نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
مهدی امیرآبادی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی امیرآبادی کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: ۲-۳ تیم در کل لیگ خوب بازی می‌کنند ولی جایشگاهشان پایین‌تر از استقلال است.

مهدی امیرآبادی در خصوص شرایط تیم استقلال در پایان هفته نوزدهم لیگ برتر و اینکه برخی کارشناسان به روند فوتبال این تیم ایراد می‌گیرند گفت: فقط نتیجه برای ما پیکشوستان و هواداران استقلال مهم است. مگر برای خوب بازی کردن امتیاز می‌دهند که این بحث‌ها راه افتاده است؟ از قول من بنویسید که استقلال دوست دارید این مدلی بازی کند و ما هم راضی هستیم. ۲-۳ تیم در کل لیگ خوب بازی می‌کنند ولی جایشگاهشان پایین تر از استقلال است، پس در ایران ملاک فقط نتیجه است نه چیز دیگر.

وی در خصوص اینکه مجیدی غفوری را به دلیل مسائل انضباطی در اختیار کمیته انضباطی قرار داده است عنوان کرد: شنیدم غفوری در تمرین کاری کرده که اشتباه بود.من غفوری را دوست دارم ولی این کارها از او بعید است. یک بار دیگر هم از دست او ناراحت شدم. زمان آقای فکری او هنگام تعویض به تابلو لگد زد. غفوری با تعصب بازی می‌کند ولی این کارها به آینده خودش ضربه می‌زند. به نظرم او با یک عذرخواهی همه چیز را تمام کند. چون همه منتظر هستند چنین اتفاقاتی درون استقلال بیفتد و تیم را به حاشیه بکشند.

کاپیتان اسبق استقلال در خصوص مشکلاتی که برای سیاوش یزدانی و حسین مرادمند جهت اعزام به سربازی اتفاق افتاده است گفت: نمی‌دانم سرنوشت این دو نفر چه می‌شود اما اگر هم آنها بروند معتقدم فاصله بازیکنان اصلی و ذخیره ما فقط یکی دو درصد است.فقط امیدوارم اگر قانون است به جز قهرمانی برای بقیه تیم‌ها هم رعایت شود.

وی خطاب به بازیکنان استقلال گفت: ۱۱ فینال در پیش است و هیچ تیمی هم ضعیف نیست. همه مقابل استقلالی که نتایج خوبی گرفته انگیزه دارند. بازیکنان استقلال سرشان به کار خودشان باشد و فقط به فکر قهرمانی باشند. هوادار استقلال در سالهای اخیر خیلی زجر کشیده و امسال بازیکنان و کادر فنی می‌توانند آنها را خیلی خوشحال کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 6 IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    افشاگر پودري اومممممممدددددد
    • شمسعلی IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      کارش درسته ، ای کاش از فضیلت‌های اسطوووره کیسه بیشتر برامون میگفت
  • روزبه IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    امیرآبادی گفته هواداران استقلال چند سال خیلی زجر کشیدن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خوب برای اینکه امسال دیگه زجر نکشید بابا حمید آستین برایتان بالا زده و گفته حالا چه اشکالی دارد امسال تیم دیگری قهرمان شود
    • لنگی سوووووووزززز IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      یادتون باشه قبل از بابا مسعود ده سال تموم رنک قهرمانی را ندیدید لنگی ها . بعد بابا مسعود اومد و قهرمانی های اسنپی شروع شد . بابا مسعود رفت قهرمانی تموم شده . لنگی بدون داور و بابا مسعود هیچ بودید . الان هم که با دست گل می زنید داور کور شده . خطای محرض پنالتی می کنید بازم داور کوره . افساید یه متری دارید داور کوره .
  • اکبر معراجی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    آفای غفوری سعی نکن تو این موقعیت به استقلال ومجیدی ضربه بزنی...حواست جمع کن فقط درراستای یک بازیکن حرکت کن...
  • قیطور IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    هوادارا امیدشون بوریا محمود فکریو امیرخان وگر نه معطل نشو بقیه دست کشی رفیق جمع کردن نون قرض دادن........عشقی علی منصوریلن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی