بنظرم حالا هر چه که هست سازمان نظام وظیفه می بایست هر چه زودتر نسبت به کارت معافیت خدمت امیری شفاف سازی کند چرا که وقتی صحبت از برقراری عدالت در اعزام دو بازیکن استقلال به سربازی است این قوانین باید در خصوص تمام بازیکنان باشد..بدون شک در صورت باقی ماندن ابهام در این قضیه اعتبار سازمان نظام وظیفه زیر سوال خواهد رفت..
  • ناشناس۳ IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    باز این بنده خدا اظهار فضل کرد.البته از افراد بیسواد انتظار بیشتری نیست که خود را با دکتر بدن ساز مقایسه میکنه.اگه دوران بابا مسعود نبود چی میشد.
  • Takin IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    اینم عین وحید قلیچ رد داده بقران!بازیکن های استقلال مثل نکونام بیشترین بازی ملی انجام دادن اونوقت این مجنون امیری رو با همه ی استقلال یکی میکنه!چه بدبختایی هستن این پیشکسوت های لنگ
  • /// IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    جناب عربشاهی از مدیریت جناب آجرلو بسیار ناراحت هستند،ایشان دوست دارند امثال مددی ها مدیرعامل استقلال باشند و بله قربان گوی آقایان،از بازیکنان مجموعه خود شکایت کند،هر روز یک حاشیه برای تیم خود ایجاد کند،توان آن را نداشته باشد که از اسپانسر پول بگیرد و همان اسپانسر به حساب پرسپولیس پول واریز کند به همین دلیل در تمام مصاحبه ها به جناب آجرلو متلک میندارند،خودش میگوید قانون برای همه باید یکسان باشد و بعد خودش نظرش را نقض میکند،اصلا امیری ۵۰۰ بازی ملی دارد چه ربطی به سربازی نرفتن در ۳۳ سالگی دارد؟حرف حق تلخ است چطور بازیکنی در این سطح معافیت پزشکی دارد و در تیم های نظامی نمی تواند خدمت کند اما در پرسپولیس میتواند؟روند امتیاز گیری استقلال دقیقا از هفته نهم و مقابل تیم های خوب شروع شد،همین هوادار و ذوب آهن سپاهان را متوقف کردند،خود پرسپولیس مقابل هوادار مساوی کرد و ذوب آهن را هم با گل به خودی دروازه بان ذوب و فجر را با یک سانتر که تبدیل به گل شد برد،طوری حرف میزنید که انگار خودتان این تیم ها را گل باران کرده اید و استقلال مقابل تیم های قوی شکست خورده،۶ برد و یک تساوی حاصل کار استقلال بعد از
  • حسن IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    اگر تمام بازیکنان گذشته وفعلی و چه بسا آینده باشگاه استقلال را یک طرف ترازو و تنها مهدی طارمی را طرف دیگر ترازو قراربدهیم ترازو به سمت طارمی سنگین تر است که توانسته به بهترین تیمهای جهان گل بزند حالا از آن گذشته بازیکنانی چون علی دایی مهدی مهدوی کیا علی کریمی کریم باقری کدام بازیکنان استقلال را میتوانید با اینها مقایسه کنبد سقف آروزهای استقلالیها امارات است یکی مثل حسن روشن داشته اید که او هم دربرابر سلطان علی پروین وسلام حالا بازیکنی که هفت دقیقه بازی کرده شده قهرمان ملی پس اگر مرحوم تختي را داشتید حتما ادعا خدای میکردید قهرمان ملی فقط شهدا هستند که بدون هیچ چشم داشتی جانشان برای این مرزو و بوم فدا کردند.پس خواهشن دهان خود را ببندید و دیگر حرف یاوه نزنید.
    • Takin IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      هر وقت همین طارمی عین نکونام ابی دل بتونه ۱۰ سال توو اسپانیا و سطح اول فوتبال دنیا بازی کنه و کاپیتان بشه حرف تو درسته
  • موسوی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    کل پرسپولیس به اندازه استقلال درآسیاافتخارندارن میگی نه از۱۱۸بپرس
  • لنگی حقیر IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    مدرک معافیت جدید وحید امیری هم جعلی از آب در آمد! content://com.android.chrome.FileProvider/images/screenshot/16457867196137393018394376723523.jpgمدرک معافیت جدید وحید امیری هم جعلی از آب در آمد! انتشار تصویری از وضعیت خدمت سربازی وحید امیری در فضای مجازی که ظاهراً از روی مانیتور حوزه نظام وظیفه گرفته شده(نمی توان اصالت تصویر فوق را تائید یا تکذیب کرد و تنها سازمان نظام وظیفه می توان در این خصوص شفاف سازی کرد) نشان می‌دهد که او در تاریخ اول تیر ۱۳۹۱ به کمیسیون پزشکی مراجعه کرده و توانسته با اخذ معافیت پزشکی کارت معافیتش را در تاریخ ۱۱ تیر ماه ۱۳۹۱ دریافت کند. اما ماجرا وقتی جالب می شود که بدانیم وحید امیری در سال ۹۳ در برنامه نود حاضر شد و مقابل عادل فردوسی پور صحبتی از معافیت خدمت خود نکرد و با امید به ادامه دار شدن تحصیلش و معافیت از خدمتش صحبت کرد. این بدان معناست که یا تصویر زیر جعلی بوده و یا در صورت صحت چطور می توان باور کرد این بازیکن این چنین در زمین مسابقه مانور بدهد
  • امیر IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    چرا از تخلف مهدی طارمی و کنعانی حرف نمیزنی ضیاجون اون موقع زبون نداشتی الان داری
  • دریکوند IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    واقعا شخصیت از تیم عبده کیلومترها دوره.انسان بی تربیت تیم ملی هم با رانت یه شما رسیده ضمنا حالا که دم از قانون می زنی باید بدانی آقای امیری اگر جعل کرده رییس جمهور هم باشه باید تاوانشو پس بده.البته ما همشهری امیری هستیم و تنها جعلش پایان خدمتش نیست و شناسنامه اش هم جعلیست و تیمش هم جعلخانه است
  • مسعود IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    جناب خبر ورزشی ،شما که سال هاست موضعتون مشخص است، نحوه مصاحبه گیری هاتون هم همیشه مشخص است. به نظرتون تا کی با امثال قلیچ،سپهر حیدری،عربشاهی و امثالهم میشه این جور مصاحبه بگیری و حاشیه بسازید؟ صحبت های دیشب طاهری در شب های فوتبالی، هدایتی در ۹۰،خود امیری در ۹۰ سال ۹۳ که گفته هنوز خدمت نرفتم، بیرانوند، طارمی را بخوانید لطفا. طارمی و رضائیان چند بازی که نه ،چندماه و فصل متقلبانه و با پرونده جعلی بازی کردند؟ تمام جام ها پیشکش خودتان، اما ۸۵ میلیون ایرانی می دانند که این دو سه دهه چه پشت پرده هایی پشت حمایت شما بود؟ آقایان هدایتی،سیاسی، رویانیان،انصاری فر کجا ن؟
  • حمید IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    از خبر ورزشی خواهش میکنم مصاحبه در مصاحبه با پیشکسوت ها با افرادی مصاحبه بکنید که سخنانش از روی ادب و احترام باشد متاسفانه جو خراب ورزشگاه ها را ناشی از تماشاگران می‌دانستم اما با مطالعه مصاحبه تعدادی از پیشکسوتان از هر دو تیم متوجه شدم که آب از سرچشمه خراب است این قبیل افراد را الگوی جوانان نکنید متاسفم برای این قبیل از پیشکسوتان که ارزش خوشان را با چنین حرف هایی پایین آوردند
  • زلزله پرسپولیس (بدون بابا مسعود ) IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    وحید قلیچ ضیا عربشاهی همراه با شیث و سپهر حیدری مربع قدرتمند ارتش سایبری سرخ بدون بابا مسعود خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • حسین IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    آقای پیشکسوت بی منطق لنگی ماهم می‌گوییم وقتی بازیکنی اینجوری مثل اسب میدود وتوانایی ۱۲۰دقیق دویدن را داراست پس گواهی معافیت پزشکي بی معناست مگر امیری می خواهد تکاور بشود که نمی تواند خدمت برود کسی که از ۲سال خدمت فرار می‌کند ود‌ین ۸۵ میلیون نفر گردنش هست براستی که ر ایشان آدم با اخلاقی هست چرا بی جهت دنبال معافی رفته مگر نمی توانست در تیم ملوان یا فجر سپاسی بازی کند آنجا هم فوتبال است از بازرسی کل ناجا تقاصامندیم ورود نماید چون حتما زد وبندهایی پشت پرده بوده وگرنه چطور بازیکنی که مثل جت جنگنده می جنگد معاف شده جالب اینه که در خدمت بایستی درتیم فوتبالی انجام وظیفه نماید چرا تیم‌های نظامی مثل پاس همدان ،نیروی زمینی ،ملوان نیروی دریایی ،عقاب تهران ،وفجر شهید سپاسی نتوانند از همچین بازیکنانی بهره ببرند وهمیشه از داشتن بازیکن خوب محروم باشند
  • عادل IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    وقتیکه مصاحبه بعضی از پیشکسوتان جعلپولیس را می‌بینم یاد حرفهای کی روش می افتم که فرمود هرچه لنگی دیدم بی منطق خودخواه وبی معرفت اما هرچه استقلالی دیدم بامنطق و با معرفت بودند پیشکسوتان لنگپولیس از مکتب بولینگ عبده ساواکی قاتل جهان پهلوان تختی هستند آخه مردکه ماهم می گوییم امیری با رشوه موفق شده پس این معافیت غیر قانونی هست چون یک زمانی می گفتند خرم آباد خیلی راحت گواهی نامه ای پایه یک صادر می‌کند پس در امور پزشکی هم احتمالا یک کاسه ایی زیر نیم کاسه بوده وگرنه به این راحتی به کسی گواهی معافیت نمی دهند آدم سراغ دارم که به خدمت اعزام شده فقط معاف از رزم بوده وگرنه کارهای خدماتی را به راحتی انجام داده حتما باید مسولین بازرسی کل ناجا ورود کنند چون واقعا حق کشی آشکار است اگر قانون است پس باید برای همه یکسان باشد ومملکت مال همه هست در خوشی وعم همه باید شریک باشند
  • لنگ متوهم قانون گریز IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    متاسفم وقتی قانون گریزی لنگ بطور آشکار و واضح است معلومه که پیشکسوت هم بیایید وزبان درازی کند این امیری به خاطر پول خوب به لنگپولیس رفت ولی نمی توانست در فجر سپاسی باشد ونصف این دوندگی راهم داشته باشد این که نمی شودهم پول خوب بدست بیاورد هم قانون را زیر پا بگذارد وهم این‌که خدمت ننماید به نظر بنده اگر وحید اعتقادی به اخلاق دارد باید خودش برود ومعافیتش را باطل نماید وبه خدمت اعزام شود در تیم فجر شهید سپاسی شیراز چون همین که خدمت انجام نداده بیشترین سود را کرده چون ممکن هست اگر در یک تیم نظامی بود به این همه پول ومال وثروت نمی رسید در صمن اگر معاف است که طبق قانون نباید در تیم دولتی بازی کند یا شاید لگدی به آلت تناسلی اش برخورد کرد مگر معاف نیست چطور بچه دار شده همه این معافیت دارای شک وشبهه است وباید شفاف سازی شود
  • لنگ مافیائی کثیف IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    مردکه تیمش مثل هندبالیست گل زده ودم از بردن می‌زند مردکه بایستی می باختین درمقابل هوادار هم تا دقیقه ۹۳ ۲بر۱ عقب بودید وداور کرنر ی که اصلا کرنر نبود براتون گرفت وبازیکنتون آقای اسدی مدافع آنهاراهول داد درنتیجه گل جعلپولیس به ثمر رسید تا ازباخت نجات پیدا کند در مقابل پدیده هم بازیکن پدیده هم به شما گل زد وهم اشتباه به خودشون داور بازیکن آنها را اخراج کرد و۹ دقیقه هم‌ وقت اضافه گرفت تا شاید لنگ بتونه برنده بشه در مقابل نساجی هم کمک داور گل سالم کریم اسلامی را مردود کرد تا لنگ برنده بشه درمقابل آلمینیوم هم کمک داور موقعیت گل آلمینیوم را آفساید گرفت واز آنطرف گل آفساید لنگ را مورد تایید قرار گرفت
    • Ali FR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
      و کامنتی که هوادار تیمی میزاره که گل خطا زد و سر تمام تیم های لیگ رو بریدن تا اینجا و با وقاحت تمام از عدالت حرف میزنه برو نخندون یه ایران رو سریال نود قسمتی میشه درست کرد از داوری های وحشتناک کیسه
  • استقلال قهرمان IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    آقای عرب شاهی گویا شیرینی دبی بیشتر زیر زبان شما مزه کرده که اینطور از حلاوت آن سخن می گویید!
  • بیژن IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    هرچی میریم جلوتر و فاصله بیشتر میشه و لنگیا یه بهونه جدید میارن دوتا ستاره استقلال هم سرباز شدن ولی اینجوری قهرمانی بیشتر میچسبه
  • لنگی سوز همیشگی IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    انوقت وحید امیری چطور از خدمت معاف شده ؟ با کمک بابا مسعود ؟
  • حسین‌ذبیحی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    احسنت به آقای عربشاهی که فاتحه کیسه هاروخوند!! بعداز۱۰سال باامدادهای‌غیبی‌وکمک‌داوران وپولهای ازناکجاابادامده می خواهندبزورجام بگیرن...اما اخرفصل به فری نازخاتون‌گیتارمیدن تا باکاپیتانش والس برقصه
  • حاج علی FR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    آفرین ام الفساد سکوت کنه بهتره
  • ۱ US ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    قطعا در بین تیم کنونی مجیدی بازیکنان با کیفیت به تیم ملی معرفی خواهند شد.متاسفانه دهه ۹۰سلطانی فر استقلال را نابود کرد
  • حمید IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    آقای عربشاهی اگه استقلال ملی پوش نداشته پس چرا شما همیشه ذخیره سوم تیم ملی بودید بعد از دو هافبک استقلال در تیم ملی '؟ انگارعقده های اون زمانو از یادت نرفته که همیشه جزو نفرات سکو نشین و نه نیمکت نشین ملی بودی ' اگه دیگران سنشون اقتضا نمیکنه ما قدیمیا که یادمون هست دادا
  • روزبه IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    آقای بدن ساز استقلال ماجرای دوبی چی بوده تو هم آره یا فقط اخوان مجیدی آن کار دیگر کردن نکنه شما نقش ..........‌‌‌‌‌.. را برای این دو نفر اجرا کردی و خودت بی نصیب موندی
  • کاوه IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    مکتب عبده را ببینید طرفدارو پیشکسوت وصحبتهاشون الهی شکر تاجیم
  • 6 IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    كيسه جام نديده همينه همينه خخخخخخخ
  • آره ما لنگی هستیم IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    همیشه فکر میکردم این تربشاهی جزو چندتا بازیکنی بوده که علیرغم ننگ لنگی بودن، یه مقداری ارزش فوتبالی داشته. ولی الان که میبینم سرونه پیری و تو سن نود سالگی مثل دلقک های لنگینه ای مثل غیلیج و حیدری و... مصاحبه های موهن میکنه، تفکرات عوض شد. البته فشاری که اختلاف پنج امتیازی استقلال و لنگ و همچنین آمار خیره کننده استقلال به لنگیها آورده قابله درکه اما نه واسه کسی که بوی الرحمانش بلنده...تو چکار به اردوی دوبی داری؟ این چه ربطی به داستان داره؟این غیر از فشار مضاعف اسمش چیه؟
  • اکبر معراجی IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    آقای عربشاهی ادب آداب دارد...متاسفم برای شما...البته همه شما پیروزی چی ها اعصابتون از رفتن بابا مسعود داغونه...
  • اکبر معراجی IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    آقای عربشاهی ادب آداب دارد...متاسفم برای شما...البته همه شما پیروزی چی ها اعصابتون از رفتن بابا مسعود داغونه...
  • گروه ضد مافیای لنگسرخ ورزش ایران IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    ضرعات عربشاهی فقط دو آدرس بهت بدم ( هتل های امارات خالی از فرش با پیمان نامه افشین فرشچی و جمشیدی شهرفرش ) (اتوبوس تیم ملی مکان فشار حسین کنعان و پرستو شده ) برات افتاد چی خواستن بگم و سلام
  • پرسپولیسی ام تا چشت درآد IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    ای دمت گرم آقای عربشاهی کیسه رسما جزغاله شد😂👐🏻
  • اسماعیل محبوب IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    باسلام.واقعامتاسفم برای خبرورزشی ک برای فروش بیشتربه این ماجرای سربازی بیشتردامن میرنند.بجای اینکارهاتمرکزخودرابروی تیم ملی وجام جهانی بگذارید.نان ب نرخ روزخورشدید.واقعامتاسفم.
  • لنگی کیسه کش IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    عرب شاه ضیائی کیه؟ایرانیه؟
  • استقلالی 37 ساله IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    آقای عرب شاهی احترامت رو نگه دار. شما راس میگی... اما... فعلا بدو تا برسی... البته میدونم نفس کم میاری... بگو طرفدارای نسیم سرخ آسیا رو کول حمل کنن شمارو خخخخخخخخخخ
  • عشقپولیس IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    وحید امیری بهترین بازیکن ایران❤️ تا چشم حسود ها در بیاد😉
  • اکبری IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    آقای عرب شاهی بازی های ملی همه لنگی ها از زمان دایناسور ها تا الان که جمع کنید وتمام قهرمانی هاتون ارزش یه قهرمانی جام باشگاهی آسیایی استقلال را نداره پیش بزرگترت ادب داشته باش پاشو احترام بزار..
  • hamiREd IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    آقا عربشاهی فقط میتونم بگم حلالت،با این جماعت هوچی‌گر باید همینجوری حرف زد و جوابشونو داد
  • علی IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    خیلی جالب شده جماعت همیشه منتظر امداد غیبی از ریاست فدراسیون تبعیض و عامل برتری خودشون میدونن. تیم قهرمان پکن اقای عربشاهی هشت نه استقلالی داشت. عابدزاده تا بیانی فنونی مرفاوی چنگیز. یطوری بازی ملی بازی ملی میکنی انگار چتد جام چند قهرمانی تقدیم هوادار کردن نکونام و اندو رفتن کسی منتظر چیزی از این تیم مثلا ملی انتظار نداره.
  • اردلان پرسپولیسی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    درود بر شرفتون جاب عربشاهی که‌واقعا حرف بسیار خوبی زدین..دوستان‌ فکرکنم‌ماشین حساب دارن‌که‌جمع دقایق حضور ورزشکاران استقلالی در تیم‌ملی رو‌جمع بزنن‌تا ب این‌حقیقت برسن که تمامشون‌ب اندازه امبری که نه ب اندازه کامیابی نیا هم‌در تیم‌ملی بازی نکردن..زنده روح‌و‌عالیشاه و‌نورالهی هم‌در اوج بازیهای باشگاهی شون رفتن خدمت چون همه دربرابر قانون تسلیم‌هستن.. ولی ورزشکاران استقلالی فکر میکنن چون در کوران‌مسابقات هستن نباید‌ورزشکار بره‌خدمت..البته کاش هرکز ی ورزشکار استقلالی ب تیم‌ملی هم دعوت نشه چون تا حالا ندیدیم ی حایی مثمرثمر باشن..همیشه پرسپولیس ها جور تیم‌ملی رو‌کشیدن ..عین‌حماسه ملبورن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی