نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
خدا در دربی به پرسپولیس و حامد لک رحم کند/ استقلال بهترین خط حمله آسیا را دارد
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به جرات می‌توانم بگویم در فاز حمله استقلال در آسیا هم بهترین است. یکسری منتقدینی که دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد

در خصوص پیروزی استقلال مقابل فجرسپاسی شیراز اظهار داشت: استقلال بازی خوبی را به نمایش گذاشت و توانست ۳ امتیاز این بازی را کسب کند و فاصله را با رقیبان بیشتر کند. به هر حال با توجه به اینکه اعلام کردند یزدانی و مرادمند نمی‌توانند در خدمت استقلال باشند به تیم شوک وارد شد، اما بازیکنان روحیه خودشان را حفظ کردند و فعل خواستن را داشتند.

وی افزود: بازی در نیمه اول متعادل بود، اما در نیمه دوم استقلال جنگنده‌تر ظاهر شد و با توجه به فشارهایی که روی دروازه فجر آوردند می‌توانستند گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانند. با احترامی که برای تیم فجر و هواداران این تیم دارم باید بگویم که فجر در این بازی در حد و اندازه استقلال نبود و از ابتدا مشخص بود که نمی‌توانند مقابل استقلال ایستادگی کنند.

در فاز حمله استقلال در آسیا هم بهترین است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد حردانی و آمانوف تصریح کرد: آمانوف در همان ۲۰ دقیقه ابتدایی نشان داد که چه بازیکن حرفه‎‌ای است و در این بازی موثر ظاهر شد. حردانی بازیکن جوانی است و جنگنده بازی می‌کند و مطئمئنا در ادامه فصل حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

نوری در خصوص سبک بازی استقلال و انتقاداتی که به نوع بازی تیم فرهاد مجیدی می‌شود عنوان کرد: به جرات می‌توانم بگویم در فاز حمله استقلال در آسیا هم بهترین است. یکسری منتقدانی که دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد به این تیم و کادرش خرده می‌گیرند. سوالم از آنها این است که در حال حاضر کدام تیم در لیگ برتر خوب بازی می‌کند؟ یعنی چه که استقلال برد اقتصادی بدست آورده، استقلال چه با یک گل پیروز شود و چه با پنج گل، به هر حال امتیاز گرفته است. تیم خوبی داریم امیدوارم پیشکسوتان هم حمایت کنند.

باید بررسی کنند معافیت پزشکی امیری دقیقا چه بوده

وی در خصوص سرباز شدن مرادمند و یزدانی تصریح کرد: شیطنت‌ها و دسیسه‌هایی در کار است که استقلال این فصل نتیجه نگیرد. باید بگویند مشکل آقایان با این تیم مردمی چیست و هرکاری می‌کنند که استقلال این فصل اول نشود. گفتند که وحید امیری معافیت پزشکی دارد؛ اما باید بررسی کنند ببینند که دقیقا این معافیت چگونه بدست آمده. اگر می‌خواهند قانون‌مند باشند باید همه‌ تیم‌ها را به یک چشم نگاه کنند.

پرسپولیس شانس آورده که سپاهان نتیجه نگرفته است

پیشکسوت استقلال در خصوص احتمال قهرمانی استقلال در پایان فصل اظهار داشت: استقلال از ابتدای این فصل نشان داده که لایق قهرمانی است. کدام تیم را دیده‌اید که پس از نوزده هفته باختی نداشته باشد. در گذشته هم گفته‌ام که سایر تیم‌ها باید برای دوم و سومی بجنگند. پرسپولیس شانس آورده که سپاهان نتیجه نگرفته است وگرنه معلوم نبود این تیم چه شرایطی داشت. در دربی هم خدا رحم کند به پرسپولیس و مخصوصا حامد لک. استقلال با همت بچه‌ها و حمایت هواداران قطعا می‌تواند قهرمان این فصل شود.

نوری در پایان در رابطه با بازی هفته آینده استقلال با نساجی مازندران در هفته بیستم لیگ برتر خاطرنشان کرد: استقلال با توجه به اینکه خارج از خانه مقابل نساجی قرار می‌گیرد بازی سختی را خواهد داشت. نساجی تیم خوبی است و خوب پرس می‌کند و در موقعیت‌ها خطرناک ظاهر می‌شوند. پرسپولیس هم مقابل مس بازی سختی را دارد و به امید خدا با همت بازیکنان و حمایت همه جانبه هواداران نساجی را شکست می‌دهیم و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک می‌شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیسی IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    گوهری رو میذاره تا چشت دراد
    • تاجی اصیل IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      تیم های ذوب آهن، تراکتور یا فجر تیمهای بالای جدول نیستن، گمونم جناب نوری جدول رو وارونه نگاه می‌کنه که فکر می‌کنه خط میانی و حمله پر قدرتی داریم! هوادارای قدیم تاج می‌دونن من چی میگم؛ خود قدیمی‌ها امثال نوری رو بعنوان اسطوره قبول ندارن.چون همیشه و کاملاً مشخصه برای جمع کردن هوادار واسه خودش طرز خاصی مصاحبه می‌کنه . شما صد تا مصاحبه از ناصر خان و منصور خان بخونی یک جمله اش این جوری نیس! الان هم امثال روشن اسطوره استقلال محسوب میشن نه این آقا که همه می‌دونن رفیق گرمابه و گلستان برادران مجیدی هس. این آقا تعریف خوبی تیم نکنه، کی تعریف کنه؟ خدا کنه واقعا تیممون همینی باشه که میگه و گرنه منتقدین که خیلی هم خوشحال میشن تیممون بهترین خط حمله آسیا رو داره هر چند در زمین نشون داده خیلی خیلی در خط میانی و حمله مشکل داره. و احتمالاً آخر فصل به این راحتی الان نمیشه نوری رو پیدا کرد تا نظرش رو جویا شد!!
    • پرسه پولیس IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      اینم نقش وحید قلیچ اونارو داره یه آدم فراموش شده که بخاطر جذب چارتا فالوور میاد هرچی خاطره خوب برای هوادارای قدیمی ساخته رو با کریخونیهای سخیف خراب میکنه خیلی هم بی شخصیته اصلا معروف شدنش بعد از بیست سال بخاطر این بود که رفیقش منصوریان فرستادش جلو به رحمتی فوش بده
  • سیدمحمدعلی نجفی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    اون تیمی که با لابی تای خارج از زمین بر صدر زده و شانس دارد که هیچ نهادی هم پیگیر نیست شمایید که با داوری و امتیاز معشیتی در صدر گذاشتنتون و اما اونیکه باید بترسه و خدا بهش رحمکنه تیم شماست هر چندکه ما از داوری های یک طرفه میترسیم نه تیمی که هیچ تاکتیکی نداره
  • ناشناس IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    اسطوره های ما یکیش آقا کر یم باقری، اسطوره های اونا بهترینش محمد نوری قضاوت با شما
  • /// IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    آقای نوری خواهش میکنم تا پایان فصل مصاحبه نکنید،مصاحبه ها را شما انجام میدهید توهین ها را ما باید بشنویم.
  • !!! US ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    به فجر سپاسی یک گل با فن کامل کشتی حاصل بهترین خط حمله اسیا. این نمونه آخرینش.
  • کیسه متوهم IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    فجرسپاسی رو با امداد غیبی بردید ازموادتوهم را دوری کن
  • تیر غیب GB ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    با درود،بدون شرح! حق یار
  • ابرام US ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    حضرت استاد ٬ بفرمایید خداوند هم تکلیف خود ش را بداند : به پرسپولیس رحم کند یا رحم نکند ؟!
  • گل IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    📯⁦🗣️⁩📯⁦🗣️⁩👮👮
  • پویان IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    وقتی دلم خنده میخواد مصاحبه های خبر ورزشی رو با این یارو میخونم شاد میشم خخخخ.یکی نیست بگه قرعه عالی کیسه باعث شده باخت ندن تا حالا و صد البته کمکهای داوری.شما برو اهواز با فولاد بازی کن با سپاهان اصفهان بازی بکن.دربی برگشت نتیجه بگیر بعد بگو بباز نیستین.سوادتم ک موش خورده.تعداد گل زده پرسپولیس از کیسه بیشتره جدول رو ی نگاه بنداز قبلش.سه تا گل کیسه به گل گهر انضباطی هست گلی زده نشده.اگه از دفاع کیسه صحبتی کنی که قوی هستن اونو میشه قبول کرد خط حمله خوبی داره منکر نمیشیم ولی پرفکت هم نیست.انشااله حامد لک هم بزودی همون حامدی میشه که تو اوج بود
  • صادق RU ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    منظورت خط حمله داوران هست یا پنالتی می گیرند یا خطا ها نا دیده گل پسر برو گردو با ز ی بکن آفرین پسر خوب
  • احمدرضا IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    استقلال،بهترین مهاجم اسیا را هم دارد،علاوه بر گلزنی مدافعان حریف را هم زمینگیر میکند بابا حمید سجادی خخخخخ
  • محمدطاها IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    خب واقعا لذتی که‌ تو سوزش پیروزیچیاست تو هیچی نیست هر کاری کنند بازم تیممون میبره👏🔥پیروزیچیا یه لیوان آب بخورید از صدرنشینی سرورتون سکته نکنید هلاک بشید😂🤣 دربی جذابی هم در پیش است حامد لک مثل همیشه با اون خروج های مرگبار و عجولانه برگ برنده ماست⚽🔥💙
    • ‌کیسه کش. IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
      خوشم میاد تجربه های ده سال گذشته اتو داری انتقال میدی ...بدو که به مابرسی ولی ازنفس میفتی..فاصله زیاده
  • محمدنوری متعصب IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    درود برمحمد متعصب واقعا همیشه لنگی جماعت را می‌سوزاند
  • کوه تعصب IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    درود خدا بر محمد نوری با تعصب تو خیلی عزیزی والبته این لنگیها را هرهفته می سوزانی خاکستر میکنی
  • علی IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    محمدخان نوری شما یکی از بهترین ومتعصبترین دفاعهای تاریخ استقلال بودید هیچوقت زمان ناصرخان حجازی در بازیهای آسیایی در عربستان فراموش نمیشه با چه غیرتو تعصبی سروصورتو جلوی توپ وپای بازیکن حریف گذاشتید وجلوی گل شدنو گرفتید خواهشا کمک کن استقلال دوتا دفاع جنگنده ومتعصب به مانند خودت پیدا کنه سردار خواهش میکنیم هرچه سریعتر به فکر تیمو هوادار باش وخلاهای تیمو پوشش بده جذب دودفاع ویک مهاجم تادیر نشده جلوی نیت کثیف مافیارو بگیر
  • شاهرخ IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    خخخخخخخ اخه اسگول اینم نگی چی بگی ایشالا فرناز اخرش یه پستی بهت بده ابدارچی دوست داری بشی اون روزم میبینیم
  • Mahdi tt IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    ن استقلالیم ن پرسپولیسی .ولی تیم های عربستانی قطری کره ژاپنی. در تیم ایرانی میذارن
  • علیرضا توانافر IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    اوه تو آسیا
  • استقلال قهرمان IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    آقای نوری واقعا فکر می کنی لک رو دوباره تو دروازه ب لنگیا ببینی؟ فکر کنم دیگه رفت ذخیره ی گوهری!
  • محسن IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    دور رفت هم از این حرفها زیاد می زدید، اما یه شوت تو چهارچوب هم نزدید. با بازی بسته فقط سعی داشتید که گل نخورید. هرچند هر دو تیم بد بازی کردن، اما این استقلال بود که سعی در بستن فضاها داشت. البته این کار رو جلوی فجرسپاسی هم انجام دادید. تا زمانی که تو رویاهای آسیاییتون زندگی می کنید، باعث نشاط ما میشید.
  • 6 IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    ريش قرمز ديده بوديم ريش رنگي عابي نه خخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی