جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
۰ |
۰
دیدار تیم ملی فوتبال ایران با بلاروس منتفی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار تدارکاتی تیم فوتبال امید ایران با بلاروس منتفی شد. با درخواست مهدی مهدوی کیا، احتمال دارد ایران در جزیره کیش با عراق و امارات بازی کند.

محمد محمدی سرپرست تیم فوتبال امید ایران در خصوص آخرین وضعیت بازی‌های تدارکاتی این تیم گفت: بلاروس برای بازی با ما پیشنهاد داده بود که این مسابقه منتفی شد. درخواست دادیم با عراق و امارات یک بازی خوبی در جزیره کیش داشته باشیم.

وی درباره دستیاران مهدوی کیا در تیم امید یادآور شد: مهران شدیدی پور یکی از دستیاران است که ایرانی - سوئدی است. همچنین «جان» هم در کادر فنی خواهد بود. گروه کادر فنی نسبت به مسابقات تاجیکستان به دلیل یکسری مشکلات اقتصادی که همه به آن اذعان داریم، تغییراتی داشته است. قرار شد در اردوهای داخلی از کمترین مربی خارجی استفاده کنیم. برای همین برای اردوهای داخلی فقط جان و شریفی پور می آیند و در بخش مربی بدنساز و مربی دروازه بان از نیروهای داخلی استفاده می‌کنیم.

مدیر تیم فوتبال امید با بیان اینکه مهدوی کیا از قبل اسامی ۶۰ بازیکن را برای گرفتن مدارک قبل از بازی‌های آسیایی هانگژو به فدراسیون اعلام کرده بود، گفت: برای بازی‌های نهایی در کشور ازبکستان دو اردو تا پایان لیگ مدنظر داریم. اولین اردو از ۲۶ تا ۲۸ اسفند برگزار می‌شود برای بچه‌های لیگ دسته اول و بچه‌هایی که کمتر دیده شدند. اردوی بعدی هم ۲ تا ۹ فروردین خواهد بود که اردوی اصلی و با بازیکنان لیگ برتر است. امیدوارم مشکلی ایجاد نشود و بازیکنان را در اختیارمان بگذارند. البته آن زمان «فیفادی» است و باشگاه‌ها حتماً همکاری می‌کنند.

محمدی با بیان اینکه بعضی از بازیکنان تیم امید مشکل سربازی و خروج از کشور دارند، تصریح کرد: همکاری و تعامل با ستاد کل نیروهای مسلح و نظام وظیفه وجود دارد. این موضوع نیاز به زمان دارد. یکسری بچه‌ها دانشجو هستند و باید وثیقه بگذارند. برای این کار سه هفته تا یک ماه نیاز داریم. مهدوی کیا به مشکلات اشراف دارد. برای همین اردوهای ما فعلاً در ایران است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی